Hakutulokset

  1. J

    Kysy lahjasolun luovuttajalta

    Oletko keskustellut sun epävarmuuksista klinikalla ja mitä sulle on vastattu? Mua alkoi kiinnostamaan, miten hoitohenkilökunta suhtautuu jaettuun äitiyteen muualla kun mun klinikalla tai onko se edes asia, koska en itse missään vaiheessa ajatellut luovutusta 'jaettuna äitiytenä' ja tämä termikin...
  2. J

    Kysy lahjasolun luovuttajalta

    Ymmärrän hyvin näkökannan ja olen osittain samaa mieltä siitä, että geenitestillä perimästä saa todella yksityiskohtaista tietoa itsestään. Toisaalta voin kuvitella, että prosentit ja sanat paperilla eivät merkitse kaikille samaa kuin oikeasti sen yksilön tapaaminen kenestä osa perimästä on...
  3. J

    Kysy lahjasolun luovuttajalta

    Veit sanat suustani (y)
  4. J

    Kysy lahjasolun luovuttajalta

    Minulla on hyvin samankaltainen näkemys kun @kissankello lla ja ihana että jaoit oman näkemyksesi. En koe olevani syntyneelle lapselle äiti millään tavalla, juurikin siitä syystä että äiti on omasta mielestäni ihminen, joka lapsen kasvattaa ja joka lasta päivittäin rakastaa. Koen kuitenkin...
  5. J

    Kysy lahjasolun luovuttajalta

    Olen parikymppinen nainen ja luovutin lahjasoluja suomalaisella yksityisellä klinikalla 2018. Onko sinulla kysymys lahjasolun luovuttaneelle? Vastaisin mieluusti niihin omasta kokemuksestani ja näkökulmastani. En vastaa kysymyksiin, jotka voivat paljastaa ajankohdan tai paikkakunnan. :)

Yhteistyössä