Hakutulokset

  1. K

    Marraskuiset 2019

    Mä alan pikkuhiljaa kanssa pohtimaan tulevia hankintoja. Mietin kanssa noita talvivauvan vaatteita, enkä tiedä mitä kaikkee tarvis. Olin ajatellu että en hanki toppahaalari ollenkaan, jos lampaantalja ja untuvapussi riittäisi. Sit olisi sinne sisälle vielä villahaalari. Ootteko muuten päätyneet...
  2. K

    Marraskuiset 2019

    @AnnMariii ohhoh, sä ootkin oikein himoliikkuja! Mä pääsin alussa kerran salille ja aloin 5 min. päästä oksentaan niin rajusti että oli pakko lähtee pois, lenkillä oksentelin kaiken aikaa puskiin. Sen jälkeen en enää päässytkään urheileen kun oksensin ihan vaan jos olin 5 min. pystyasennossa...
  3. K

    Marraskuiset 2019

    Mä en varainaisesti harrasta mitään urheilua, mutta hyötyliikuntaa tulee kyllä päivittäin esikoisen kanssa. Salit ym. jumpat jäi alun pahoinvoinnin aikaan, silloin en pystynyt edes lenkille lähteen. Tosin en mä koskaan oo salilla viihtynytkään kun se on jotenkin niin tylsää hommaa. Nyt jaksaa...
  4. K

    Marraskuiset 2019

    Mulla jää kanssa joissakin housuissa mitä oon kokeillut se vähän roikkumaan. Noissa mamaliciousin housuissa se häpylyyn päältä tuleva osa on ollu yhtä tiukka kuin normi housuissa. Mutta sit kohdun kohdalta ne ei purista mikä on ihanaa.
  5. K

    Marraskuiset 2019

    @AnnMariii ainakin mamaliciousilla on hyviä äitiyshousuja. Farkut jotka ostin näyttää ihan normi pillifarkuilta, mutta lantion linja on tietty laskettu alemmas kuin normeissa. Ja sit se mahakappale auttaa pitään housut jalassa.
  6. K

    Marraskuiset 2019

    Onpa kyllä erilaisia ohjeistuksia ja toimintatapoja noiden ultrakäyntien ja seulontojen suhteen. Meillä neuvolasta varaavat ultra-ajan ja ainoa ohjeistus oli että lasta ei saa ottaa mukaan ja pissalla pitää käydä ennen ultraa. Lääkärineuvola on sitten vasta viikolla 16 ja sitä ennen ei oo muita...
  7. K

    Marraskuiset 2019

    Mikä sulla @AnnMariii on olo? Voisko olla vaan jotain asiaan kuuluvaa kipuilua? Mikäs muilla marraskuisten odottajilla on olotila? Onko kellään vielä np-ultraa käytynä? Vieläkö pahoinvoinnit jatkuu pahana?
  8. K

    Marraskuiset 2019

    Me ollaankin @AnnMariii ihan samoissa päivissä. :) @Poksuliini esikoista oottaessa mulla tuli 9+ viikolla ekoja kertoja oireettomia päiviä. Ne oli niin ihania rankan pahoinvoinnin keskellä, ja sit samalla sitä rupes heti miettiin onko kaikki nyt hyvin kun ei enää oksetakaan. :X3:
  9. K

    Marraskuiset 2019

    @Nannou mä näin kanssa viime yönä unta siitä, että aloin vuotaa verta. Piilotin unessa veriset alushousut ja ajattelin että jos en kato niitä niin tää ei voi olla menossa kesken. Kyllä se kanssa jätti pienen ahdistuksen, mutta toisaalta uskon että kyse ei oo enneunesta vaan siitä, että unen...
  10. K

    .

