Hakutulokset

  1. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Voi kunpa olisikin haamu. No, huomenna varmaan uus testaus niin näkee onko tapahtunut jotain muutosta. Toi edellinen testi on tehty vasta iltapäivällä, mutta huomenna sitten aamutesti.
  2. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    https://aijaa.com/rQfDL2 Mitä mieltä tästä? Mulla täysin totaalisen epäsäännöllinen kierto, edellinen kierto oli 33 päivää ja tää testi nyt 33. päivänä tehty. Nää nyt ei vissiin kauheen hyviä testejä oo, mutta mulla ei oo koskaan tullut toista viivantynkääkään, paitsi esikoisesta aikoinaan...
  3. T

    Haaveena vauva 2020

    Ai viesti tulikin vierailijana. No, minä se olin kuitenkin :D
  4. T

    Haaveena vauva 2020

    Huomenna kp 1... Nyt oon kyllä henkisesti aika rikki. Kierto kesti 25 päivää. Mulla ei ole koskaan elämäni aikana ollut noin lyhyttä kiertoa. Edellinen oli 38, 29, 35, 76.. Vuositasolla keskimäärin n. 35 päivää. Meillä on vuosimallia -18 oleva lapsi ja yritystä nyt tammikuusta lähtien, mutta...
  5. T

    Haaveena vauva 2020

    Nopea päivitys: mulla nyt torstaina kp 16
  6. T

    Haaveena vauva 2020

    Heippa taas kaikille pitkästä aikaa. Oon täällä joka päivä käynyt lukemassa teidän kuulumisia, mutta en oo viitsinyt kirjoittaa. On tuntunut paremmalta pysyä vähän taka-alalla, ettei koko ajan vain tutkiskelisi mielikuvituksen tuottamia oireita. Flo ennustaa menkkoja huomiselle ja tällä...
  7. T

    Haaveena vauva 2020

    Eilen tuli pientä vaaleanpunaista tuhrua ja aamulla vähän lisää. Ehdin jo toivoa ja ajatella, että vuoto on kiinnittymisestä johtuvaa, mutta nyt vuotaa jo ihan kunnolla :cry: Eli tänään kp 1 viikko normaalia aiemmin :unsure:
  8. T

    Haaveena vauva 2020

    Ekaa kertaa oon nyt tikutellut ovista, vielä tosin ollut ihan negaa. Flo ennustaa ovista kahden päivän päähän. Mulla on ollu eilen illalla ja tänään aamulla ihan kamala närästys. Onko muilla ollut samaa vaivaa oviksen tienoilla? Jännä seurata oman kropan toimintaa vielä vähän tarkemmin nyt kun...
  9. T

    Haaveena vauva 2020

    Nyt on taas pakko vähän kysellä teidän muiden kokemuksia. Mulla menkat loppui eilen kp 6. Eilen illalla alkoi kamala maha/alaselkäkipu, joka tuntui ihan tavalliselta menkkajomolta, joka tulee aina ennen vuotoa. Ei mennyt yön aikana ohi ja edelleen tuskailen kivun kanssa.. mitähän tämä voisi olla?
  10. T

    Haaveena vauva 2020

    Kp 1 tänään...
  11. T

    Haaveena vauva 2020

    Onnea plussanneille, toivotaan viivojen vahvistumista (y) Täällä olen taas monta kertaa päivässä käynyt lukemassa muiden kuulumisia , mutta kirjoittelu on jäänyt vähiin. Omaa: Menkkajomoa ollut nyt jo pari päivää ja tänään aamulla herätessä olin varma, että vuoto on alkanut , mutta ei...
  12. T

    Haaveena vauva 2020

    Kiitos vinkeistä! Tänään vihdoista viimein ne menkat alkoi eli kp1. Just sain toissapäivänä varattua ajan lääkäriin, nii eiköhän heti sitten :D ilmeisesti kroppa ei osannut lakata stressaamasta muuten?
  13. T

    Haaveena vauva 2020

    Täällä edelleen..menkat ei ala ja one stepit negaa.. mistäköhän sitä apua pitäisi nyt lähteä hakemaan?
  14. T

    Haaveena vauva 2020

    Valkovuoto on muuten pari viikkoa ollut todella runsasta. Voiko se kertoa jostakin?
  15. T

    Haaveena vauva 2020

    Kiitos kysymyksestä. Täällä vaan odotellaan menkkoja alkavaksi. Taas. Viime kierto oli 56 päivää ja nyt menty jo siitäkin yli.. Ahdistaa. Itkettää. Turhauttaa. Testit aina vaan negaa, eikä mitään oireita alkavaan vuotoon tai raskauteen... En ole nyt ollut yhteydessä lääkäriin, enkä oikein tiedä...
  16. T

    Haaveena vauva 2020

    Täällä myös on seurattu päivittäin sivusta teidän muiden kuulumisia. Paljon on näköjään ollut noita viivapaikkoja.. ON: Kierto jo toisen kerran putkeen todella todella pitkä. Menkkavuotoa ei ole, mutta valkovuotoa ollut parina päivänä nyt runsaasti. Edellisen negatiivisen rtestin tein sunnuntaina.
  17. T

    Haaveena vauva 2020

    Nega testattu aamulla. Harmittaa ihan hirveästi. En edes tajunnut kuinka varma olin siitä, että tärppi olisi tullut.. Nyt katsellaan taas ja odotellaan venyykö tämäkin kierto 60 päiväiseksi edellisen tapaan
  18. T

    Haaveena vauva 2020

    @Wintersun kaikki on mahdollista (: Toivotaan, että on oikeasti positiivinen yllätys
  19. T

    Haaveena vauva 2020

    @Haavejuttu Jännitän ihan hirveesti sun puolesta! Pidetään peukkuja että plussa tulee ❤️
  20. T

    Haaveena vauva 2020

    Ompas täällä taas ollut jänniä juttuja. Pidetään peukkuja, että enteilee positiivista. Oma tilanne tällä hetkellä tasaantunut. Tissit ei enää arista ja mitään vuotoa ei ole enää tullut. Tein pari päivää sitten negatiivisen testin, malttamaton kun olen :D Flo ennustaa menkkoja viiden päivän...

Yhteistyössä