Hakutulokset

  1. Owlet

    Haaveena vauva 2023

    Hei! Tulen täältä taustalta/en niin mukana olevana sanomaan, että minut voi poistaa plussanneista. Elokuun lopulla todettiin, että meidän maaliskuinen oli lakannut olemasta muutamaa viikkoa aikaisemmin. Nyt odotellaan jälkivuodon kunnolla loppumista ja katsotaan mitä sitten. Tällä hetkellä...
  2. Owlet

    Haaveena vauva 2023

    Hei täältä hiljais elosta/taustalta. Oma keskustelu ei nyt ole oikein lähtenyt käyntiin ja lähinnä olen vaan reagoinut joihinkin viesteihin 😅 Minut voi kuitenkin varovaisesti siirtää plussanneisiin, kun varhaisultrassa käyty ja sieltä pieni sykkeen omaava löytyi oikeasta paikasta. Toki nyt...
  3. Owlet

    Haaveena vauva 2023

    Tietääkö joku onko aurinkorasvaan joku suositus yritys/raskausaikana? Et millaista kannattaa käyttää?
  4. Owlet

    Haaveena vauva 2023

    Huh olipa hermostuttavaa mennä ensikäynnille, vaikka ns. tuttua puuhaa... Mutta meille yllätyksenä, vaikkakin tavallaan positiivisena, syksyllä suunnataan ivf- hoitoihin 😳 Hiukan alko jännittään, mutta toisaalta itse oon miettinyt et tuntuisi turhalta aloittaa taas kevyillä ja kuluttaa taas...
  5. Owlet

    Haaveena vauva 2023

    @Laurenzia meillä määrättiin ne verikokeet/virtsakoe ja sit mies sai sen lähetteen sperma-analyysiin, mutta laittoi sen lähetteen heti, koska sanoi ettei niillä ole vaikutusta siihen lähetteen saamiseen lapsettomuuspolille. Meille annettiin ohjeeksi käydä niissä ennen ensikäyntiä ja myös sieltä...
  6. Owlet

    Haaveena vauva 2023

    Huh! Kahlattu monta sivua viestejä! 😅 Oon vahvasti taustaillut ja nyt hetki tarvi olla kokonaan pois, kun ahdisti ajatella koko yritystä. Eipä itsellä oikein edes ole mitään kerrottavaa, kun tuntuu ns. turhalta koko yritys. Ens viikolla pitäis vihdoin päästä sinne ensikäynnille, saa nähdä mitä...
  7. Owlet

    Haaveena vauva 2023

    Ei kai ne kirjaimellisesti käytäkään Muumimukia siihen, tullut lähinnä sellainen vitsillä keksitty termi 🤔 Toki mietin itsekin et eikö noi posliiniset oo aika viileitä. Joskus siis luin et muovi mukit, just kerttis, vahingoittais niitä siittiöitä. Mutta toisaalta siitä on aikaa, kun tutkin asiaa...
  8. Owlet

    Haaveena vauva 2023

    Mun käsittääkseni muumimuki nimi tulee siitä, että posliininen muki on parempi siittiöille ja sitten suomalaisittain sitä kutsutaan muumimuki- menetelmäksi, koska suomalaisilla on niitä 🤷 toki joku joka tietää paremmin niin voi korjata 😅 Siitä on tovi ku oon perehtynyt asiaan.
  9. Owlet

    Haaveena vauva 2023

    Täälläkin menkat lyhentyneet. Teininä ja 20v alkupuolella oli todella runsaat ja viikon kestävät. Nykyisin kp 1 on runsas ja kp 2 tulee vielä ihan hyvin ja sit vaihdellen vielä kp3. Ennen alkua tulee yleensä pari päivää pyyhkiessä ja sit jälkeen muutama päivä sellaista epämääräistä pyyhkiessä...
  10. Owlet

    Haaveena vauva 2023

    Sieltä se kp1 odotetusti tuli, huomenna verikokeita kohti sitten aamulla! 😒
  11. Owlet

