Hakutulokset

  1. U

    Joulukuiset 2019

    Täällä myös vielä yhtenä kappaleena ja la 5.12. Itelle sain verenpainelääkkeet, kun arvot olleet koholla, muuten hyvä olo ja ei "vaivoja". SF-mitta oli alkuviikosta muistaakseni 32cm. @UniQuePopPy samoin täällä liikkeet on tuntuneet nyt viime päivinä vähän vaimeammilta ja toivon, että kyseessä...
  2. U

    Joulukuiset 2019

    @Pilvinentaivas olen pahoillani :(
  3. U

    Joulukuiset 2019

    Tänään oli nt-ultra ja tosiaan ensimmäinen ultra ylipäätään. Ultraaja oli tosi mukava ja kertoi näkemäänsä. Vauva ei meinannut millään olla kaikkein otollisimmassa asennossa mittauksia varten niin ultrattiin tosi pitkään sekä käytiin välissä kahvillakin, että saatiin asento muuttumaan. Tuntui...
  4. U

    Joulukuiset 2019

    Sama täällä, että väsyttää ihan törkeän paljon ja on koko päivän ihan vetämätön. Tänäänkin heräsin muka puol kasilta, mutta tunnin päästä jo nukahdin ja vetelin kahteentoista asti unta. Ja yleensä en todellakaan nuku sitä puol kasia pidempään.. Nyt taas jo sänky siintää mielessä, mutta jos sitä...
  5. U

    Joulukuiset 2019

    Täälläkin on nyt eka neuvola ohi ja sydänäänet kuului :love:. Täällä ei näimmä ultrata kuin vasta sitten nt-ultrassa ekan kerran. Jäi positiivinen kuva koko käynnistä(y). Nyt vain odottamaan nt-ultraan aikaa ja huomenna verikokeeseen. @UniQuePopPy Olen kans seurannut keskenmenoriskiä ja aika...
  6. U

    Joulukuiset 2019

    Jokos teillä on ollut ekoja neuvoloita tai joko ootte käyneet verikokeissa seulontoja varten? Mulla piti olla neuvola viikko sitten maanantaina (9+0), mutta menojeni vuoksi siirtyi tulevalle keskiviikolle (10+2). Verikoe varmaan pitää käydä pian siitä jättämässä, kun lueskelin tuossa just, että...
  7. U

    Joulukuiset 2019

    Täällä vielä ollaan eikä fb-ryhmässä! On vaan niin tylsä vaihe menossa, pelkkää odottelua. Odotan, että ois ultra ja onko ketään kyydissä, että maha alkais kasvaa silleen söpösti, että pääsis shoppaileen vauvajuttuja, että pääsis äitiyslomalle. Listaa varmaan vois jatkaa vaikka kuinka :D. No...
  8. U

    Joulukuiset 2019

    Olin itse ihan varma ennen plussaa, että menen varhaisultraan, mutta nyt on alkanut tuntumaan, että sama odottaa sinne nt-ultraan. Vähän etoo ja ruokahalua olisi, ja mitään vuotoja ei ole, niin olo on semmonen rauhallinen raskauden suhteen. Liikuntaa, mun kohdalla ratsastusta (oma hevonen)...
  9. U

    Joulukuiset 2019

    @Pilvinentaivas Toivottavasti on ns. normaalia alkuraskauden vuotoa! Oletko testannut, että näyttääkö raskaustesti kuitenkin vielä plussaa?
  10. U

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Moi! Nyt kun on just keskustelua herkistä Onestepeistä, niin tässä mun himotestailut https://aijaa.com/0v0ROk :whistle: Dpo12 tein myös viikkodigin (raskaana 1-2), mutta se tietty on jo sammunut. Vielä yksi viikkodigi jemmassa ja yksi tommonen tikku..:love::geek:
  11. U

    Joulukuiset 2019

    @quinque Kiitos, että teit listan! 9.12. Utuliina/ 33v / esikoinen / Ei vielä valittu
  12. U

    Joulukuiset 2019

    @quinque Kiva, jos voit tehdä! Olisiko vain viesti tänne väliin ja sitten voisi päivittää silloin tällöin taas uuteen viestiin kootusti? Mullakin olisi vielä yksi viikkodigi jemmassa, kun ostin tuplapaketin edellisten kuukautisten alkaessa :rolleyes: plus ehkä 30 ovistestiä jäi ja kaikkiaan 12...
  13. U

    Joulukuiset 2019

    Täällä ollaan kans vielä, kun Facebookiin ei tavallaan tee mieli siirtyä. Muutenkin tulee käytettyä aika vähän facea (n). Osaisiko joku tänne tehdä vaikka listan ja pidetään me täällä olijat keskustelua yllä :)? Soitin jo tiistaina ekan neuvolakerran! Aika hurjaa:geek:. Lisäksi ajateltiin...
  14. U

    .

    Luulen, että minulla oli kiinnittymisvuotoa just viikko sitten, kun oli dpo 9. Tuota päivää muuten laskurikin ennusti kiinnittymiselle (y). Ja jos se oli kiinnittymisvuotoa, niin se oli just valkovuodossa semmoista rusehtavaa just huomattavaa väriä eikä ollut kauttaaltaan eli varmaan ihan...
  15. U

    .

    @Wintersun ihanan helpottavia uutisia sait! @quinque Onnea! :love:
  16. U

    Joulukuiset 2019

    Moi, uskaltaudun myös mukaan, kun viikkodigin mukaan tuli raskaana ja 1-2 :love:. Ihan alkupäivissä siis vielä (dpo12), laskettuaika olisi 9.12. Ja esikoinen kyseessä. Mitään oireita ei vielä ole, jotka osaisin yhdistää pelkästään raskautumiseen. Negakierroilla oli vaikka mitä, tärppäsi nyt...
  17. U

    .

    @quinque Kiitos kysymästä ja vitsit, että olet kärsivällinen! Minä olen testannut ja kyllä se viiva on inan vahvistunut. Tänään tein myös viikkodigin ja siihen tuli ihan oikein 1-2 :love::love:. En voi ihan uskoa tätä! Nyt on semmonen olo, että tietää ainakin voivansa tulla raskaaksi, kun ei...
  18. U

    .

    Joo, oon katsonut kans, että ollaan ihan samoissa päivissä ja yrityskerroissa :D Samoilla Onestepeillä testasin edelliset päivät.. niin se vois kyllä olla lupaavaa..
  19. U

    .

    Testasin tänään aamulla dpo 10 Onestepin herkän varuiksi, jos tän päivän hammaslääkäriin tarvii mainita mahdollisesta raskaudesta. Ja siinä on haamu mun silmään! Mitäs tuumaatte? Googlasin luotettavuutta heti ja luin kyllä jo monta kommenttia, että nää Onestepin herkät ei ole kovin luotettavia...
  20. U

    .

    Mun mielestä tämä on tosi hyvä: https://www.countdowntopregnancy.com/tools/pregnancy-test-calculator.php

Yhteistyössä