Hakutulokset

  1. M

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Tehdäänpä uusi tästä kierrosta. Päätin siis etten testaile ovulaatiota vaan tulkitsen kehon merkkejä. Kp1 oli siis 16.9. Ovulaatio todennäköisesti 1.10. Sen jälkeen melko oireetonta, varma olo etten ole raskaana. DPO 1 - 5 ei yhtään mitään DPO 6 Alakuloinen ja ärtynyt olo DPO 7 Ei erityistä DPO...
  2. M

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    No laitan minäkin kun kolmas eli luultavasti viimeinen raskaus toiveissa: Kierukka poistettu kolme viikkoa sitten. Ovulaatio mielestäni lauantaina 3.9. 1: Ei oireita Dpo 2: Ei oireita Dpo 3: Ei oireita Dpo 4: Ummetus Dpo 5: Mahakipua ja kipuilua kohdussa Dpo 6: Ärtymys ja väsymys, nälkä ja...
  3. M

    Syyskuiset 2019

    Näinpä, meilläkin vauvan raivoaminen loppuu jos antaa imetyksen päälle välillä lisämaitoa. Useimmiten siis raivoaa nälkäänsä:LOL: Nyt ei ole öisin tarvinnut antaa korviketta eli kai se oma maitomäärä on hieman lisääntynyt. Kun on saanut nukuttuakin, elämä näyttää melko normaalilta tällä...
  4. M

    Syyskuiset 2019

    @Lukka, tosi hurjan kuuloinen synnytys sinulla:cry: Ja @tikkunekku90 ymmärrän jos imetys vähän ahdistaa kun joudut käyttämään rintakumeja ja muuta. Minua myös ahdisti imetys alkuun tosi paljon. Ja edelleen, jos yritän vain imettää enkä anna korviketta, saan imettää lähes koko päivän. En tiedä...
  5. M

    Syyskuiset 2019

    Tyttö, 1/10, rv 40+3, paino 3500 grammaa, pituus 52 cm. Syntyi Naistenklinikalla :) Toinen lapsi. Synnytys alkoi epäsäännöllisillä supistuksilla yöllä, ja sairaalaan mentiin seuraavana iltana ysin aikoihin. Kotona yritin käyttää TENS -laitetta mutta ei ollut juurikaan apua... Sairaalassa...
  6. M

    Syyskuiset 2019

    Kiva kun kirjoitatte synnytyskertomuksia! Luen ne kohta ajatuksella. Täällä ollaan kans vielä yhtenä kappaleena, la on 28.9. :sneaky:Alkaa todenteolla olla MALTTAMATON olo! Ja epämukava mitä tulee liikkumiseen, kun pissahätä vaivaa koko ajan. :unsure:
  7. M

    Syyskuiset 2019

    Täällä sama homma, päivittäin vähän supistuksia, mutta loppuvat aina jossain vaiheessa ja ovat epäsäännöllisiä. Mietin myös samaa, että alkaako synnytys sitten "ryminällä" kun alkaa. Outoa että nyt alkaa jo neljäs viikko äitiyslomaa. Päivät on jollain tavalla tuntuneet hitailta mutta jollain...
  8. M

    Syyskuiset 2019

    Onnea kovasti @Tupuli :) Mulla myös aiemmassa synnytyksessä meni vedet, eikä käynnistynyt sitten itsekseen (varmaan kun olin niin stressaantunut sairaalassa). Käynnistettiin sitten ja muistikuvat siitä heikot. Nyt toivon että käynnistyisi spontaanisti. Mutta pääasia että kaikki meni hyvin...
  9. M

    Syyskuiset 2019

    Tuttuja nuo pelot täälläkin. Kun on jo näin pitkällä, olis kamalaa jos jotain pahaa tapahtuisi :( Tai ehkä se ajatus, että miten siitä sitten itse selviäisi, entä muut perheenjäsenet. Itse myös heräilen öisin kun jalkoja kuumottaa/särkee, ja sitten kuulostelen heti liikkuuko vauva. Henkisesti...
  10. M

