Hakutulokset

  1. M

    Lokakuiset 2019

    Voi että mä oon onnellinen!! ❤️❤️ Niskaturvotus ultrassa vauvalla kaikki hyvin! Ja näkyi jo se ihana pikkuinen niiiin hyvin! Hyviä, ihania kuvia saatiin muistoksi. Nyt on hyvä fiilis jatkaa odotusta ja NYT alan nauttia täysin siemauksin! ❤️ Minä32 ja pikkunen 13+6
  2. M

    Lokakuiset 2019

    Mukava ku tänne on tullu taas kirjotuksia! :) Mulla kävi ikävästi ja siirty nt-ultra kahden viikon päähän, kun ultraaja oli sairastunut. Vähän harmitti, kun olin niin odottanut! No, se päivä, jolloin se lopulta tehdään, on aivan viimeinen mahdollinen, eli 13+6 silloin. Toivottavasti näkyy kaikki...
  3. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Heissan! Osaako joku suomentaa näitä mun seulatuloksia (vai voiko näistä päätellä vielä mitään!?) : S - hCG-B-V: 36ug/l S - PAPPA: 245 mU/l
  4. M

    Lokakuiset 2019

    Heippa kaikille ja tervetuloa uusille! Tää on aika hiljainen palsta, varmaan kaikki kirjottelee facessa vilkkaammin. :) Mä kävin maanantaina ekassa neuvolassa ja laskettuaika siirty neljällä päivällä eteenpäin.. Eli se oiski nyt 26.10. Neuvolassa tuohon ei laskettu lyhyttä kuukautiskiertoa...
  5. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    @Eisaaollatotta, voi että.. Oot joutunu kestämään kyllä aivan liikaa! En osaa muuta kuin toivoa sulle hirmusesti voimia!! Jospa suunta olisi enää vain ylöspäin... Pyydä ja hae apua menetystesi käsittelyyn, nyt varmasti tarvitset kaiken saatavilla olevan tuen! ❤️
  6. M

    Lokakuiset 2019

    @Minona, voimia! Onko täällä muita, jotka odottavat vielä sitä ekaa ultraa? Mulla nyt 9+1 ja eka ultra vasta ensi maanantaina, kun viikkoja 9+6. Ei malttaisi odottaa. Haluaisi jo selvyyden, onko tuolla mahassa ketään. Mulla loman jälkeen helpottu taas tälle raskaudelle normaaliksi olo. Eli...
  7. M

    Lokakuiset 2019

    Voi ei Milli-34 Voimia!
  8. M

    Lokakuiset 2019

    Heippa taas täältäki! Ihanan samankaltaisia tuntemuksia ja oireiluja ollu muillakin. Oon parina yönä joutunu pissareissun jälkeen käymään yösyönnillä, ku alkanu oksettaa ku niiin nälkä. Yhden kerran on tarvinnut vasta oksentaa ja sekin liian mausteisen ruuan jälkeen. Nyt alkaa pikkuhiljaa...
  9. M

    Lokakuiset 2019

    Heissan. Minäkipä uskaltaudun mukaan, vaikka vähä ihmetyttää kyllä, voiko tämä oikea raskaus ollakaan.. Viikkoja nyt 6+2 ja pahoinvointia on vain aamuisin niin hitusen verran ja vain sen pienen hetken ennen aamiaista, että ei sitä oikein pahoinvoinniksi voi kutsuakaan... Tämä on viides lapseni...

Yhteistyössä