Hakutulokset

  1. H

    Helmikuiset 2020

    Mä laitoin kanssa (y)
  2. H

    Helmikuiset 2020

    Mä en oo niin perehtynyt noihin et kuinka salaisina fb ryhmät on :LOL: tiiän vaan et on jotai ryhmii mitkä on salaisia niin ettei keskusteluita näe, mut en tiedä että näkyykö sit ketkä siinä ryhmässä on osallisena (n):LOL:
  3. H

    Helmikuiset 2020

    Paljon onnea plussasta :love: kiitoksia :) Itse mietin että ensi viikolla voisin neuvolaan soitella. Itse tein tänään toisen testin, plussa tuli samantein kun tyyliin pissa osui testiin :LOL: kai se on vaan uskottava että raskaana ollaan :LOL:
  4. H

    Helmikuiset 2020

    Liittyisin kans jos sellanen ryhmä ois missä ei ny ihan suoraa lukis et miks siellä ollaan ei meinaa olla ajateltu julkistaa asiaa vielä ennen rv 13:sta olettaen et kaikki on sillon ok.
  5. H

    Helmikuiset 2020

    @Amore- kiitoksia! Joo vähän arvasin että tää on tätä mun tuuria, sain kaiken mitä halusin.. kerralla :oops::D Ainoastaan pelottaa et miten uus työnantaja suhtautuu tähän uutiseen, et heittääkö koeaikana pihalle :unsure: Toki en sellaseen firmaan haluais jäädäkkään sitten, mutta eipä se...
  6. H

    Helmikuiset 2020

    @Amore- toivottavasti tästä tulee helppo raskaus jotta pääset kunnolla nauttimaan siitä! :) Itseä stressaa tajuttomasti että mulla alkaa heinäkuussa uus työ, sain vihdoinkin mun unelmien työpaikan ja heti tuun raskaaks :oops: Yritettiin vielä et pidetää taukoo kesä lapsi hommista just ton työn...
  7. H

    Helmikuiset 2020

    @Amore- meillä myös mies halusi että tehdään uusi testi vielä (n):LOL: sunnuntaina testaan lisää jossei menkat yllärinä ala.. Mulla on tissit tosi kipeet ja tänään on kuvottanut, voi olla helteenkin syytä. Myös alavatsaa juilii välillä yllättävän kovaakin, ihan niinkun menkat alkaisi koska...
  8. H

    Helmikuiset 2020

    Mä ajattelin varata heinäkuun alkuun ultran, kanssa haluan tietää onko siellä elämää vai kuinka käy. Raskaustestin ostin vielä uuden koska en vaan meinaa uskoa että se pysyy plussana (n):LOL: Raskausviikot olisi kanssa kiva tietää, nyt on eri vaihtoehtoa saanut näillä laskureilla ja...
  9. H

    Haaveena vauva 2020

    @Wintersun ei oo todellista! :poop::( Jos nyt sitten olisi vihdoistaviimein vastoinkäymiset ohi teidän kohdalta! Suuresti tsemppiä syksyyn ja toivon että saisitte vihdoinkin myös sen plussan :love: @Ilonetsijä kiitos :love:
  10. H

    Helmikuiset 2020

    Täällä plussattu tänään aamulla :love: Pelottaa vaan mahtaakohan pysyä matkassa mukana kun on menkka juilintaa ollut jo varmaan viikon verran :(
  11. H

    Haaveena vauva 2020

    @Wintersun kiitos :love: Mitenkäs teillä? Oletteko päässeet jo aloittamaan hoidot? :)
  12. H

    Haaveena vauva 2020

    Heippa, en tiedä muistaako moni tai kukaan mua enää :) jätin toviksi palstailut kun stressasi liikaa vauva hommat. Salilla oon jumpannut kovastikkin ja keskittynyt siihen ja uus työ alkaisi heinäkuussa. Ja tänään tuli testiin plussa! Vaikka yritettiin välttää sitä ton uuden työn takia. No jos...
  13. H

    Haaveena vauva 2020

    Täällä alkoi uus kierto, ekaa kertaa se kolahti ja pahasti. Itkin käytännössä koko eilisen illan asian takia :poop: Eli meillä starttasi yk 4 :( Tän päivän oon kelannut niitä eilisiä ajatuksia ja fiiliksiä ja tullut siihen lopputulokseen että ei mulla järki pysy päässä jos ainoa tavoite elämässä...
  14. H

    .

    Täällä sama homma! Yöllä alkoi vuoto :poop::( Jos nää olisi sitten tän vuoden viimeiset menkat vaikka kun vauvaa ei tälle vuodelle saatu. @Wintersun hui! Toivottavasti nyt teidän onni kääntyisi. Pikaisia paranemisia sinne! (y)
  15. H

    .

    Täällä tuli tänään päivällä hieman vaaleaa tuhrua paperiin ja aattelin et nonnii menkat ne sieltä tulee :poop: Nyt oli eka kerta kun otti menkkojen alkaminen tosi koville, oon nyyhkyttäny koko illan asian takia. Kunnes tajusin ettei sen tuhrun jälkeen tullutkaan enempää vuotoa, yleensä tässä...
  16. H

    .

    No aika epäuskoinen oon sen onnistumisen kanssa. Joo voin vaan kuvitella että makkarissa on säpinää tuon ajan jälkeen! ;):D Toivottavasti vuoto loppuis pian kun kerran se rupikin jo irtosi :) Mielenkiintoista et millanenkohan olo siitä tulee kun tehdään ne vaihdevuodet, siis kun luonnollisissa...
  17. H

    .

    @Maya123 paljon onnea! :love: @Wintersun aika epätodennäköisenä pidän että vielä plussaksi muuttuisi :( Jos kp31 ei menkkoja näy niin teen uuden testin.. tarvii varmaan hakee sitä vadelma teetä ja greippimehuako se oli (n) jos vaikka sillä sitten onnistuisi :rolleyes: Niin teillä olisi vielä...
  18. H

    Haaveena vauva 2020

    Meillä ei mies kyllä tuo innostustaan juurikaan ilmi, ei ikinä kysele ovulaatiosta tai koska saadaan tietää onnistuiko yritys tms. Ajatus jouluvauvasta sai hänet hieman innostumaan mutta eipä meille sellaista taida tulla ainakaan tänä vuonna :( Tein testin tänään aamulla ja tuli puhdas nega, kp...
  19. H

    .

    Tein tänään aamulla testin ja puhdas negahan sieltä tuli :unsure: Taitaa vaihtua plussan odottaminen menkkojen odottamiseksi :( ja alkaa selvittään miks mua paleltaa niin kovasti :cautious:
  20. H

    .

    Mä alan oleen ekaa kertaa tosi jännän äärellä! Muutoman päivän on vihlonut alavatsaa oikealta puolelta ja oon ollu tosi väsynyt ja palellut koko viikon. Äidilleni valitin kun paleltaa ihan sikana, äiti kysyi heti oonko raskaana. Sanoi ettäkun odotti mua ja siskoani niin paleli ihan tajuttomasti...

Yhteistyössä