Hakutulokset

  1. F

    Syyskuiset 2019

    Hei pitkästä aikaa! Kurja lukea, että osalla on huolia ja murheita. Hurjasti tsemppiä kaikille! Mulla on olo kuin uudestisyntyneellä pahoinvoinnin loputtua Olin jo melkein unohtanut miten hyvältä olo voi tuntua. Oon päässyt taas vihdoin liikkumaan ja innostunut siitä sen verran et liiasta...
  2. F

    Syyskuiset 2019

    Mä olin just päivystyksessä pari tuntia tiputuksessa kun pyörryin aamulla. Kaikki kokeet oli ok ja tää johtuu vaan syömättömyydestä ja energian puuttesta:notworthy: Sairasloma siis jatkuu vielä... nyt sain onneksi Primpetania niin jospa sen avulla saisin syötyä jotain. Kyllä tää tästä joku päivä...
  3. F

    Syyskuiset 2019

    Tänään oli eka päivä kun pystyin olemaan töissä ilman kamalaa pahoinvointia. Tai olin siis puoli päivää ja sitten olikin aika lähteä nt-ultraan. Ultrassa oli kaikki hyvin ja ruudulla näkyi vilkkaasti liikkuva 6,65cm pituinen pätkis❤️ Kaikki otetut mitat oli normaalit ja sydän paukutti...
  4. F

    Syyskuiset 2019

    Minä jouduin lääkärin määräyksestä loppuviikoksi vuodelepoon. Jos ei maanantaihin mennessä helpota nii sit tippaan...:sick: Fiuh ja Pätkis 11+3
  5. F

    Syyskuiset 2019

    Olin liian aikaisin iloinen pahoinvoinnin helpottamisen suhteen. Tänään menin töihin mutta puolessa välissä päivää jouduin luovuttamaan ja lähtemään kotiin. Siitä asti onkin koko ilta taas halailtu pönttöä...:notworthy: Yritin mennä jo pari tuntia sitten nukkumaan mutta en saa unta oksentelun...
  6. F

    Syyskuiset 2019

    Täällä alkaa pikkuhiljaa tosiaankin olla parempi olo. Olen viimeksi oksentanut torstaina(y) Tänään 11+1 eli aikalailla ”yleisen” kaavan mukaan näköjään mennään. Tänään söin perunamuusia pienen annoksen ja herranjumala mikä ähky tuli! Vieläkin monen tunnin jälkeen on vatsa ihan täys. Huomenna...
  7. F

    Syyskuiset 2019

    Kiva lueskella kaikkien kuulumisia täällä. Itse olen edelleenkin sairaslomalla, mutta yritän mennä lähipäivinä jo töihin tai muuten tulen hulluksi täällä kotona sohvan pohjalla! Pahoinvointi ei olee enää niin jatkuvaa kuin alussa vaan on muuttunut aaltoilevaksi. Välillä saattaa olla heikotusta...
  8. F

    Syyskuiset 2019

    Täällä ilmottautuu yksi syyskuinen odottaja myös☺️ Olen 35 mies 38 ja tämä on kummallekin ensimmäinen lapsi ja raskaus. Yritystä takana vähän reilu vuosi. Juuri saimme ajan inseminaatioon, mutta ovis osui viikonlopulle ja tärppäsi kotikonstein. Letrozol oli ekaa kertaa kokeilussa tuossa...

Yhteistyössä