Hakutulokset

  1. J

    Syyskuiset 2020

    @Babyfever1 Mulle voi muuten korjata että La 9.9.2020.:)
  2. J

    Syyskuiset 2020

    Tänään kävin ultrassa ja pienellä kaikki hyvin ja vuoto ei oo vaarallista:barefoot: Olo on niin helpottunut:love:
  3. J

    Syyskuiset 2020

    @NassuRessu Inhottavaao_O Tänään ei oo enää vuotanut kun pyyhkiessä niukkaa rusehtavaa vuotoa. Päivystyksessä sanovat että jos kipuja on tai vuotaa vielä enemmän niin täytyy lähteä sairaalaan, pelottavaa.
  4. J

    Syyskuiset 2020

    Äsken tunsin kun housuihin valahti jotain, ja kirkasta vertahan sieltä tuli. Vähemmän kun menkkojen aikaan ja ilman hyytymiä yms. Pientä kipua oikealla nivusella, pelottaa että oliko tää nyt sitten tässä ja menee kesken:cry:
  5. J

    Syyskuiset 2020

    Sunnuntaina alko järkyttävä pahoinvointi, oksentanu en oo mutta läheltä menee. Verenvuotoa ei oo enää ollut ja toivon ettei tuukkaan:barefoot:
  6. J

    Syyskuiset 2020

    Mulla alkoi sunnuntaina tosi niukka verinen ja kivuton vuoto, jatkuu vielä tänään vähän runsaampana. Pelottaa tää vuoto ja vihlonta oikeassa nivusessa.
  7. J

    Syyskuiset 2020

    @Kerttu20 Itellä aika huono-olo öisin ja aamusin, tänään aamusta järkyttävä oksetus. Unettomuus juuri ton öisen pahoinvoinnin takia. @Handeli83 Mäki vielä pelkään ja mietin että mitä jos menee kesken, tai on tuulimuna yms. Toivotaan kuitenki parasta :love:
  8. J

    Syyskuiset 2020

    @Tiukuliina89 onnea ja toivotaan parasta!:love:
  9. J

    Syyskuiset 2020

    Sinuna tekisin varmaan uuden testin(y)
  10. J

    Syyskuiset 2020

    Mä olen kanssa Mäntsälästä!
  11. J

    Syyskuiset 2020

    @Ainulii Asun Hyvinkään lähellä miehen kanssa :)
  12. J

    Syyskuiset 2020

    En voi uskoo tätä viivaa kuinka vahva tää on :cry::love: http://www.simpleimageresizer.com/_uploads/photos/bdf8aebe/IMG_20200109_210001_1_98.jpg
  13. J

    Syyskuiset 2020

    @Wintersun Itellä kanssa pahoinvointia iltasin/öisin, ja kylmä. Kamala unettomuus myös, pyörin tunteja sängyn pohjalla kun ei uni tule.
  14. J

    Syyskuiset 2020

    Mulla sama, muutaman päivän päästä ajattelin tehdä vielä digin ja sitten riittää:LOL:
  15. J

    Syyskuiset 2020

    Nyt näyttää jo aika vahvalta:) ensviikolla teen digitaalisen enkä millän malta odottaa.
  16. J

    Syyskuiset 2020

    Just se kun ei raskausoireita vielä niin hirveesti ole, niin pelottaa. Onneks on tällänen paikka jossa puhua❤
  17. J

    Syyskuiset 2020

    Onnea teille:love:
  18. J

    Syyskuiset 2020

    Vähän mietin/jopa pelkään keskenmenoa, tuulimunaa, yms. Ei pysty yhtään ottamaan rennosti kun vielä aika haaleita plussia. Inhottavaa:(
  19. J

    Syyskuiset 2020

    Vielä yks testi kaapissa ja ensviikolla testailen vielä uudestaan, jos olisi vielä viiva vahvistunut.
  20. J

    Syyskuiset 2020

    Mä soitin tänään neuvolaan ja antovat mulle ajan 29.1:)

Yhteistyössä