Hakutulokset

  1. T

    Haaveena vauva 2024

    Onnea @Mamiks 😍♥️
  2. T

    Haaveena vauva 2024

    Hei ompa ihanaa! Onnea ♥️🥰 Täällä tänään raskauden puoliväli. Hullua miten nopeasti menee tällä hetkellä.
  3. T

    Toukokuiset 2024

    Hei en saa laitettua sinulle viestiä, koska profiilisi katselua on rajoitettu (en pääse etsii sitä viesti namiskaa). Laitatko mulle ekana viestin nii lähetän sulle linkin 😊
  4. T

    Toukokuiset 2024

    Laitoin sulle linkin 😊
  5. T

    Toukokuiset 2024

    Raskaus on saanut alkunsa varmastikin n. 2 viikkoa ennen plussaa. Eli elokuun loppupuolella. Esimerkiksi tähän laskurin voit syöttää lasketun ajan ja tutkia sen perusteella viikkoja. https://www.vau.fi/raskaus/laskettuaika-raskauslaskuri/ Laskennallisesti 2+0 viikolla on ovulaatio ja raskaus...
  6. T

    Toukokuiset 2024

    Oi meillä on sama la ♥️ Varmaan keskustelu on täältä aikalailla siirtynyt FB, mut pieni on ryhmä, että vielä varmaan tilaa kyl riittää jos sinne haluaa jossain vaiheessa tulla!
  7. T

    Miltä ultrassa näyttää, mikäli ovulaatio on juuri tapahtunut?

    Mulla on tehty inseminaatio kahdesti juuri ovulaation tapahtuessa/ ihan sen jälkimainingeissa. Ovulaation tapahtuessa se follikkeli mikä näkyy ennen ovulaatiota alkaa painua kasaan ja voi näkyä sellai lytistymässä olevalta "ympyrältä", tai välillä vaikka soikealta, kun follikkeli ennen...
  8. T

    Toukokuiset 2024

    Pitää lähettää uus. Musta luki et on 48h voimassa 🥰 tsemppiä! Enää ei nii pitkä aika!
  9. T

    Inseminaatio: ovulaatioplussapäivänä vai vasta seuraavana?

    Mulle on tehty yhteensä 10 inseminaatiota ja molempina ovis+ sekä siitä seuranneena päivänä. Esikoinen sai alkunsa inseminaatiosta joka oli ovulaation kanssa samaan aikaan kun ultrassa nähtiin et ovulaatio alkaa tapahtumaan. Toinen raskauteni (ku+km) sai alkunsa ovista edeltäneen päivän...
  10. T

    Toukokuiset 2024

    Eikä siis haulla löydy. Multa saa linkin liittyä 🥰
  11. T

    Toukokuiset 2024

    Et taida meidän pieneen ryhmään vielä kuulua? Meitä onko kahdeksan ryhmässä. 🥰
  12. T

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Meillä varhaisultrassa löytyi syke ja alkio oli oikeassa paikassa ♥️ Kiitos tänne kaikesta vertaistuesta. Tsemppiä kaikille matkallamme!
  13. T

    Toukokuiset 2024

    Tänään varhaisultrassa kaikki hyvin ja sydänkin sykki jo ♥️ viikkoja nyt 6+3
  14. T

    Haaveena vauva 2024

    Kävin tänään varhaisultrassa ja pieni oli oikeassa paikassa ja sydän sykki ♥️😭
  15. T

    Toukokuiset 2024

    Tän aamuisin melkein oksensin olon tuoman luottamuspuuskan johdosta tein meille jo Facebook -ryhmän. Laittakaa mulle yv:tä jos haluatte ryhmään. Ryhmä on sekä yksityinen, että piilotettu eli ei pitäisi näkyä kenellekään ryhmän ulkopuolelle 😊
  16. T

    Toukokuiset 2024

    Joo noita ilmavaivoja on täälläkin kyllä. Ja mä kans odotan liikkeitä. Sit varmasti mieli vähän rauhoittuu 🥰 mä tunsin esikoisesta joskus 12-13 viikolla ekat (tiedän tosi aikaisin) toivon et nytkin tuntuisi sit suht ajoissa ❤️
  17. T

    Toukokuiset 2024

    Onko ilmestynyt oireita? Mulla vatsa on turvonnut valtavaksi palloksi, etovaa oloa aamupäivisin ja valtavaa väsymystä (meinaan nukahtaa pystyyn). En vieläkään meinaa uskoa edes olevani raskaana, mutta samalla on tosi hyvä fiilis tästä, koska oireet luo jotenki turvallisuuden tunnetta mulle...
  18. T

    Haaveena vauva 2024

    Mulla oli kans vuosi sitten kohdunulkoinen. Näin jälkikäteen hitaasti noussut hcg ja pieni vuoto oli oireita. Lääkärin mielestä mistään ei olis kuitenkaan etukäteen voinut päätellä. Munajohdin repesi n. 6+3 viikolla muistaakseni ja leikattiin. Samalla meni kohdunsisäinen raskaus kesken.
  19. T

    Toukokuiset 2024

    Mä teen siksi, kun mulla on ollut kemiallisia takana (testi ekana plussa mut sit haalistuu pois) ja kohdunulkoinen (testi vahvistui tosi hitaasti), joten halusin poissulkea nämä testaamalla. 🥰 lopetin kyllä testien teon sit ku molemmat viivat oli yhtä vahvat. Mulla kans noista aiemmista...
  20. T

    Toukokuiset 2024

    Täällä on viel aika hiljaista, mut haaveilisin sit jossain vaiheessa sellaisesta pienestä fb-ryhmästä. Meillä oli esikoisen aikaan sellainen ja sieltä sai nii paljon tukea, et jos täältä on kiinnostuneita olis sellai kiva 🥰

Yhteistyössä