Hakutulokset

  1. L

    Toiveissa vauva 2021

    Joo, mitä lähemmältä vauvauutiset tulee ni sitä enemmän se satuttaa. Katkeruus ja tietynlainen viha on kamala tunne, mutta eihän omille tunteilleen mitään voi. Kyllä noi 2 raskautta vaikka onkin keskenmenneitä, ni antaa toivoa siltä että kroppa toimii. Joskus vaan vaatii enemmän aikaa. Ei oo...
  2. L

    Toiveissa vauva 2021

    Joo siis mä kävin yksityisellä gynellä huhtikuussa, mitään vikaa ei sillä käynnillä löytynyt (kohdun limakalvo hyvän paksuinen, ovulaatio tulossa, follit yms kunnossa) ja gyne oli positiivisin mielin koska keskenmenot kuitenkin kertovat, että raskaaksi kykenen tulemaan. Raskaudet on siis menneet...
  3. L

    Toiveissa vauva 2021

    Mä oon täällä viimeks kirjoitellut muistaakseni viime vuonna, tuolta proffastahan sen tietysti saisin tietää. Oon täällä käynyt lueskelemassa kyllä eli taustaillut. Nyt ajattelin taas liittyy mukaan keskusteluihin kun kovasti kaipaan juttuseuraa samassa tilanteessa olevilta, ei enää riitä...
  4. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Se kuva ois hyvä laittaa
  5. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heippa! Testin tulkitsijoita kaipailisin. Tuntemusten perusteella ovis oli 25.11. Nyt pitäis olla dpo 16 ja tein testin dpo 15. Menkat myöhässä siis pari päivää. Oireista sen verran, että rinnat on olleet kipeät jo miltei kaksi viikkoa sekä kuusi päivää sitten alkoi lievät menkkajuilinnat...
  6. L

    .

    Täti tuli kylään :( eli uutta yritystä kohti! Täytyykin siirtyy tonne 2020 ryhmään :love:
  7. L

    .

    Toivotaan että ois hyviä merkkejä. Muihin kiertoihin oireita verraten todella oireetonta ollu nyt tää kierto. Viime kierrossa oli vaikka mitä oireita kuviteltuja tai ei. Nyt ei tosiaan oo ollu ku noi aikaiset menkkajomotukset ja rinnat. Alussa meni kesken, vuoto alkoi kamalien kipujen kanssa...
  8. L

    .

    Huomenta kaikille :) omaa napaa kirjottelen kun on pakko saada johonki omia ajatuksia ylös ja tää on siihen loistava paikka :love::love: Täällä menossa nyt kp 27/28 ja dpo 13, menkat alkaa joko tänään tai huomenna. Eilen tuli vähän tuhrua pyyhkiessä, mutta ei kunnon verta. Yleensä en tuhruttele...
  9. L

    .

    Voi ei!!! Kamala tilanne, tulin tosi surulliseksi :cry: On: tänään dpo 11 ja kp 26/28. Ajattelin odottaa testaamista vasta su tai ma. Mutta varmaan teen testin tänään ku pääsen töistä, on jotenki epätavallinen olo vatsassa ja jonkinlainen jännitys tulee ajoittain.. Hui :LOL:
  10. L

    .

    Toivotaan :love: ihanaa et on toinen kenen kanssa jännittää :love::love: plussapuhuria meille:p
  11. L

    .

    Hitto! Mulla tosiaan eilen eli dpo 9 tuli rusehtavaa vuotoa (enemmänkin valkovuotoa jossa rusehtavaa verta) kerran paperiin ja lievät menkkajomotukset samalla mutta ne loppu nopeasti. Tänään aamulla eli dpo 10 kp 25/28 tuli paperiin valeenpunasta limaista vuotoa.. Menkatko sieltä alkaa (n)...
  12. L

    .

    Onko kellään kokemusta kiinnittymisvuodosta? Mulla nyt tosiaan kp 24/28 ja dpo 9 ja pissalla käydessä paperiin tuli rusehtavaa vuotoa, enempi oli sellaista kirkasta valkovuotoa jossa rusehtavaa mukana? Anteeksi tarkka kuvailu :LOL: menkkamaista jo ottelua myös, mutta ei kuitenkaan tavallista...
  13. L

    .

    @Wintersun ihana kuulla sun uutiset:love::love: Mä ajattelin että en mitään oireita tunnustele enkä kirjottele tänne, niin ehkä en putois niin korkealta. Mutta täällä mennään dpo 9 eli kp 24/28. Ei oikeen kunnollista tallettelua tapahtunut tässä kierrossa. Ovis päivä oli 25 päivä ja silloin...
  14. L

    .

    Heip taas! Mä jo laitoinko tonne ylemmäs mun ovistesteistä kuvia mitkä otin kp 10, 12 ja 13. Tänään siis kp 14 ja flo ennustaa ovista nyt. Onko tämä se kuuluisa plussa? :) yhtään ovistestiä ei ole enää kaapissa, prkl :LOL:
  15. L

    .

    Okei. Tosiaan oli ihmeellisiä jomotuksia ja oviskipuja mutta en osannu kiinnittää huomiota koska odotin että ovis olis vkloppuna vasta. Kiitos vastauksesta :)
  16. L

    .

    Voiko johtua sit siitä että en oo testannut samaa aikaan päivästä?
  17. L

    .

    Hei, ovulaatio pitäis vissii testaa aika lailla päivällä samoihin aikoihin. Joten voi johtua siitäkin ehkäpä. Mut aloin tikuttaa ovista kp 10 tähän päivään eli kp 12. Eilen ja tänään testasin kaks kertaa koska meinasin et on menny pilalle. Ite kuvitellu aina et ovis ois kp 14-15. En ole siis...
  18. L

    .

    Ja onnea plussanneille :love::love:
  19. L

    .

    Nega testi tehty aamulla siis kp 30/28 ja Flow sovelluksen mukaan dpo 16. Töistä ajellessa kamalat menkkakivut ja sit kotiin pissalle ja verta holahti pyttyyn eli kp 1 alko täällä :cry: monta kirosanaa.. Tosin outoa on et kivut loppu siihen. Nyt vaan uuteen kiertoon, vielä kuitenkin...
  20. L

    .

    Testi ostettu ja teen sen huomenna. Nyt vähän jännittää:eek: tavallaan on sellanen varma olo plussasta koska mulla niin säännöllinen kierto. Mutta silti pelkää pettyvänsä. Ostin apteekin oman, ne vissiin ihan hyviä. Yleensä käyttänyt clearblue testejä mutta vähä tiukilla raha ni en ajatellut...

Yhteistyössä