Hakutulokset

  1. T

    Syyskuiset 2019

    Pitkästä aikaa minäkin kirjoittelen tänne, nyt kun aikaa on. Eilen oli nt-ultra ja siellä ne tyypit heilui.:) Mua on ultrattu melko monesti, sillä olen saanut paljon kipukohtauksia viime aikoina. Vauvat ovat kunnossa, joten siltä osin kaikki hyvin. :) Välillä tuntuu, että tunnen vauvojen potkuja...
  2. T

    Syyskuiset 2019

    Mua kans palelee aivan jäätävästi koko ajan. Villatakin päälle vielä viltit ja silti tutisen. Eilen meinasin pyörtyä suihkuun ja piti sohvalla maata taas tovi. Samalla tuli opetettua reippaalle esikoiselle miten äitin puhelimella voi soittaa mummolle tai isille. Oon melko herkkä pyörtymään...
  3. T

    Syyskuiset 2019

    Nyt jäin miettimään tuota epäidenttisyyttä.. niin enhän minä tiedä. o_O Mut siis eri lapsivesipussit heillä ainakin oli. Mun painajainen on, että seuraavassa ultrassa ultraaja sanoo että täällä se kolmaskin kasvaa.... o_O hassua, kun minä en mikään järin hedelmällinen ole, niin mitkä ihmeen...
  4. T

    Syyskuiset 2019

    @Tupuli: nämä ovat epäidenttiset.
  5. T

    Syyskuiset 2019

    Minä täällä taidan eniten olla shokissa, mieskin vain myhäili onnessaan :) Nämä on ihan luomusti saaneet alkunsa, molemmmin puolin suvussa kyllä on tätä kaksosuutta. Mun puolella ei kovinkaan lähellä. Ja ne oireet... kun mullahan ei niitä oikein ole ollut! Lievänä kaikki, eniten ehkä huimaus...
  6. T

    Syyskuiset 2019

    Täällä on pää sekaisin. Kävin siinä tarkistusultrassa, ja siinä todettiin minun odottavan kaksosia. Kolmaskin näkyi, sellainen kohta, johon olisi ehkä voinut tulla jotain, mutta ei ole alkanut kehittyä. Eli kahta odotellaan. Raskausviikot muutuivat nyt sinne reilun 6 tienoille.... Huh...
  7. T

    Syyskuiset 2019

    Isot halit kaikille, jotka ovat saaneet ikäviä uutisia :cry: Minulla on ensi viikolla tarkistusultra, ja jännitän kyllä sitä. Väsymys ja huimaus, sekä jäätävä kipu rinnoissa ovat nyt mulla ne pääasialliset oireet.
  8. T

    Syyskuiset 2019

    Minä puhelin aiemmin varhasultraan menosta, ja tänään kävin vielä vähän aikaisemmassa ultrassa; syynä yhtäkkiä alkanut verenvuoto. Viikkoja siis nyt 6+1 ja kyllä siellä sykettä näkyi. Suoraan sanottiin, että tässä voi käydä miten vain. Toivotaan että kävisi hyvin. Nyt minun ainakin pitää uskoa...
  9. T

    Syyskuiset 2019

    Minä pysyn tässä ryhmässä ja facen puolella en aio näillä näkymin vielä aikoihin "ilmoitella " tästä asiasta :D Viikonloppu mennyt flunssan kourissa ja olo on vähän rättipoikkiväsynyt... :unsure:
  10. T

    Syyskuiset 2019

    Mulla on varmaan pakko käydä varhaisultrassa oman mielenrauhan takia, vaikka lompakko olisi eri mieltä. Nyt vähentyneet monet oireet ja en vaan luota siihen että kaikki olisi hyvin. Lisänä kova stressi näiden sekavien työkuvioiden kanssa
  11. T

    Syyskuiset 2019

    Hajuaisti ihanasti herkistynyt:sick: Eilen aamulla ruuhkabussisa kyllä haistoi dödöt ja pesemättömät kainalot... aamulla yökkäyttää ja eilen huimasi muutaman kerran. Työpäivän jälkeen nukahdin sohvalle.
  12. T

    Syyskuiset 2019

    Ei kannata laihduttaa. Voi hyvinkin tasaantua paino raskauden aikana. Itse menetin eka raskaudessa 15 kg painoa, syynä erinäiset vaivat ja ruoka ei pysynyt sisällä. Alussa motkotettiin ylipainosta mutta kun paino alkoikin laskea, muuttui ääni kellossa. Syömisiä voi tarkkailla ja kannattaakin.
  13. T

    Syyskuiset 2019

    Saapa nähdä miten itselläni ottaa esimies tämän tiedon vastaan. Koitan toki pitää itsellä asian mahdollisimman pitkään. Tuli ihan yllätyksenä tämä, kun ajat sitten oli jo lopetettu "yrittäminen". Mutta tietysti tämä asia on tärkein, en vaan osaa olla jo etukäteen murehtimatta... onko muita...
  14. T

    Syyskuiset 2019

    MInäkin liityn tänne, plussat tuli testiin 2.1. Eli laskettu aika olisi suunnilleen 9.9. Neuvolaan jo soittelin ja varasin aikaa, meillä päin on jonoa melkoisesti. Tämä olisi toinen lapsi, ja jännittää kyllä kovasti miten tässä käy (y) Tsemppiä kaikille!

Yhteistyössä