Hakutulokset

  1. A

    Elokuiset2021

    Meillö mies haluaa ehdottomasti olla kaikissa ultrissa mukana. Ainoa ongelma on, että mihin tuon taaperon lykkää siksi aikaa. :D me mennään julkiselle varhaisultraan, enkä tiedä saako sinne ottaa lasta mukaan. NT- ja rakenneultra on terveystalolla ja sinne ei ainakaan saa ottaa lasta mukaan...
  2. A

    Heinäkuiset 2021

    eikös NIPT ilman lähetettä maksa joku 700-800 €? Vai joko siinä on hinnat tulleet alas?
  3. A

    Elokuiset2021

    Täällä kanssa varattu nyt eka neuvola (21.12.) ja samalla saatiin myös aika varhaisultraan epäsäännöllisen kierron takia. :)
  4. A

    Heinäkuiset 2021

    Mulla ei tässä raskaudessa oo oireita oikeastaan nimeksikään, mutta esikoisen kohdalla oli just noin ku sulla! Saatoin oksentaa yhtenä päivänä ja seuraavana ei yhtään mitään oloja. Samoin välillä rintoja vihloi niin ettei saanut nukuttua, ja sit taas seuraavana päivänä ei mitään tuntemuksia...
  5. A

    Elokuiset2021

    Kannattaa tosiaan soitella neuvolaan hetimiten; niskaturvotusultraan ja seulonnan verikokeisiin on suht tarkat viikkorajat koska käydä (vähän riippuen sairaanhoitopiiristä/paikkakunnasta), ja nyt joulunpyhät saattaa esim. labraa ruuhkauttaa jonkin verran. Itellä kävi esikoisen kanssa niin, että...
  6. A

    Heinäkuiset 2021

    Mulla oli esikoisen raskaudessa noita kipuja johki rv 11-12 asti :D ei toki jatkuvasti, mutta aina sillon tällöin.
  7. A

    Elokuiset2021

    Täällä hep! Nyt rv 4+6, pyörin myös tuolla heinäkuisena puolella kun laskettu aika menee 2.8. menkkojen mukaan. :)
  8. A

    Heinäkuiset 2021

    hei kiitti tästä! Me käytiin viimeksi Ovumialla ultrassa, silloin maksoi 95 €. Nyt varasin sinne ajan, ja hinta oli kahden vuoden takaisesta pompannut 155 euroon :D pitääkin perua tuo, kiva kun kerroit halvemmasta! :)
  9. A

    Heinäkuiset 2021

    Joissain neuvoloissa on ultra, useimmissa luultavasti ei. Samoin, kuin joissain äitiysneuvoloissa kuuluu alkuun lääkärikäynti, mutta usein ei. Täällä Tampereen kyljessä ei julkiselle pääse varhaisultraan ilman syytä. Ite oon käynyt kahdesti, ekan kerran kun raskauduin suoraan keskenmenon jälkeen...
  10. A

    Toiveissa vauva 2021

    @Laura* @Titiina , mulla oli ekan vuoden ajan kierron pituus 10 viikkoa. Sit ihan yhtäkkiä lyheni normaaliin 5 viikkoon. Söin kans joku 7 vuotta pillereitä. Jotkuthan joutuu ihan käynnisteleenkin sitä kiertoa hormoniehkäisyn jälkeen, jos menee useita kuukausia ennenn kuin menkat edes alkaa...
  11. A

    Heinäkuiset 2021

    Mä en jotenkin yhtään osannut stressata rakenneultraa esikoisen kanssa. :D mutta totta, että np-ultra on kamalampi odotus! :D ja sitten se, kun oireet katoaa siinä rv 10-12, mutta maha ei kasva ja liikkeet ei vielä tunnu ja pitäs vaan luottaa etkaikki on ok. :D
  12. A

    Toiveissa vauva 2021

    Mä en suoraan sanois, että teissä jotain vikaa on, jos vuosi sitten on lopetettu pillerit. Tai itellä ainakin meni pillereiden lopettamisen jälkeen ehkä vuosi, että edes alkoi hormonitoiminta kunnolla palautua takaisin normaaliin. Hyvä, että käytte tutkimuksissa, mutta älä vielä kirvestä kaivoon...
  13. A

    Heinäkuiset 2021

    On kyllä niin väärin, että ovulaation ja menkkojen välistä aikaa kutsutaan piinapäiviksi, vaikka todelliset piinapäivät on nää rv 3+ -> rv 7+ mikä pitää odottaa plussasta varhaisultraan.. :ROFLMAO:
  14. A

    Heinäkuiset 2021

    @Omenansiemen mulla ei oo muuta vinkkiä kuin yrittää pitää itsensä kiireisenä niin, että ei ehdi koko aikaa miettimään raskautta ja aikakin kuluu nopeampaa. :D ja liikunta tietysti aina rentouttaa mieltä :) on muuten aika hyvä apu myös siihen alkuraskauden väsymykseen, ainakin itellä :)
  15. A

    Heinäkuiset 2021

    @Lintuliini95 yleensä menkoista laskettua laskettua aikaa siirretään vasta, jos ultrassa saatujen mittojen mukaan eroa on viikko tai yli. :) tietty keinohedelmöityksellä on sit ihan eri ”säännöt”. täällä vaihtelee taas tunteet ihan nollasta sataan. :D eka oon ihan varma, että meille tulee...
  16. A

    Heinäkuiset 2021

    Täällä myös yksi plusssannut! Nyt on rv 4+3, eli menkkojen perusteella laskettu olis vasta 2.8., mutta mahdollisesta ovulaatiosta laskettuna 31.7. Ja jos tämä uusi tapaus tulee isoveljeensä, niin syntyy jo heinäkuun vikalla viikolla :D sopiiko liittyä porukkaan, vaikka virallinen laskettu on...
  17. A

    Toiveissa vauva 2021

    Tuli yhtäkkiä tarve testata taas nähdäkseen onko viivat vahvistunut. En tiedä miksi, kai tää palsta aiheuttaa pientä testihulluutta. :D ja olihan se viiva vahvistunut hienosti! Alhaalta päin kp 27, 28, 29, 30 ja 32/31-33. https://aijaa.com/u6kTga
  18. A

    Toiveissa vauva 2021

    @saya onpas varmasti todella raskas tilanne <3 en oikein tiedä edes, että mitä sanoa. Se stressi on varmasti ihan valtava. :/ @Piipuni ja @Satsuma_ joo, kyllähän tähän periaatteessa mahtuu niin kauan kun lapset pärjää yhteisessä huoneessa. :D toivotaan, että uusi tulokas on hyväuninen kaveri...
  19. A

    Toiveissa vauva 2021

    @Satsuma_ joo, meilläkin toi rahapuoli on oikeesti ihan turha huoli. Vähän jopa hävettää että tulee siitä huolittua, kun me ollaan kuitenkin molemmat hyviä keskituloisia. Vaikka toisaalta esim. asumismenot ei pienene mihinkään vaikka tulot tippuu hoitovapaalla jne. Samoin kuin asunnon koko...
  20. A

    Hei

    Sanoisin, että kesken on mennyt, jos viikot laskee testissä. Raskaustesti voi näyttää positiivista vielä monta viikkoa keskenmenon jälkeen.

Yhteistyössä