Hakutulokset

  1. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Viettelin hiljaiseloa karmean tyhjennyskokemuksen jälkeen ja mietin että jaanko tätä tarinaa ollenkaan täällä, mutta uskon ja toivon että kukaan ei joudu tähän tilanteeseen niin jaanpahan tällaisenkin kokemuksen kun olen tällä palstalla muutenkin jakanut meidän todella erikoista hoitotaivalta...
  2. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Domi kiitos kun jaoit tarinasi, tuli toiveikas ja hyvä mieli! :) Ja hurjan paljon onnea <3 @kirsillevauva samoja fiiliksiä täälläkin, kerrankin sitä toivoisi että raskaustesti näyttäisi negaa mutta minullakin aika vahvakin plussa vielä näkyy... Mulla on nyt tyhjennyksestä 2 viikkoa ja...
  3. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @kirsillevauva joo lääkkeellinen tyhjennys tapahtui lauantaina kotona ja hirveä oli kyllä se vuoto... Ei puhettakaan että olisi voinut mihinkään lähteä kotoa. Onneksi suhteellisen kivuttomasti selvisin, pelkäsin paljon pahempia kipuja. Torstaina olisi jälkitarkastus, toivottavasti tyhjentyminen...
  4. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Anteeksi, tulen ihan täysin omaa napaa tänne purkamaan, kun on niin absurdi tilanne etten itse edes käsitä miten tämä voi olla mahdollista... Odottelin siis tähän kiertoon tehtäväksi lääkkeellista PAS:ia ja alotin Synarelan sumuttelut 20.2, täälläkin kirjoittelin joku viikko sitten tulevasta...
  5. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @kirsillevauva tosi suuret pahoittelut keskenmenosta :( En voi tosiaan minäkään kuvitella mitä käyt läpi juuri nyt. Varmaankin on tosi luonnollista että tunnet syyllisyyttä ja jossittelun tarvetta, mutta et varmasti olisi voinut itse tehdä mitään paremmin! Näin vain käy joskus ja valitettavan...
  6. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Nipsu_78 En ihan tarkkaan itsekään tiedä että mitä kaikkea noi vasta-ainekokeet sitten loppupeleissä kertoo... Mutta siis ymmärtääkseni jos niistä löytyy jotain poikkeamaa, voi taustalla olla jokin piilevä autoimmuunisairaus ja se taas voi vaikuttaa siihen, että keho hylkii alkiota luullen sitä...
  7. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @justhope hmm, täytyykin alkaa varmaan kyselemään lääkäriltä näistä testeistä! Kiitos tiedoista :) Mietin itsekin, että aika kovat keinot meilläkin jo käytössä vaikka ikää minulla vasta 27 eikä mitään vikaa ole löytynyt... Ja varmasti löytyy vielä niitä juttuja mitä sinun kohdallasi voi kokeilla...
  8. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Nipsu_78 Minulle määräsi ihan tuo meidän lääkäri noihin vasta-aine kokeisiin kun aina alkionsiirrot päättyvät kemialliseen. Ollaan siis yksityisellä hoidoissa ja sama lääkäri ollut kokoajan. Kalliithan ne kokeet ovat, mutta sieltä voi tosiaan paljastua jokin piilevä syy ja mahdollisesti...
  9. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Lueskelin tässä teidän viestit läpi taas pienen kirjoittelutauon jälkeen, tuhannesti onnea plussan saaneille :love::love: Tuli jotenkin tosi hyvä mieli näistä plussauutisista, vaikka muuten ollutkin mieli aika maassa, ehkäpä jonain päivänä voisi olla minun vuoroni...:) Toisaalta taas...
  10. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @daim1 Kiitos lisäyksestä! :) Totta kyllä tuokin, että alkion laatu varmasti on se kaikista ratkaisevin tekijä. Voihan tässä minun tilanteessa ollakin, että toistuvat kemialliset raskaudet on puhdasta sattumaa eikä mitään sen radikaalimpaa. Onnellista sattumaa siis odotellessa... :)...
  11. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Taigariina älä vielä luovuta PAS:n suhteen! Tiedän kyllä tasan tarkkaan tuon sinun tunteen ja sen fiiliksen kun on niin pettynyt omaan kroppaan... Mutta minulle ainakin on sanottu, että nykymenetelmillä PAS:ssa on lähes samat onnistumismahdollisuudet kuin tuoresiirroissakin :)Täälläkin...
  12. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hiljaiseloksi jäi minun kirjoittelut tänne heti alkuun, tämän PAS:n tulos oli jälleen kemiallinen ja siitä seurasi taas hirveän suuri pettymys ja suru ettei oikein mitään jaksanut tehdä... Nyt ehkä sitten yritetään taas kuopasta ylös ja kohti uutta suunnitelmaa. @daim1 kyselit aiemmin, että...
  13. E

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei vaan! Saisikohan tähän keskusteluketjuun liittyä? :) Paljon olen lueskellut näitä foorumeita tässä hoitojen aikana, mutten vielä itse ole aktivoitunut kirjoittamaan minnekään mitään.... Olen saanut kuitenkin näistä keskusteluista ihan älyttömästi voimaa ja vertaistukea! Nyt tuntuu siltä että...

Yhteistyössä