Hakutulokset

  1. Adalmina30

    Joulukuiset 2019

    Ihanaa.. kaikki hyvin ultrassa :love: vauva vastasi 12+0 eli päivää vähemmän mitä menkkojen mukaan. Ei ollut kyllä puhetta, että laskettu olisi muuttunut, joten mennään sillä 25.12. :) Noottia sain siitä, että olin käynyt wc:ssä ennen ultraa; jostain luin, että rakko pitää tyhjentää juuri ennen...
  2. Adalmina30

    Joulukuiset 2019

    Jännittää ja pelottaa huominen :ninja: Tänään olin etäpäivällä omien ajatusteni kanssa, niin oli hieman hankalaa keskittyä pelkästään työasioihin. :oops: Onneksi huomenna pääsee työmaalle, siellä ei ennätä mitään ylimääräistä pohtia. :D
  3. Adalmina30

    Joulukuiset 2019

    Meillä olisi kaikkien tavaroiden hommaus edessä, koska esikoista odotellaan. Onpas jännää :love: jotain asioita pyrin varmaan käytettynä ostamaan, mutta haluan ehdottomasti turvakaukalon ja rattaat uutena. Todennäköisesti tulee reissu Ikeaan pinnasängyn ja hoitopöydän suhteen. Olen myös facen...
  4. Adalmina30

    Joulukuiset 2019

    @tk-k :cry: voimia teille tilanteeseen. <3
  5. Adalmina30

    Joulukuiset 2019

    Tuota angels sound-laitetta jo katselinkin, kun oli halvimmasta päästä. Hyvä, että on ihan toimiva laite. :) Pitää tätä vielä hetki tuumia.
  6. Adalmina30

    Joulukuiset 2019

    Minua kiinnostaisi tuo dopplerin hankinta kovasti. Oireettomuus ja ajoittaiset vihlasut vatsalla/ vatsan väännöt on vienyt ajatukset pahimpaan. :( Np-ultra on vasta viikon päästä torstaina. Ajattelin, että sydänäänien kuuleminen toisi itselle rauhan tässä asiassa :whistle: Minkä merkkisiä...
  7. Adalmina30

    Joulukuiset 2019

    @Pilvinentaivas voimia <3
  8. Adalmina30

    Joulukuiset 2019

    Mielenkiintoista miten vaihtelee käytännöt paikkakunnasta riippuen.(n) Minulla tosiaan ens ke labrat ja siitä parin viikon päästä ultra. Ja labrat piti olla paria viikkoa ennen, jotta tulokset valmiina ultrassa. Ja kaikki pitää varata itse sähköisesti.
  9. Adalmina30

    Joulukuiset 2019

    Tänään (rv 8+6) oli ensimmäinen neuvolakäynti. Yritettiin kuunnella sydänääniä, mutta ei vielä kuulunut mitään. :whistle: Huhhuh, sitä muistettavan määrää. Verikokeita, pissanäytteitä ja varauksia useampaan paikkaan. :alien: Ehkä se siitä rauhottuu kun pääsee tästä alkuhässäkästä ohi. ensi...
  10. Adalmina30

    Joulukuiset 2019

    Kaikki hyvin vu:ssa :love: vastasi viikkoja 7+6, vain muutaman päivän heitto omaan arvioon. Ihanaa kun saa viimein huokaista, ehkä sitä on nyt luottavaisin mielin tämän raskauden suhteen. :)
  11. Adalmina30

    Joulukuiset 2019

    Kiitos. Vuoto oli samanlaista mitä on yleensä menkkojen loppupuolella: rusehtavaa valkovuotoa, sellaista vanhan veren näköistä. Sitä ei tosiaan tullut kuin pyyhittäessä, mutta kun näinä päivinä oli myös menkkamaisia kipuja, niin hetihän sitä pahinta epäili. :confused:
  12. Adalmina30

    Joulukuiset 2019

    Noniin. Nyt kun on saatu tämä raskas viikonloppu päätökseen (lähisukulainen haudattiin :cry:), niin voin toivottavasti viimein keskittyä tähän odotukseen. Täällä ollaan hieman epävarmoissa fiiliksissä. Kuvotus on kadonnut kokonaan. Väsymystä on edelleen, mutta toisaalta myös yöheräilyä on joka...
  13. Adalmina30

    Joulukuiset 2019

    Hep:geek: en ole vielä missään ryhmässä.
  14. Adalmina30

    Joulukuiset 2019

    Minä olen selvinnyt vielä kohtuu miedoilla oireilla, mutta se pistääkin välillä mietityttämään, onko kaikki hyvin. (n) Ajoittaista kuvotusta, jota voi olla mihin aikaan päivästä tahansa. Väsyttää, mutta toisaalta minä heräilen joka yö, joten unikin on melko rikkonaista. Vu:hun olisi vielä...
  15. Adalmina30

    Joulukuiset 2019

    @Ellinoora38 voimia sinulle tilanteeseen <3 Minulla menossa 5+5 ja juuri varailin neuvola-aikaa, jonka sain 21.5. Hirmu aikaseen :eek: luulin että se olisi mennyt kesäkuun puolelle. Viikonloppuna varailin myös vu aikaa, joka olisi viikoilla 8+1. Tällä hetkellä olo on melko oireeton, ehkä pientä...
  16. Adalmina30

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @peanut_butter kiitos:love: Kuvassa ylempi kp 30 (dpo 13?) ja alempi kp 33 (dpo 16?). Dpo hieman epävarma, en saanut selkeää ovisplussaa tästä kierrosta. En siis selkeitä ”leffaviivoja” ole saanut. Nyt ei ole enää (onneksi) liuskatestejä kotona, niin ei tarvitse arvuutella viivojen vahvuuksia...
  17. Adalmina30

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Bambinen kiitos kysymästä. :) Jotenkin epätodelliset fiilikset tällä hetkellä. Tein toisenkin liuskatestin neljä päivää ensimmäisen jälkeen ja siinä oli viiva haalistunut.. hieman säikäytti. o_O Mutta tässä välissä oon tehnyt digitestejä ja viimeisin tältä aamulta, joten raskaana sitä näyttäisi...
  18. Adalmina30

    Joulukuiset 2019

    Vaikka seurailen oloani hyvin tarkkaan, niin melko oireetonta on tällä hetkellä o_O ehkä vessassa juoksuttaa tavallista enemmän ja menkkamaista juilintaa sillon tällön. Ei varsinaista pahoinvointia, mutta palan tunnetta kurkussa välillä syönnin jälkeen. Tilasin netistä vielä viikkonäytöllisen...
  19. Adalmina30

    Joulukuiset 2019

    Hei vaan kaikille :) Nyt minäkin tänne uskaltaudun, kun Clearbluen digitaalinen testi näytti plussaa. Minun ihkaensimmäiset kaksi viivaa sain pitkäperjantaina, eli esikoista odotellaan. :love: Menkkojen mukaan laskettuaika olisi 26.12.2019 eli tänään on 4+5. Yritys aloitettiin viime vuoden...
  20. Adalmina30

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Kiitos :love: ei kyllä pysty vielä edes sisäistämään asiaa. Oli rintojen arkuutta ja vatsan turvotusta, mutta näitä on ollut myös negakierroissa. Eli vain tuo tiputtelu oli uutta. Tänään on todnäk dpo 13. Ihan varma en ole, kun selkeää ovisplussaa en tässä kierrossa saanut o_O

Yhteistyössä