Hakutulokset

  1. Unetonna

    Syyskuiset 2019

    Okei. Kiitos vastauksesta :love:
  2. Unetonna

    Syyskuiset 2019

    Onhan se fb-ryhmä varmasti salainen? Siis että kukaan ei nää liittymistä? Ei se haittaa jos tuttuja samaan ryhmään nyt sattuu mutta muuten tässä vaiheessa haittaa kaikki muu :cautious:
  3. Unetonna

    Syyskuiset 2019

    Kyllähän nykyvärit on usein erilaisia ku ennen. Varmaan kannattaa soittaa kampaajalle ja kysyä? Kotiväreihin en raskaana luottais :unsure: Ite lopetin värjäyksen jo yritysaikana, vaikka tuskin se mitenkään vaikuttaakaan mutta halusin olla ”naturel” jo valmiiksi ni ei tarvi stressata nyt sitte...
  4. Unetonna

    Syyskuiset 2019

    Asiasta neljänteen. Kuka tietää miten sähköposti-ilmoitukset saa pois? Oon ottanu sen täpän tuolta asetuksista ja silti saan joka viestistä ilmoituksen sähköpostiin. Ei kai siinä muuten mutta ku koko ajan täynnä sitte.. :(
  5. Unetonna

    Syyskuiset 2019

    Täällä yrittää flunssaa pukata. Aamulla oli kurkku kipeä ja oli ihan kamalaa oksentaa kurkkukivussa :confused: otan illan nyt rennosti että jaksan vielä huomisen työpäivän.. Joku sanoi että oireenä kyltymättömät seksihalut tai jotain. Täällä just päin vastoin :unsure: ikinä en oo kieltäytyny...
  6. Unetonna

    Syyskuiset 2019

    @Beibihaaveilija Olen niin pahoillani :cry:
  7. Unetonna

    Syyskuiset 2019

    Ihanaa @Miina- ja tervetuloa sekaan! :love:
  8. Unetonna

    Syyskuiset 2019

    @Beibihaaveilija tsemppiä! Täällä BMI semmosissa lukemissa jo valmiiksi ettei puhettakaan karkin syönnistä. Aina oon ollu ylipainoinen :(
  9. Unetonna

    Syyskuiset 2019

    Tuttuja tunteita Olivia_, täällä ultra tiistaina ja jännittää jo valmiiksi. Samat oireetki melkein, rinnat on välillä ihan ok mutta esim yöllä taas heräsin siihen että peitto paino ikävästi. Eilen olin todella väsynyt ja huono vointinen koko illan. Ihan sama mitä söin. Aamuisin etoo koko ajan...
  10. Unetonna

    Syyskuiset 2019

    Ihania uutisia! Piristi vähän mieltä kun vaan väsyttää ja oksettaa koko ajan :love:
  11. Unetonna

    Syyskuiset 2019

    Nopeasti olet Veeja saanut neuvola-ajan! Mulla vasta 11.2 ja viikko sillon kai 10 tai 11. Oispa aiemmin..
  12. Unetonna

    Syyskuiset 2019

    Täällä samat viikot. Tissejä ei arista koko aikaa mutta aamupahoinvointi ja huimaus on läsnä. Ja väsymys... mutta en ajattele että ois huonosti jokin? Eihän kaikki oireet koko aikaa kestä. Tsemppiä sinullekkin! Toivotaan että kyytiläiset on kyydissä tiukasti mukana ja voivat hyvin! Edit...
  13. Unetonna

    Syyskuiset 2019

    Minä lasken rv:t edellisistä kuukautisista koska en oo ihan varma millon ovulaatio oli. Tai siis sovelluksen mukaan joo vähän hajua mutten tuntenu sitä lainkaan ja molemmin puolin siinä touhuiltiin ni en tiedä tarkkaan :ROFLMAO:
  14. Unetonna

    Syyskuiset 2019

    Ootteko ajatellu missä vaiheessa kertoa lähisukulaisille?
  15. Unetonna

    Syyskuiset 2019

    Appelsiini! Voisin elää sillä! Haluan kans tietää millon face sulkeutuu ni osaa pyytää sisään ajoissa :) Nyt tuntuu vielä liian aikaiselta... :love:
  16. Unetonna

    Syyskuiset 2019

    Mitä sovellusta te käytätte? Tekisi mieli liittyä fb-ryhmään mutta maltan vielä hetken.. ainaki sinne varhaisultraan asti :):love:
  17. Unetonna

    Syyskuiset 2019

  18. Unetonna

    Syyskuiset 2019

    Mulla on kolme sovellusta ku en osaa päättää että mikä ois hyvä
  19. Unetonna

    Syyskuiset 2019

    Tuo flon sovellus näyttää 5+7 muuta en tiiä. Aloittelijana tässä että lie sitte 5+6 mutta huomenna 6+0 jokatapauksessa. Edit: eiku joo, se sovellus näyttää tänään 5+7 ja huomenna 6+1 eli tänään siis 6+0 Ja vielä edit: toinen sovellus näyttää samoin ku sulla. Siis samoissa mennään.
  20. Unetonna

    Syyskuiset 2019

    Täällä yksi uusi ilmottautuu! Olin tuolla vauva.fi puolella mutta tämä tuntuu olevan aktiivisempi foorumi Plussasin 4.1 kun kp oli 34/28. Viime vuosi yritettiin ja nytpä sitten tärppäsi ❤️ Rv 5+7 nyt menossa. Oireita vaihtelevasti ja ajottain taistelen pelkoakin vastaan. Esikoinen olisi tämä...

Yhteistyössä