    Haaveena vauva 2023

    Samaistun tuohon, että tuntuu kaikkien onnistuvan ekasta tai tokasta kierrosta ja itse ei vaan onnistu millään. Ja kun en oo edes varma miten esikoinenkaan onnistui yhtäkkiä luomusti vajaan 2 ja puolen vuoden jälkeen. Taas mieli yrittää uskotella et olis mahdollista saada plussa tässä...
  12. Owlet

    Haaveena vauva 2023

    Ajattelin tulla päivittämään, että tällä hetkellä tokan yritys jatkuu 🤞
  13. Owlet

    Haaveena vauva 2023

    @SandraB hyvä, kun löytyi syy eikä tarvitse pohtia tai arpoa. Toivottavasti hoidoilla on hyvä vaste ja pian saatte pienen syliin.❤️ Onnea kaikille plussanneille! 😍 Itse vietän hiljaiseloa, kun on ollut hiukan haastavaa viimeaikoina. Saa nähdä joudunko perumaan meidän ensikäynnin 😭 Mies ehkä ei...
  14. Owlet

    Haaveena vauva 2023

    @lehmätyttö muistan et silloin kun plussasin esikoisesta niin mulla oli sitä ennen vähän vaaleanpunaista pyyhkiessä. Noin viikko aikasemmin ja luulisin et oli kiinnittymistä. Luulin silloin, että menkat alkaa ja pidin hetken sidettä ja sit turhauduin hetkeksi kun ei sitten alkanutkaan. Silloin...
  15. Owlet

    Haaveena vauva 2023

    @3milia onnea! 😍 Minäkin komppaan, että ei mullakaan ollut esikoisessa pahemmin mitään! (Jälkikäteen ajateltuna oli vaan se nännikipu, joka olis voinut merkata myös kk). Ihanaa, että joillakin onnistuu nopeasti 😊
  16. Owlet

    Haaveena vauva 2023

    @Millis86 juu eipä tuokaan kyllä kysynyt mitään siitä kuinka usein esim. Puuhaillaan tai mitä ehkäisyä käytettiin ennen. Ekasta kerrasta on jäänyt niin elävästi mieleen, kun lääkäri puhui meille kuin pienille lapsille ja just kysyi millaista ehkäisyä ollaan käytetty yms. 😅 Oon ihan puulla...
  17. Owlet

    Haaveena vauva 2023

    @Wintersun piti olla vuosi yritystä, kun periaatteessa esikoinen tuli luomuna ja raskaushan vois korjata. Ongelma kai lähinnä on se mun ovuloinnin epäsäännöllisyys tai ovulaatio häiriötä silloin hoidettiin, mutta taas loppu vaiheessa oli lääkäri sitä mieltä et välttämättä ei se oo syynä 🤷 Kyllä...
  18. Owlet

    Haaveena vauva 2023

    @Wintersun joo. Kirjoittelin esikoisen yrityksen aikaan hetken siellä pitkään yrittäneissä ja sit muutamassa (ainakin -19 ja -20) vauva-ketjussa. Me oltiin jo silloin hoidoissa ja olis elokuussa alkanut IVF, koska insseillä yms ei tullut tulosta. Sit täysin puskista plussasin heinäkuun lopussa...
  19. Owlet

    Haaveena vauva 2023

    Huvitti muuten taas, kun lääkäri muistutti, että kannattaa silti jatkaa kotona yrittämistä vaikka laittaakin lähetteen. Tottakai lopetetaan kaikki puuhailu nyt tähän 🤭 Vaikka kyllähän se vähän välillä alkaa tuntuu ns. turhalta, mutta ei nyt kokonaan lopeteta.
  20. Owlet

    Haaveena vauva 2023

    Meillä oli tänään tosiaan se lääkäri aika äitiys neuvolaan, jotta saataisiin lähete hoitoihin. Käynti meni hyvin ja oli erilainen kuin ekalla kerralla. Tutki myös paikat ultralla ja sisätutkimuksen. Ei ollu just tällä hetkellä tietoakaan ovulaatiosta, kaikki oli vielä liian pientä 😅 Oli ihan...

Yhteistyössä