Hakutulokset

  1. P

    Haaveena vauva 2020

    Käyn täällä kanssa ajoittain kurkkimassa kuulumisia, paljon onnea @Wintersun Olikin jo vihdoin teidän vuoro :love:
  2. P

    Helmikuiset 2020

    @hwli no jospa minä sitten liittyisin :) Laitan sulle viestin. Jos osaan :D
  3. P

    Helmikuiset 2020

    @hanba siis sellaista menkkakipu x10, joka vetää kyllä ihan kaksinkerroin. Välillä koko alavatsassa, välillä oikealla. Kipukohtaus kestää 5-10min. Kaksi lasta ennestään, ei ole vastaavia kipuja ennen ollut. Neuvolaan soittelin ja odottelen viljelyn tuloksia, että onko vti mahdollisesti. Jos...
  4. P

    Helmikuiset 2020

    Moikka! Vieläkö mahtuu mukaan? Voisin mahd liittyä myös fb-ryhmään vai onko se jo täysi? Täällä vasta 6+1 menkoista laskettuna eli laskettu 29.2. Tiedän kyllä oviksen olleen vähän aiemmin, mutta mennään sillä. Mulla on ollut jonkun verran kipuja, joten pelko, ettei kaikki ole hyvin, on suuri...
  5. P

    Haaveena vauva 2020

    Varovainen kiitos :love: @Lapseton87 Vaikea uskoa plussaan. Olin henkisesti valmistautunut siihen, että tuskin tän vuoden puolella tulee. Tänään tuli haaleaa viivaa, ehkä inan eilisestä vahvistunut (tänään dpo13). Piruuttaani uitin myös 10miu ja siihen melkein haaleampi. Taitavat olla susia...
  6. P

    Haaveena vauva 2020

    Heippa! Täällä testailtiin one step 10miu dpo 9 ja eilen dpo 11. Ei mitään, aivan valkoisia. Ajattelin, että no seuraavaan kiertoon sitten.. Hetken päästä nousin sohvalta ja tunsin repäisykivun ja ajattelin, että ei hitto, en ole ikinä koskaan saanut repäisykipuja kun raskaana ollessa.. Tein...
  7. P

    Haaveena vauva 2020

    @Wintersun sinulle piti vielä sanoa, että paljon tsemppiä tilanteeseesi, on ollut kohtuuttoman kivinen tie! Omaa taustaa vielä sen verran, että tosiaan kaksi lasta on ja niiden välissä on ollut yksi kkm rv 10. Se oli kyllä henkisesti erittäin rankka kokemus, mutta kummasti muutti...
  8. P

    Haaveena vauva 2020

    @Wintersun mulla ei ultrattu kyllä ollenkaan vaikka käsittääkseni aika iso pala pois otettiin. Ja joo, tottakai kaikissa raskauksissa seurataan, mutta näissä ymmärtääkseni pitäisi tiheämmin, koska voi lähteä herkimmin pehmenemään/lyhenemään.
  9. P

    Haaveena vauva 2020

    Hei! Ehkäpä minäkin nyt vihdoin uskaltaudun tänne. Tammikuusta asti olen täällä lueskellut (vanhaakin ketjua) teidän juttuja. Täällä tilanne sellainen, että jostain puskan takaa pölähti kamala vauvakuume alkuvuodesta vaikka meidän lapsiluku oli jo mukamas täynnä. Kierukan poistatin ja oma...

Yhteistyössä