Hakutulokset

  1. Hypsy

    35+ vauvan odottajat

    Onnea synnyttäneille ja uusille odottajille! ❤️ Olen vähän huono kirjoittelija, kun unohdan käydä täällä sivustolla. :confused:Meillä arki sujuu tasaisesti. Poika on jo 7kk ja vauhtia riittää. Ryömii lähinnä peruuttamalla ja liikkumalla sivuille, konttausasentokin alkaa olemaan kohta hallussa...
  2. Hypsy

    35+ vauvan odottajat

    Kovasti syntyy poikia! ❤️ Onhan tyttöjäkin tulossa? :D
  3. Hypsy

    35+ vauvan odottajat

    Onnea @Shibali ❤️ Ja tsemppiä muille loppuodotukseen! Täällä poika tosiaan kohta jo 4,5kk ja soseita maistellaan jo kovaa vauhtia. Hän on maailman iloisin tyyppi ja nukkuu jo yötkin melko samalla rytmillä 19-7 kahdella tai kolmella nopealla ruokailulla. Päiväunet onkin sitten asia erikseen...
  4. Hypsy

    35+ vauvan odottajat

    @NiiskuNeiti2020 Paljon onnea! ❤️
  5. Hypsy

    35+ vauvan odottajat

    Meillä on sellainen pieni, keinuva pinnasänky pyörillä. Olisi ihan toimiva peli näin pienelle ellei hän nukkuis mamman kainalossa joka yö ja päikkärit sylissä tai vaunuissa. :ROFLMAO: Unipesää meillä ei ole, mutta näin jälkikäteen ajateltuna ehkä hankkisin sellaisen vastasyntyneelle...
  6. Hypsy

    35+ vauvan odottajat

    Jännää, että täällä alkaa muillakin olemaan lasketut ajat pian lähellä! ❤️ Alkaako synnytys jännittämään? Mä olen nykyään aika harvoin "ehtinyt" käydä täällä palstalla, kun tuntuu, että vauvan kanssa on koko ajan kädet täynnä vaikka paljonhan me vaan tissitellään sohvan nurkassa. Poika on nyt...
  7. Hypsy

    Haaveena vauva 2020

    Meidän poika syntyi reilu kolme viikkoa sitten ja täällä sitä totutellaan vauva-arkeen. ❤️
  8. Hypsy

    35+ vauvan odottajat

    Meille syntyi eilen aamulla kiireellisellä sektiolla ihana poika 3660g ja 52cm.❤ Synnytys meni huonosti ja päädyttiin leikkaamaan kolme vuorokautta käynnistyksen aloittamisesta. Viimeiset 16 tuntia olin salissa kalvojen puhkaisun jälkeen, mutta puudutteiden toimimattomuuden, hieman liian...
  9. Hypsy

    35+ vauvan odottajat

    Kiitos tsempeistä teillekin @Disco Volante ja @Oliivi3 ❤️ Pikakuulumiset: tänään 38+5 ja huomenna aamulla käynnistetään lähinnä tän iskiaksen takia. Vauvan kokoarvio nyt 3800-4000g eli kookas on, mutta ei olisi koon takia tarvinnut vielä käynnistää, mutta sain itse päättää mitä haluan, kun...
  10. Hypsy

    35+ vauvan odottajat

    Mä poimin sydämen näppäimistön hymiövalikosta, näyttää toimivan. Nää palstan omat hymiöt jää näkyviin, jos laitat ne ihan viimiseks, etkä enää sen jälkeen muokkaa tekstiä. Ihan pyllystä. :D Kiitos kaikille tsempeistä! ❤
  11. Hypsy

    Toiveissa vauva 2021

    Jossain muistaakseni luki, että n. 36h menee pistämisestä ovulaatioon. Mun ainoassa pregnyl-kierrossa ovikseen meni 34-35h eli hyvin piti paikkansa. Oli sen verran kivulias ovis, ettei jäänyt arvailujen varaan. :D
  12. Hypsy

    35+ vauvan odottajat

    Onnea @An1z81 ❤️ Maskin käytöstä kyseltiin, niin itse käytän aina kaupoissa jne. vaikka täällä onkin rauhallinen tilanne. Julkista liikennettä en käytä. Itse olen hiljentynyt siitä syystä, että päivät ja yöt kuluvat kamppaillessa hermokivun kanssa ja kaikki tekeminen on varsinaista taistelua...
  13. Hypsy

    35+ vauvan odottajat

    Mulla on la 2.12., mut luultavasti jo ensi viikolla käynnistellään. Iiik! :D Himoista puheenollen, niin mä oon välttyny oikeastaan koko raskauden ruokahimoilta. Alkuun kun etoi, niin söin paljon leipää, kun se ei ällöttänyt. Sittemmin hedelmät ja suklaa on maistuneet loistavasti. ;) Ihanaa...
  14. Hypsy

    35+ vauvan odottajat

    Mulla on sellainen tilanne, että ekaa kertaa elämässäni on sellainen parisuhde, johon haluan lapsen. Raskauden alussa koin välillä itseni vanhaksi ensisynnyttäjäksi, mutta ajan mittaan olen ajatellut asian niin, että olen nyt varmasti sata kertaa parempi äiti kuin olisin ollut 15 vuotta sitten...
  15. Hypsy

    Heinäkuiset 2021

    Mulla alkoivat hormonaaliset migreenit vuosien tauon jälkeen raskausaikana uudelleen. Onneksi pärjäsin tuolla kombolla, mutta sumatriptaania määräävät täsmälääkkeeksi, jos on tarpeen. Toivottavasti pysyy sullakin kivut kurissa. :)
  16. Hypsy

    Heinäkuiset 2021

    Sivusta huutelen, että ibuprofeenia saa kyllä satunnaisesti käyttää rv28 asti, jos ei parasetamoli auta ja nämä kaksi täsmälääkkeenä yhdessä on sallittu ja toimiva yhdistelmä esim. migreeniin ja muihin astetta kovempiin kipuihin.
  17. Hypsy

    35+ vauvan odottajat

    Tervetuloa ja hurjasti onnea plussasta! ❤️ Moni käy varmasti omakustanteisesti varhaisultrassa, mutta joskus ultrataan julkisella, jos on kierrossa epäselvyyttä eli raskaus voisi olla jo pidemmällä. Käy ihmeessä ultrassa, kyllähän se rauhoittaa mieltä. Hetkeksi. :D
  18. Hypsy

    35+ vauvan odottajat

    Kiva, kun on tullut uusia kirjottelijoita ja ultriakin tulossa! Jännää! ❤ Kuten @Shibali sanoi, niin kyllähän tämä koko raskaus on yhtä odottelua. Milloin minkäkin odottelua. :D @forester Tällä mötköllä ei taida olla mikään kiire asumuksestaan pihalle, kun ei ole ollut yhtään supistuksiakaan ja...
  19. Hypsy

    Toiveissa vauva 2021

    Luulen, että kyseessä on suht samanlainen neula kuin Pregnylissä, joka on myös ruisku. Selviät varmasti, kun otat napakan otteen nahasta sekä ruiskusta ja yhtään empimättä tuikkaat sen reippaalla liikkeellä läpi. :) Sanoisin, että kannattaa pistää "liian" kovaa kuin hiljaa, niin ei ainakaan...
  20. Hypsy

    35+ vauvan odottajat

    Kyllähän se varmaan aika epätodennäköistä on, että vielä oikeasti tuntuisi, kun sikiö painaa 2-4 grammaa ja on vasta 3-4cm pitkä. :unsure:

Yhteistyössä