Hakutulokset

  1. T

    Elokuiset2021

    Hei mä voisin faceen tulla mukaan, tai jos WhatsApp ryhmää haluaa joku niin voin tehdä (jos ei jo oo)
  2. T

    Elokuiset2021

    Moikka! Liityn remmiin, tänään plussasin. Tein itseasiassa ovistestin kun ei ollut raskaustestiä kaapissa ja se ovistesti oli kyllä niiiin selkeä plussa että ei jäänyt epäilyksiä. Sit käly toi raskaustestin mulle ja tuli kyllä niin selkee plussa ettei ikinä Vauva olisi meidän 4. lapsi...
  3. T

    Syyskuiset 2019

    Hei olisiko joku jonka voisin lisätä fb kamuksi ja pääsisin siihen salaiseen ryhmään? Mua ei onnistu lisätä, on ahdistelujen vuoksi tosi suljettu profiili. Vois laittaa mulle vaikka yksärillä nimen niin pääsen liittymään, kiitos ❤
  4. T

    Syyskuiset 2019

    Moikka ja onneksi olkoon ❤️ Mulla nyt 5+3 ja viimeviikolla pirautin neuvolaan, tänään mulla on sit soittoaika sinne. Esikoista odottaessa voit kyllä soittaa jo, he sit varailee sulle sieltä sopivaa aikaa, varmaan parin vko sisälle :)
  5. T

    Syyskuiset 2019

    Joo, mä ite syön puhdistamon D:tä ja C:tä.. Pitäis ostaa raskausajan vitamiini nyt kyllä.. Kasviksia syön paljon, eritoten vihreitä. Vihermoothie, salaatteja ym... Käytän myös msm jauhetta, joka vahvistaa kollageenin tuotantoa, sitruunavettä aamuisin..
  6. T

    Syyskuiset 2019

    Hei mitä vitskuja ootte aloittaneet käyttämään tai ollut jo käytössä? Mitä luonnonmukaisempi, sen parempi.. En voi vielä tuolla facen freetoxaajissa kysellä kauheesti kun niin paljon tuttuja siellä. Ruokavalio on tietenkin monipuolinen :)
  7. T

    Syyskuiset 2019

    Hei, alavatsan "sukkapuikko kivut" ja sellanen vihlominen, juiliminen miten sen nyt osais sanoa... Onko ne tässä vaiheessa normaaleja? Enemmän vasemmalla, siellä tunsin oviksenkin tai jotain nippailua. 5+1
  8. T

    Syyskuiset 2019

    Hei huolista huolimatta voisin tulla sinne Facebookin ryhmään, miten pääsen?
  9. T

    Syyskuiset 2019

    Täältä taas kuulumisia.... Kun hehkutin että ihanaa kun ellottaa, niin miksi se ellotus on nyt sitten vähentynyt ja tissitkään ei ole niin kipeät..?! :( Pelkään pahinta.. Eilen kyllä väsytti ja oli raudan makua suussa, mutta silti pelottaa.... Sain eilen kuulla, että odotan samaan aikaan...
  10. T

    Syyskuiset 2019

    Poksista 5+0 :X3: paino tullut taas alaspäin ja olo on suhteellisen pirteä! Tänään ei kahvin hajukaan ällöttänyt aamulla! Ensviikolla on neuvolan soittoaika terkan kanssa. Aurinkoa ja tarrasukkia kaikille ❤️
  11. T

    Syyskuiset 2019

    Mä mietin että sanonko, mutta kun se on ihanaa että on oireita:ROFLMAO::p  toivon että on myös jatkossa!
  12. T

    Syyskuiset 2019

    Moi! Täällä koetaan ellotusta, päivällä vähemmän ja iltaa kohti lisääntyy. Paino pudonnut kilon verran, mutta en ole oksentanut. Vähän huonosti meinaa ruoka maistua, mutta ihan riittävästi oon laskenut saavani. Oon kyllä onnellinen näistä oloista, ainakin luulisi jotain kokoajan tapahtuvan :D
  13. T

    Lokakuiset 2019

    No itseasiassa vko sitten meidän nuorin tuli syliin ja mua sattui tisseihin oikein vihlaisevasti. Sitten pari vko sitten pistävää kipua alavatsalla. Sunnuntaina oli hyvin epävarma haamu, tiistaina olin ihan tosi väsynyt, keskiviikkoaamuna plussasin.
  14. T

    Lokakuiset 2019

    Moikka! Onnea plussista! ❤️ Mulla LA kans 29.9. Mutta veikkaan samaa itselle kuin @Ässä93 että ovis vähän myöhemmin, mutta toisaalta arvioitu hedelmöittymisaika sopii hyvin peiton heiluttelin kanssa yksiin . No, aika helposti menee lokakuun puolelle. Meille on kolmas tulossa ja oon kyllä...
  15. T

    Syyskuiset 2019

    Moikka naiset!! Tänään plussattu liuskalla, kun sunnuntaina sain vain haamun. LA olis menkkojen mukaan 29.9. 4+3 laskurin mukaan nyt ja ollaan kyllä aika hämmästyksissä! ❤️ Toiveissa90/ N 29 ja M 40 / kolmas lapsi

Yhteistyössä