    Mä käyn kanssa välillä täällä kurkkimassa kuulumisia. @Wintersun ihana kuulla että nyt on kaikki saatu pois ja pääsette aloittamaan hoidot! Oon aivan varma että nyt on teidän vuoro saada ne kaksi viivaa testiin ja myöhemmin se pikkuinen syliin. :love: @peanut_butter tsemppiä myös sulle...
  11. K

    Marraskuiset 2019

    Onnea uusille tulokkaille! Ja tosi isot pahoittelut @VernaMaria kun menikin näin ikävästi. :( Mä kävin alkuraskauden ultrassa tänään ja sieltä löytyi täysin viikkoja vastaava papu jonka sydän sykki tasaisesti. Itku pääsi siitä helpotuksesta kun olin pelännyt että mitä jos taas tulee huonoja...
  12. K

    Marraskuiset 2019

    @vuuti täällä on kyllä kanssa jännittänyt todella paljon miten tää raskaus menee. Edellinen todettiin tuulimunaksi rv 10, mutta jotenkin se koko raskaus tuntui alusta asti erilaiselta. Tällä kertaa pystyy jotenkin sit paremmin luottamaan että ehkä tässä käy ihan hyvin kun oireet alkoi heti...
  13. K

    Marraskuiset 2019

    @VernaMaria onnea plussasta ja kiitos tuosta linkistä. Vaikka täytyy kyllä yrittää välttää tuolla käymistä, yritän pitää ajatukset mahdollisimman kaukana keskenmenosta tai sen mahdollisuudesta. :censored: Mulla on nyt ruvennu pahoinvointi alkaan iltapäivällä kahden jälkeen. Onko kellään muulla...
  14. K

    Marraskuiset 2019

    Moikka! Mä voisin myös uskaltautua mukaan tänne. Nyt siis menossa rv 6+0 ja reilu kaks viikkoo sulateltu ajatusta siitä, että ehkä tässä ollaankin raskaana. Edellinen raskaus päättyi keskenmenoon joten aika paljon jännittää miten tässä käy. Alkuraskauden ultraan pitäisi päästä julkiselle, ehkä...
  15. K

    .

    @peanut_butter onpa jännä tilanne! Mullakin ensimmäinen testi näytti vähän samalta, seuraavana päivänä näkyikin sitten haalea, mutta jo selvempi viiva. (y)
  16. K

    .

    Oli pakko vielä laittaa tänne, tässä näkee miten yksi viikko vaikuttaa viivan vahvuuteen. https://aijaa.com/7AJZX4 ...vielä olis jemmassa yks digi ja yks liuska, olin hamstrannut testejä vähän reilummalla kädellä kaappiin jos joku ihmettelee että mitä hittoo mä vieläkin testailen. :oops:
  17. K

    .

    Kiitos @Wintersun! Mä varmaan taustailen täällä vielä hetken ennen kuin uskallan siirtyä marraskuisiin kirjotteleen. Toivon myös todella kovasti että te pääsisitte aloittaan hoidot pian ja saisit vihdoin itsellesi myös sen plussan testiin. Myös @W.we :lle toivon koko sydämestä onnea...
  18. K

    .

    Digitesti näytti juuri niin kuin toivoinkin, eli raskaana 2-3 viikkoa. Nyt mä voin vihdoin uskoa tän ja siirtyä plussanneisiin. :love::love::love: https://aijaa.com/HeyIPk
  19. K

    .

    Onpas täällä tullutkin nyt oikein plussavyöry! Ihanaa että on useampi pitkään yrittänyt saanut plussan. :love: Mulle tuli tänään postissa digitesti ja teen sen huomenna. :censored:
  20. K

    .

    Mulla ei viiva oo jatkanut vahvistumista tänään. Myös lämpötilat laski yllättäen, niin kuin yleensä ennen menkkoja. Toisaalta oon reissussa ja nukuin eri huoneessa niin ehkä sekin vaikuttaa. Huomenna sit näkee mihin suuntaan on mennyt, aika paljon kyllä jännittää. :censored: @Ilonetsijä...

Yhteistyössä