Hakutulokset

  1. M

    Toukokuiset 2021

    Kävin tänään ultrassa. Löytyi pieni kaveri ja syke itselle oli yllätys että viikot olikin niin vähän. Mennään jossain 5+ jotain ei pystynyt tarkkoja viikko antaa kun mitta oli niin alhainen. Mutta laskettu aika olisi jossain 28.5 paikkeilla. Saattaa nt-ultrassa viel tarkentua.
  2. M

    Toukokuiset 2021

    La/nimimerkki/ikä/kuinka mones 1.5. / Vappuvauva / 38 / 1. 1.5 / Haavekuvia / 24 / 2. 2.5 / Vanamo85 / 35 /5. 4.5 / Viuleija / 33/ 2. 4.5/ Avaolivia/35/3 4.5/ ~Sannukka~/31/2. 6.5/ Mustikkako/34/1 7.5. / Coconutt / 34 /1 6.5./ Reetaleena / 40/ 6. 8.5/Mimpsu93/26/2. 8.5. / Pihaportti / 30 / 1...
  3. M

    Toukokuiset 2021

    Soitin tänään neuvolaan ja sain ajan ultraan ja lääkärille ens keskiviikoksi. Jännittää!! ☺
  4. M

    Toukokuiset 2021

    Tänään huimannu ja pystyssä ollessa tuli heikko olo ja hiki nouspintaan hetkes. Muita oireita ei ole ollut joka tietysti huolestuttaa, onko kaikki hyvin? Muissa raskauksissa paitsi kaksosten odotuksessa oon voinu pahoin etten oo kyenny mihinkään. Osassa joutunu käymään tiputuksessa. En kyllä...
  5. M

    Toukokuiset 2021

    Minä liityn myös, jos enää mahtuu joukkoon. Ja saan tietää viikot ja lasketun ajan.
  6. M

    Toukokuiset 2021

    Mietin joko uskaltas soittaa neuvolaan? Entä jos määrää ultraan ja viel ei näy mitään. Mun kuukautiset alko 6.8 joten mun laskettu olisi 13.5 mutta testi oli positiivinen vasta yli kaksi viikkoa kuukautisten luultua alkamis ajan kohtaa. Eli joko ollu myöhänen ovulaatio tai sit jotain muuta.
  7. M

    Toukokuiset 2021

    Hei kaikille. Minäkin liittyisin varovaisesti joukkoon. Tein viime maanantaina haalen viivan ja nyt lauantaina viiva oli voimistunut. Tulokas olisi minun 7 lapsi. :love: En kyl osaa sanoo millä viikoilla edes ollaan. :unsure:Viimeksi vuotoa oli 6.8 testi oli nega kun kuukautisten olisi pitänyt...
  8. M

    Tammikuiset 2020

    Mäkin luulin jo vuosia että lapset on tässä. Nuorimmaiset kaksoset tänä vuonna 9v. Oletko ajatellut käydä varhaisultrassa? Mä mietin et saiskohan julkiselta puolelta (n) voiko syyt riittää ollut kaksosraskaus, epäsäännölliset vuodot?
  9. M

    Haaveena vauva 2020

    @hamae Onnittelut :love:
  10. M

    Tammikuiset 2020

    Mulla huono olo 24h tai välillä parempi välillä yököttää tätä oli jo viikko ennen plussaa :sick: Rinnat arat. Ummetusta ollu joo. Heikotusta, et hiki valuu päältä ja meinaa silmissä mustua, jos seison yhtään pitempään. Suu kuivu. o_O tietyt ruuat on hyihyi. Nii ja vähä kun syö on niin...
  11. M

    Haaveena vauva 2020

    Onnittelut @peanut_butter  nyt tarrasukkia pienelle.
  12. M

    Haaveena vauva 2020

    Laskureiden mukaan LA olisi 2.1.2020 :love:
  13. M

    Haaveena vauva 2020

    Mullakin epäilys kun toinen viiva ei ollut yhtä vahva eilenkään (n):(
  14. M

    Haaveena vauva 2020

    Kyllä mä nyt taidan uskoa :p:ROFLMAO: Minut saa lisätä plussanneisiin :love:
  15. M

    Tammikuiset 2020

    Tämän aamun fiilikset :love::love:
  16. M

    Tammikuiset 2020

    Moikka. Täällä olisi LA 2.1 jos ei tule muuttumaan. Tehnyt jo monta testiä, enkä usko vieläkään että olisin raskaana :ROFLMAO: Aamulla teen vielä viikko digin. (y) Tää raskaus olisi mun 5 ja 6 lapsi tai voihan siellä olla taas kaksoset (n) :love:
  17. M

    Haaveena vauva 2020

    Tänään ostin digiviikko testin. Kyllä kirpas mut mä haluun :LOL::ROFLMAO: Aamulla teen kun vk 4+0 huomen ja kp 28:geek: Ajattelitko sä digiä tehhä?
  18. M

    Haaveena vauva 2020

    Kiitos. Aamulla taas testailen ja pitäskö raskia ostaa viikko testi myös? (n)
  19. M

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Moikka. Täällä enskuussa 37v. täyttävä ilmoittautuu joukkoon. Tein viime pe ekan testin ja sain haamun silloin kp 22/28 sit su ja ma ja tänään ja kyllä viivat vahvistuu :love: Tää raskaus olisi 5 ja 6lapsi edellinen oli kaksosraskaus. Jännittää onko nytkin. Olisi kiva liittyä vanhempien...
  20. M

    Haaveena vauva 2020

    Kyllä se taitaa vahvistua :love: tää testi kauppareissulla muutaman tunnin pinnistelyllä. mulla han ois viel 2pv tätin tuloon :cautious:

Yhteistyössä