    Syyskuiset 2019

    Onnea @Daisy85 :) Ihania uutisia! Täällä alkaa joillain ollakin jo LA lähellä. Itsellä olisi vielä viitisen viikkoa siihen, mutta kyllä alkaa jo hermostuttaa ja turhauttaakin. Sitä toivoo, että aika kuluisi nopeasti ja samalla ei halua sen kuluvan ollenkaan, koska sitten joutuu synnyttämään...
  11. M

    Syyskuiset 2019

    Moikka pitkästä aikaa! Voimia vuodelevossa oleville ja kaikille muillekin! Minulla myös tuo huono omatunto omista ajatuksista. Nimittäin välillä olen aika turhautunut tähän odotukseen. Ei voi liikkua kuten yleensä on tottunut ja vaatteet ei meinaa mennä päälle enää. Ikävä kunnon hyppely...
  12. M

    Syyskuiset 2019

    Tänään oli rakenneultra, yllätys oli iso kun ultraaja sanoi että vauva on varmasti tyttö:) Itsellä oli ollut niin poikafiilis koko ajan ja raskaus on ollut ihan erilainen kuin esikoista (tyttöä) odottaessa. Onko muilla menny omat arvelut metsään? :sneaky: Nyt tietysti mietin voikohan ultraaja...
  13. M

    Syyskuiset 2019

    Pitkästä aikaa täällä taas:) Nyt menossa rv 18+5. Tsemppiä vuodoista kärsiville! Itsellä niitä oli pariin otteeseen silloin alkupuolella, tosi pelottavia ovat :cry: Minustakin toinen raskaus on ollut haastavampi kuin ensimmäinen. Maha tuli myös esiin aika nopeasti, olen varma että odotan...
  14. M

    Syyskuiset 2019

    @forester voimia jatkoon sinulle! Mä voisin kanssa päivitellä tänne, en ainakaan vielä liity faceen. Tänään kävin ultrassa, kun verenvuoto on tosiaan vaivannut n. 3 kertaa raskauden aikana. Viime viikolla sairastin myös pahan pissatulehduksen, sellainen mulla oli aiemmankin raskauden aikana...
  15. M

    Syyskuiset 2019

    @Beibihaaveilija, hieno juttu että tärppäsi ja onnea odotukseen:)! Olen muuten huomannut, että pahoinvointi taitaa ainakin omalla kohdallani olla sidonnaista kiireeseen ja stressiin. Kahtena viimeisenä sunnuntaina mulla ei jostain syystä ole ollut paha olo, mutta heti arkiviikolla se palaa...
  16. M

    Syyskuiset 2019

    Täälläkin paha olo. Närästää, ällöttää,ummettaa ja turvottaa. Mitään ei voi syödä, kun kaikki närästää, ja toisaalta pakko syödä koko ajan jotain! Sallitut närästyslääkkeet oksettaa. Lisäksi väsyttää. 9 h työpäivästä tulee taas tuskaa. Mietin, pitäiskö vain kertoa asiasta töissä niin ei tarvis...
  17. M

    Syyskuiset 2019

    Voimia @topis ja halaus !! Tosi ikävää saada tuollainen tieto. Toivottavasti saat tukea kumppanilta/joltain ystävältä, ettei tarvitse yksin miettiä. Ja onnea tulevaan, jos jossain vaiheessa päätät yrittää uudelleen.
  18. M

    Syyskuiset 2019

    Moi! Vuoto jatkui vielä eilen, joskin vähäisempänä, ja päätin käydä yksityisellä töiden jälkeen tarkistamassa tilanteen (vaikka onkin kallista...) Lääkäri ultrasi ja syke löytyi:) Myös kohdunsuu oli kiinni. Lääkäri arveli veren tulleen kohdunnipukasta, mutta sanoi myös että voi olla alkava...
  19. M

    Syyskuiset 2019

    Oon viikolla 6+3. Vuoto pahentunut iltaan kohden, mutta kipuja ei ole. Saa nähdä tuleeko kaikki pois yöllä ... Tavallaan tekisi mieli mennä tarkistuttamaan tilanne heti huomenna lääkäriin, mutta yksityinen on niin kallis. Voi kumminkin olla että menen ensi viikon aikana. Mua harmittaa mieheni...
  20. M

    Syyskuiset 2019

    Voi kiitos tsempeistä @Veeja ♡ Ihana kun jaoit myös omia kokemuksia @Ninnu118. Mennään päivä kerrallaan.

Yhteistyössä