Hakutulokset

  1. S

    Marraskuiset 2019

    Täällä kanssa varhaisultran tuloksia: kaksi sykettä löytyi ja kaikki hyvin. Vastasivat molemmat kokoa 6+6, vaikkakin on vasta 6+4, mutta sekin kuulemma normaalia! Voi olla että ovis on kuitenkin ollut päivän aiemmin. :)
  2. S

    Marraskuiset 2019

    Onnea uusille plussille! Kauhun sekavan tunteet on tuttuja! Kyllähän tässä kerkee miettiä ihan liikaa kaikkea... Mulla ollut lonkat super super kipeät viimeiset kolme yötä ja tänä iltana ei nyt ollenkaan, en todellakaan toivo samaa kipua uudestaan mutta onhan tämäkin nyt taas outoa. :D...
  3. S

    Marraskuiset 2019

    @Sahna myös mä olen diagnosoinut itselle kaksoset (mies kyllä sanoo että varmasti kaikki käy samoja ajatuksia). :D :D Mulla kans vahvat viivat ja tuli niin ajoissa! Kun kävin viimeisessä ultrassa letrotzolien jälkeen katsomassa onko folikkelit lähtenyt (vihdoin) kypsymään niin oli yksi 14mm ja...
  4. S

    Marraskuiset 2019

    @Yllätyshaave totta että se on aika kallis! Mutta pääkapunkiseudulta voi löytää kyllä ”hieman halvemmallakin” (kalliilta se musta silti tuntuu) tuo Perhe-Antra (jonka @Camy vinkkasi) on kaikkineen 79€ ja tuolla minne mä varasin eli Ovumialle siellä 111€ kaikkineen maksuineen. Meillä tosiaan...
  5. S

    Marraskuiset 2019

    @Rnna tosi hyvä että pääsitte julkiselle! Onnea uusista plussista! Täällä kaksi viikkoa ja pari päivää vielä varhaisultraan, niin piinaavaa! Oon semmoisessa työssä, että ”pakko” itseni kannalta kertoa työnantajalle pian, mutta ajattelin malttaa odottaa tuon varhaisultran kuitenkin. Hurjan...
  6. S

    Marraskuiset 2019

    @Rnna mä oon tehnyt kaapissa olevia halpistestejä niin on viivat vahvistuneet! Ei ollut kuitenkaan ihan yhtä vahva kuin testiviiva, mutta ei myöskään haamu enää. :) @Sahna mäkin soitin tänään neuvolaan, sain sairaanhoitajalle ajan kolmen viikon päähän. Varhaisultraan en kuulemma pääse...
  7. S

    Letrozol & ovulaatio

    @AnnuT onneksi olkoon!! @vuuti hyvä että oot saanut oviksen noin selvästi bogattua, tsemppiä!! Vaikka harmi, että sattui viikonlopulle :( @Hipsu_2019 mulla ei tosiaan ollut minkäänlaista kiertoa ilman teroluteja tai no pari kertaa vuodessa menkat luomusti... Letroilla jouduin tosiaan käymään...
  8. S

    Marraskuiset 2019

    Onnea plussasta kaikille! Pitääpä itsekin soitella neuvolaan ja kysellä mitä mieltä ovat tilanteesta varhaisultran suhteen, kun noilla hormoneilla aikaan saatu raskaus. Vaikka päätettiin kyllä joka tapauksessa ottaa se varhaisultra (96€ katoin et maksais)... Mullakaan ei ole huonovointisuutta...
  9. S

    Marraskuiset 2019

    @Nannna onko siis mahdollista päästä ”ei omakustanteisesti”? Mä olen luullut, että se on ainoa vaihtoehto. 100€ näyttäisi maksavan tuolla missä olen käynyt, niin enköhän sieltä ota sen. Pitää kysyä sieltä, että mille viikolle suosittelevat, mutta itse ajattelin n. 7. viikolle sitä. Jännitys...
  10. S

    Marraskuiset 2019

    Moikka! Uskaltaisinkohan minäkin jo tänne tulla kyttäilemään. Tänään haamujen jälkeen tein digin tuloksella ”raskaana 1-2”. Mulla raskaus hormoni avustuksella saatu (monirakkulaiset munasarjat) - terolut+letrotzol+ovitrelle, joten km riski pelottaa kun vasta näin varhaisessa vaiheessa. Joka...
  11. S

    Letrozol & ovulaatio

    @vuuti mulla on suvussa ollut noita kasvaimia, ne kyllä aina säikäyttää. Mutta mun tutuilla kaikki mennyt hyvin niiden kanssa! Onko tullut jo ovisplussaa? Mä kyllästyin tänään haamujen tulkintaan, kävin ostaa digin ja näytti ”raskaana 1-2”, vaikkakin vasta dpo 11. Voikohan olla tottakaan...
  12. S

    Letrozol & ovulaatio

    @AnnuT mä mietinkin jälkikäteen, että olisi pitänyt kysyä, mutta siinä tilanteessa en vaan taas tajunnut. Lääkäri sanoi vain ”Jos ei kuukautiset ala niin sitten teet raskaustestin.” Ja jälkeenpäin tajusin että eipä se kovin informatiivista ollut. :D Mäkin mietin tuota dpo 14 testailuksi, jos...
  13. S

    Letrozol & ovulaatio

    @Pihlaja87 en ole siis ainoa, joilla kypsyy hitaasti, kiitos tsempeistä! :) Mulle ei lääkäri myöskään sanonut mitään, että milloin voisi alkaa testailee, mutta oletettavasti parin viikon jälkeen jos ei kuukautisia tule. Ei oikein toimi sääntö ”sinä päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa” kun...
  14. S

    Letrozol & ovulaatio

    Moikka! Olen seuraillut täällä tovin keskustelua, ja nyt ajattelin, että voisin myös kirjoittaa omista kokemuksista. Me ollaan jätetty viime kesän lopulla ehkäisy pois, yhdet kuukautiset tuli ja ei enää sen jälkeen. Kun kp alkoi olla jotain yli 120 menin yksityiselle lääkäriin. Hän totesi...

Yhteistyössä