Hakutulokset

  1. N

    Marraskuiset 2019

    Mulla on myös alavatsassa pakotusta. Varsinkin iltaisin tuntuu ja silloin myös kun on pissahätä. Toivottavasti ois ihan normaalia. En myöskään aiemmasta raskaudesta muista tällaista. Silloin olin pari viikkoa pidemmällä ennen kuin sain tietää raskaudesta, enkä ollut huomannut mitään oireita...
  2. N

    Marraskuiset 2019

    Mä oon ymmärtänyt että jossain tilanteissa vois päästä julkiselle, jolloin se ainakin on paljon halvempi. Mutta se vaatii jonkun selvän syyn miksi raskautta seurataan tarkemmin. Neuvolassa varmaan osais neuvoo tarkemmin :)
  3. N

    Marraskuiset 2019

    Toivottavasti kaikilla pysyy tyypit mukana! ❤️ Itsekin olen miettinyt että varhaisultraan haluan. Joudun varmasti menemään omalla kustannuksella, mutta se varmasti rauhoittaa omaa mieltä, jos siellä on kaikki hyvin :) Jotenkin tää eka viikonloppu siihen kun menkkojen pitäisi alkaa on se...
  4. N

    Marraskuiset 2019

    Moikka! Onnea teille! Itsellä kanssa plussatesti tältä aamulta ja la 3.11.19. Tai eilen tein tosi haalean apteekin testin ja tänään sitten clearbluen digitaalisen viikko näytöllä. Kai sitä jo uskaltaa myöntää että raskaana ollaan. Nyt vaan kova toive, että pysyy mukana! Mulla ollut jo viikon...

Yhteistyössä