Hakutulokset

  1. K

    Haaveena vauva 2020

    Hyi kamala, mulla oli viime viikolla noro:sick: Toivottavasti sulla @Binky olisi jotain muuta:LOL: Päätettiin tänään, että tehdään ensimmäinen hoito aikasintaan sittenkin toukokuussa. Huhtikuun ovis osuis pääsiäisen tienoille ja laskettu aikakin olis jo tammikuun alussa:eek: Joten toukokuussa...
  2. K

    Haaveena vauva 2020

    Joo kotona tikutellaan ja kun ovis pamahtaa, niin soitto klinikalle ja inssiin joko samana tai seuraavana päivänä. Inssien onnistumisprosentti on muistaakseni 10-15%, onko se sit sama? Kyllä se aika hintavaa touhua on, jos ei ekalla tai edes tokalla kerralla tärppää:confused: Toki siinä on se...
  3. K

    Haaveena vauva 2020

    Tittidii, ovisplussa bongattu! Eli ovuloin, jihuu! Eipä siitä muuta iloa sitten olekaan, kun klinikalle ei vielä mennä:D En ookaan ikinä nähnyt tollasta laitetta @AdeleK , mulla on käytössä BC:n hymynaamatikku:) Ja PregCheckin tikut. Viime kuussa mulla oli käytössä Onestepin tikut, mutta voi...
  4. K

    Haaveena vauva 2020

    Joo, imetys loppu meillä muutama viikko sitten:) Kipuilin asian kanssa mielettömästi, koska en olisi välttämättä vielä halunnut lopettaa. Toisaalta lopetus sujui lapsen puolelta melko kivuttomasti, joten ehkä me oltiin valmiita. @Tiukuna Jee, mukavaa, että tänne on löytänyt toinenkin...
  5. K

    Haaveena vauva 2020

    Moikka! Minä 27v ja puoliso 29v palataan klinikalle ensi kuussa, kun äitiyslaki astuu voimaan:) Meillä on ennestään esikoinen 4/17 ja nyt alkaisi pikkukakkosen yritys❤️ Ollaan siis naispari ja minä meistä se, joka yrittää raskautua:) Niin oli esikoisenkin kanssa. Saa nähdä, päästäänkö...

Yhteistyössä