Hakutulokset

  1. M

    Syyskuiset 2019

    Juu meillä samoin riskiluvut tosi pienet. Jotenki sitä ottaa itse niin helposti stressiä näistä (tai oikeestaan kaikesta mistä voi ottaa:whistle:) kiitos kun vastailit ja hyvää odotusta:love:
  2. M

    Syyskuiset 2019

    Niin se piti lisätä et meillä oli papp-A kuitenki normaali.. mut sitä piti kysyä että kyselitkö kätilöltä tarkemmin syytä tuohon? Mua jäi harmittamaan kun en siinä vähän yllätettynä osannut kysyä mitään ja kun kätilö totesi että ei kannata huolestua, mut tottakai jäi mietityttämään miten se voi...
  3. M

    Syyskuiset 2019

    Moi, pitkästä aikaa täällä taas.. meillä oli hCG korjattu mom samaa luokkaa kun teillä ja asia selvisi/kerrottiin ultraavan kätilön toimesta vasta rakenneultrassa. Rakenneultran perusteella kuitenkin vauva normaalisti kasvanut, mut saatiin postitse kutsu lääkärin tekemään kasvukontrolliultraan...
  4. M

    Syyskuiset 2019

    Kiitos kommenteista :) joo pääosin mullakin puolimakuultaan mut nähtävästi luonnistuu tuo täysin mahallaan olokin täällä vielä:confused: mut nyt oli yön tyyny jalkojen välissä joten ei tuntemuksia! (y) Kiitos vinkistä! Mulla ei ole kavereissa yhtään synnyttänyttä ja esikoinen siis meille, niin...
  5. M

    Syyskuiset 2019

    Tsemppiä kaikille! Pitkästä aikaa tänne vaivauduin kirjautumaan, kun tää pää unohti salasanan:LOL: vielä kolmisen viikkoa rakenneultraan:rolleyes: pahoinvointi helpottanut pääosin mikä on mahtavaa! Huolena tälle aamulle ollut, että unissani käännyn vatsalleen nukkumaan. Nukuin ennen raskautta...
  6. M

    Syyskuiset 2019

    Eikun @Lukka han olikin laittanut arvauksensa :rolleyes::love: mites muut? Oon itse vähän epävarma enkä halua laittaa kuvaa jakoon mut vähän enemmän tytön puolella ehkä veikkaus (y)
  7. M

    Syyskuiset 2019

    Ootteko te Nt ultrassa käyneet tarkastelleet ultrakuvia skull tai nub theoryn kannalta? Tietenkin tärkein siellä nuo mitat ja että kaikki hyvin, mutta ihan hauskaa on ollut lukea noita arvauksia joissain vanhoissa keskusteluissa sukupuolesta noiden teorioiden kannalta :LOL:
  8. M

    Syyskuiset 2019

    Täällä nt ultra ens viikolla.. kovasti jo odotan sitä. Onko kellään muulla hiivatulehdusta ollut tässä vaiheessa? Ostin canesten puikon mut ohjeessa sitten oli ettei suositella ekan kolmanneksen aikana joten en uskaltanut laittaa.. pelkkä voide auttanut nyt vähän. Kellään neuvoja miten toimia?
  9. M

    Syyskuiset 2019

    @Beibihaaveilija Ihana kuulla, onnea!:love: Lisäisin itseni listalle, neuvolan mukaan la 23.9., vaikka omat laskut pari päivää myöhemmin.. mut mennään tuolla neuvolan nyt vielä. @Miina- täälläkin tää viikko ollut aika tuskien taival, etomista ja uutena jatkuva närästys ja toisinaan huimausta...
  10. M

    Syyskuiset 2019

    Syyskuiset 2019 LA Käyttäjä / oma ja miehen ikä / monesko lapsi LA 31.8 forester / 40v / toinen LA 2.9. Josephina / toinen Mandel / minä 37, mies 44 / esikoinen kadja123 / minä 30, mies 33 / kolmas LA 3.9. Zuviih / minä 25, mies 29 / mulle toinen ja miehelle ensimmäinen Teka / minä 24, mies...
  11. M

    Syyskuiset 2019

    Hurja iltaväsymys painaa edelleen ja siksi taas kukun hereillä tähän aikaan o_O pakko yrittää kääntää rytmiä tänään ja valvoa vähän pidempään. @fiuh tsemppiä ja parempaa vointia! Eilenaamulla pitelin jo puhelinta että soitan esimiehelle, että nyt en pysty olla pahoinvoinnin vuoksi, mutta...
  12. M

    Syyskuiset 2019

    @Miliani Tsempit myös täältä! Toivotaan että kaikki hyvin kuitenkin! @Emmae mullekin maistuu appelsiinit:LOL: mut etova olo saattaa iskee ihan puskista, vaikka vasta ois aatellut, että nyt voinkin ihan hyvin :( ja jostain syystä tää aamuyön unettomuus vaivaa myös, johtunee tosin aikaisesta...
  13. M

    Syyskuiset 2019

    Mulle sopii kyllä, kun sijaintini jo vähän paljastin. Ja puutun muuten listalta muutenkin, voiko joku lisätä vai tekeekö jokainen sen itse ?:) Minä en ole testaillut niiden ekojen kahden päivän jälkeen.(n) Jossain välissä teki mieli mut mies sano et turhaan nyt niitä testejä ostella...
  14. M

    Syyskuiset 2019

    Soittelin neuvolaan ja aika onkin jo 2vkon sisällä. (y) ja heti siitä seuraavana päivänä alkoi pahoinvointi, jota ei aiemmin ollut ollut.:sick: Todella epämukavaa mut kunnolla oksentanut en vielä ole. Etova olo ja vessassa istuskellut olen kyllä ja yökkinyt. Lisäksi väsymys töiden jälkeen ihan...
  15. M

    Syyskuiset 2019

    Moi, täällä uusi syyskuinen, nyt 6+0 ja la ilmeisesti 25.9. Mutta voi muuttua ,kun ihan varma en ole päivistä. Ensimmäistä odotetaan. Tänään ehkä neuvolaan soittelen, millä viikoille te olette soittaneet? Varhaisultra varattu parin viikon päähän, mies oli sitä mieltä että ehkä sitten vasta voisi...

Yhteistyössä