Hakutulokset

  1. U

    Toiveissa vauva 2021

    Onnea kaikille plussista! Ja haamuille vahvistumista ❤️ En oo nyt vähän aikaan kirjoitellut. Aloitin taas Terolut-kuurit kierron säännöllistämiseksi. Nyt kaksi kuuria syöty, mutta ovulaatiota ei ole tapahtunut. Ainakaan tietääkseni. En tiluttele. Tuntuu jotenkin kurjalta, kun mitään ei tapahdu...
  2. U

    Toiveissa vauva 2021

    Noista oviksen tunnistamisoireista mitä tuolla vähän aiemmin kyseltiin. Omalla kohdalla ekan raskauden kanssa en ainakaan tiennyt mistään mitään. Ei oireillut ovis eikä raskaus alkuun mitenkään. Nyt tosiaan imetyksen lopetuksen jälkeen oma kierto lähtenyt käyntiin ja ekaa kertaa ovislimat olikin...
  3. U

    Toiveissa vauva 2021

    Heippa! Voisin kanssa liittyä mukaan. 2. lasta aletaan nyt yrittämään. Esikoinen on pian vuoden ikäinen. Lopetin imetyksen elokuun puolessa välissä ja vielä ei ole oma kierto lähtenyt toimimaan. Esikoisen yritysaikoihin todettiin hieman rakkulaiset munasarjat ja söin silloin Terolut-kuurit ja...
  4. U

    Marraskuiset 2019

    Oi ihanaa <3 Meillä oli myös ultra eilen. Mulle jäi jotenkin huono maku, kun koko homma kesti ehkä noin 2 min. En oikeastaan ehtinyt edes ymmärtämään/näkemään koko hommaa. Meilläkin mittaukset ok. :) riskiluvut tulee vasta kirjeellä kotiin! Mutta sydän löi ja kaikki oli hyvin :) saatetaan...
  5. U

    Marraskuiset 2019

    Heippa! Oon kanssa taustalla lueskellut tätä jo pitkään, mutta voisin hypätä mukaan keskusteluun. Ikää 27 v ja ensimmäistä odotetaan. Tällä hetkellä menossa 11+1 ja la 28.11. Viikon päästä on NT-ultra ja pelottaa ihan älyttömästi. Oon luonteeltani kauhea stressaaja ja pelkään keskenmenoa. Mulla...
  6. U

    Haaveena vauva 2020

    Saa laittaa :) Pomppaan takaisin tänne ryhmään, jos menee kesken. Kiitokset onnitteluista !
  7. U

    Haaveena vauva 2020

    Karvakorvat: kyllä siellä haamu näkyy :) Täällä on eletty mielenkiintoinen viime viikko. Päädyin tekemään testin vkl juhlien vuoksi yli viikko sitten ja se näytti yllätykseksi positiivista. Mulla oli 3. Terolut kuuri meneillään ja kiertopäivä oli 20 kun testasin ekan kerran. Viikon aikan tuli...
  8. U

    Haaveena vauva 2020

    Oikeestaan oon käyny vuosittain gynellä papassa niin pyysin silloin samalla, että josko voisi ultrata. En siis hakeutunut erikseen tutkimuksiin :) Nyt mulla tosiaan 3. Terolut-kuuri käytössä ja sen jälkeen lähdetään katsomaan omaa kiertoa. Omista tuntemuksista päätellen en oo kyllä ovuloinut...
  9. U

    Haaveena vauva 2020

    Ensimmäistä yritetään :)
  10. U

    Haaveena vauva 2020

    Heippa! Liittyisin mukaan keskusteluun. Olen 27-vuotias. Pillerit lopetettu 9/18, joten yritys aloitettu silloin. Oma kierto ollut siitä asti sekaisin ja ultrassa todettu monirakkulaiset munasarjat, pcos-epäilynä. Pcos ei ole kuitenkaan vielä diagnosoitu. Tällä hetkellä 3. terolut kuuri...

Yhteistyössä