Hakutulokset

  1. Binky

    Haaveena vauva 2020

    @Karvakorvat Mulla luki omakannassa lähetteen kiireellisyys 1-7pv, ma tulee 7pv eikä oo kuulunu mitään niin soitan kyllä sinne ja kyselen mikä tilanne.:mad: @taatelinen toivotaan et ensviikolla pääsisin ja kiitos!:) @Effis Usko tai älä sain ohjeeksi vaa odotella yhteydenottoa...
  2. Binky

    Haaveena vauva 2020

    Joo kkm tai ku! Odotan vielä lähetettä nkl jatkotutkimuksiin... anyways kohtu oli tyhjä mut hcg korkeella. Lääkäri oli sitä mieltä et kkm mut mulla on ollu hirveet kivut oikeella munajohtimien kohdalla nii ite epäilen ku. (n) Mä toivon kanssa et tän sais hoidettuu lääkkeillä. :)
  3. Binky

    Haaveena vauva 2020

    Mä aloin vuotaa pikkasen mutta parempi sekin ku ei mitään ja nyt toivon et vaan voimistuisi! Ironista olla onnessaan tästä.... :D:unsure:
  4. Binky

    Haaveena vauva 2020

    Kohtu tyhjä eli tuulimuna tai kohdunulkoinen.. :( seuraavaksi odottelen kutsua naistenklinikalle jatkotutkimuksiin.
  5. Binky

    Haaveena vauva 2020

    Hoitaja soitti juuri ja pyysi uusinta ultraan iltapäivällä!! Mitenhän tässä pystyy tekemään töitä sinne asti... :confused:
  6. Binky

    Haaveena vauva 2020

    Hirveesti tsemppejä! <3 Melkein samassa veneessä ollaan, mulla 6+5 mutta en uskalla innostua enkä edes ajatella mahdollista raskautta ennen kuin saan 100% varmuuden asiasta. Mulla ei näkynyt ultrassa kuin se paksu limakalvo ja vähän verta niin sain silloin suoraan km tuomion, mut nyt sekin on...
  7. Binky

    Haaveena vauva 2020

    Oiii hyvältä näyttää! :love: Mikä dpo? @Lastunen
  8. Binky

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla tuli kanssa jotain päiviä tommosta vuotoa just ennen menkkoja ja sit loppui. Kävin terkkarilla näytillä ja silloin epäili km mut hcg labroissa noussut joten oli mitä ilmeisimmin ihan harmitonta ar-vuotoa. :)
  9. Binky

    Haaveena vauva 2020

    Oli pakko ostaa eilen pc paketti ja testata aamulla. Olin niin unessa vielä, et en tajunnu ottaa kuvaa heti testin teon jälkeen. Oon huomannut nyt kun oon tehny PC testejä sekä raskauskeijun One steppejä et mulla ainakin pct antaa paljon haaleempaa viivaa märkänä ku onestepit. Tossa tiistain...
  10. Binky

    Haaveena vauva 2020

    Onnittelut @taatelinen :love: katoitko jo minne menee la? :barefoot: @Wintersun Mä niin toivoisin että teillä tärppäisi kanssa pian! :barefoot: :love: ON: Eilen uusinta labrat hcg noussut päälle viikossa 31,9 -> 940,1 ja päivystävän lääkärin mukaan voidaan olettaa, että on normaali raskaus...
  11. Binky

    Haaveena vauva 2020

    Varovaiset onnittelut @Mammakatri :barefoot::love:
  12. Binky

    Haaveena vauva 2020

    Niin mäkin olen ymmärtänyt ja silloin lääkäri laski et oli vähän yli 5vko niin en ymmärrä miten se voi heti antaa tuomion et en mitenkään voi olla raskaana. (n) Mulla näkyi se paksuuntunut limakalvo ja ”ehkä joku pieni veriviiru” o_O Mulla jäi kyllä kaikinpuolin todella :poop: fiilis tosta...
  13. Binky

    Haaveena vauva 2020

    En tiedä? Nyt hoitaja sano puhelimessa, että kohdun limakalvo on ultrassa ollut paksu ja se on paksu vaan jos on raskaana tai just ennen menkkoja... (n) Soitti myös mut ultranneelle lääkärille ja lääkäri oli sanonut hänelle et raskaus on ollut niin alussa silloin ultrauksen aikana et ei ole...
  14. Binky

    Haaveena vauva 2020

    Täällähän on palsta käynyt kuumana reissun aikana! :D @Apustaja Tsemppiä! Toivotaan, että kaikki olisi siellä hyvin.:love: Mä olin tosiaan reissussa 5pv ja odottelin vuotoa alkavaksi. Kävin alkuviikosta siellä labrassa ja hcg oli 39,5. Hoitaja sanoi puhelimessa, että vuodot alkaa varmasti ihan...
  15. Binky

    Haaveena vauva 2020

    Ei löytynyt raskautta kohdusta eikä mistään muualtakaan. KU ei voida vielä todeta, huomenna mentävä labraan verikokeisiin.
  16. Binky

    Haaveena vauva 2020

    Soitin terkkarille ja pääsen iltapäivällä ylimääräisenä potilaana gynelle joka ultraa kohdun ja tsekkaa mikä tilanne siellä. (n)
  17. Binky

    Haaveena vauva 2020

    @Helmiina1978 Toivotaan et ei... :( @W.we En ole vielä, kun vast eilen sain ton ekan haamun. (n) @Lennis En osaa yhtään sanoa... menkat on myöhässä jo 6päivää, joten tosi haaleeta viivaa antaa päiviin nähden... :unsure:
  18. Binky

    Haaveena vauva 2020

    Aamun testi taas todella haalea ja edelleen tuhruttaa ruskeaa/vaaleenpunaista. https://aijaa.com/RQvsND Tein myös jonkun kiinanihme testin ja siihen tuli myös todella hailura viiva jota en ole aikaisemmin kys.testiin saanut. Mä epäilen itse KU-raskautta koska särkee aijoittain ihan hulluna...
  19. Binky

    Haaveena vauva 2020

    Anteeksi aamun omanapa, mutta minä ja mun kroppa ollaan niiin pihalla. (n):alien: Kuukautisten olisi pitänyt alkaa tiistaina, vaan ei alkanut ja eilen sitten alkoi pyyhittäessä tulla ruskeaa vuotoa. Tätä tuli myös vuosi sitten KM raskaudessa ja silloin lääkäri sanoi, että se on ihan normaalia...
  20. Binky

    Haaveena vauva 2020

    @Wintersun & @Helmiina1978 Kiitos tsempeistä ja vinkeistä! :love:

Yhteistyössä