Hakutulokset

  1. Sanniemoi

    Haaveena vauva 2020

    Tänään käyty varhaisultrassa. Mini olikin 5pvä pienempi kuin ajattelin, ja mitä olin laskenut menkoista, nyt siis rv 7 ja 6+1. Vahva syke löytyi kyllä vaikka toinen oli vasta 5,26mm kokoinen. :love:
  2. Sanniemoi

    Haaveena vauva 2020

    @KukkaSosuli mäkään en aloittanut kun vasta kp3 ehkä sen.. En tosin tiedä oliko suurta vaikutusta muhun, toki just siinä kierrossa tärppäs. (y)
  3. Sanniemoi

    Haaveena vauva 2020

    @KukkaSosuli mä kokeilin Tropicanan Golden grapefruit - mehua sekä God Morgonin verigreippimehua viime kierrossa.
  4. Sanniemoi

    Haaveena vauva 2020

    Täällä viivat onneksi vahvistuu, taidan jättää testailut nyt tähän. Uskon että luonto hoitaa asian parhaimpaan päin. :) tänään siis alkoi ehkä kuudes viikko, siis 5+0. Pc liuska siis tänään aamulla tehty, pc puikkotesti perjantai 7.6 aamulta. :love: Mulla ei siis ainakaan vielä erityisiä...
  5. Sanniemoi

    Haaveena vauva 2020

    Tein tänään pc liuskatestin päiväpissasta joka oli aika lirua.. No plussaa näytti edelleen, toki viiva oli mielestäni haaleampi kuin perjantain aamupissan pc puikkotesti. :cautious: kai tässä silti paksuna ollaan kunnes toisin todistetaan. @Purrri mut voisi lisätä plussanneisiin, eli...
  6. Sanniemoi

    Haaveena vauva 2020

    Oon lueskellut täällä taustalla teidän juttuja, ja yrittänyt vähän höllätä tätä vauvahulluutta. Tässä kierrossa eli yk5 stressasin huooomattavasti vähemmän kuin aiemmissa kierrossa. Otin myös greippimehun käyttöön oletettuun ovikseen saakka. Ehkä se stressittömyys tosiaan auttaa, tänä aamuna...
  7. Sanniemoi

    Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

    @attitude tervetuloa fb-ryhmään :) laitat vaan täällä hanballe yksityisviestin että löytää sut fb:sta ja saa lisättyä sut ryhmään.
  8. Sanniemoi

    Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

    @hanba totta, tuotapa en ajatellutkaan :D
  9. Sanniemoi

    Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

    @hanba mun mielestä ei tarvitse olla kaveri. Ainakin curly girl ryhmään mut lisättiin ihan ilman kaveripyyntöä :ROFLMAO:
  10. Sanniemoi

    Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

    @attitude jos sä perustat sen ryhmän niin kerro sit kun oot sen tehnyt? (y)
  11. Sanniemoi

    Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

    Me ollaan miehen kanssa päätetty jo vauvalle nimikin :D mies ei sanoilla anna ilmi mutta käytös heijastaa sitä että odottelee itsekin jo päivää jolloin olisi ne kaksi viivaa testissä. :) ja hirveen lapsirakas on, ja meillä on yhteinen kummilapsikin. Ollaan muutenkin enemmän nyt puhuttu tästä...
  12. Sanniemoi

    Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

    @Marttin teitkö sitä digiä nyt sit ollenkaan? Näytti kuitenkun ihan lupaavalta se aiempi apteekin testi. Mulla itsellä on aina mietityttänyt myös talousasiat, joten sinänsä ymmärrän miestäsi. Mut toisaalta kyllähän esim. yh-vanhemmatkin pärjää ja Suomessa on kuitenkin hyvä...
  13. Sanniemoi

    Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

    @Karvakorvat mikäs sulla on tilanne?
  14. Sanniemoi

    Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

    @Helmiina1978 sehän kävis sit enemmän ko hyvin (y)
  15. Sanniemoi

    Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

    @sabs Mulla on kova luotto kans siihen meidän lomaan, kun ovis pitäis olla sillon :D toki tää yk5 ois vielä parempi, mut ainaski sillon lomalla luulis olevan niin rentoutunut ja stressitön, että vois olla hyvät lähtökohdat raskautumiselle. (y) mut ennoo kyl aatellu tota et jos ois raskaana...
  16. Sanniemoi

    Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

    @hanba eilen ja su heiluteltu, tänään aikataulut ei natsaa yhteen mut huomenna sitten. :D @Helmiina1978 joo niin oon lukenutkin että voi vaihdella paljon. Jännä vaan että eri testitki samasta pissasta näyttää eriä :D
  17. Sanniemoi

    Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

    Tein huvikseen pari ovistestiä kun oli jäänyt varastoon, Flo ennustaa oviksen siis huomiselle. One stepin testiin ei tullut mitään väriä, mut clearbluen digital testiin tuli kyllä selkeä viiva/"haamuviiva", tokikaan ei siis yhtä vahva kuin testiviiva. Jännä homma miten noin eroaa. :D Aattelisin...
  18. Sanniemoi

    Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

    @hanba pahoittelut menkoista :poop: Hyvä että sulla kuitenkin kierto on pysynyt normaalina. :) toi ovis on kyllä niin jännä juttu, itsekkin luulen että aina sen tunnen mutta toisaalta mistäpä sen tietää kun en tikutakaa sitä. o_O ja voihan se tosiaan olla ihan oireetonkin. Naisen elimistö on...
  19. Sanniemoi

    Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

    @hanba Joo cittarista kylmähyllyltä ostin, Tropicana on merkki. Ja 900ml muovipullo. Verigreippimehu on God Morgon merkkinen, sekin kylmähyllystä.
  20. Sanniemoi

    Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

    Täälläpäs on jännittäviä aikoja elelty/eletään. :D toivotaan paljon plussia. :love: Ostin eilen ihan oikeaa greippimehua kun satuin kaupasta löytää. Maku on vielä pahempi kuin verigreippimehussa :confused: mut jotenkin tuntuu et oisko paikat kosteemmat ollu tänään ehkä? o_O Ovis Flo:n mukaan...

Yhteistyössä