Hakutulokset

  1. T

    Haaveena vauva 2020

    Noniin, vihdoinkin alkoi uusi kierto! Flown mukaan 12 päivää keskivertoa myöhemmin :LOL: Pisin kierto kyllä vuosiin. Kävin juuri ostamassa folaattia ja greippimehua. Täällä oli aikaisemmin juttua kuinka ovulaation puoli vaikuttaa kierron pituuteen niin tämä kierto oli selkeästi oikean puolen...
  2. T

    Haaveena vauva 2020

    @Nyyyti paljon voimia <3
  3. T

    Haaveena vauva 2020

    Mut voi nyt ottaa pois listalta joksikin aikaa. Jatketaan kyllä sinänsä yrittämistä samalla tavalla, en vaan halua laskea päiviä enää samaan tapaan. Keskityn nyt oikeasti elämään. En halua pitää itseäni jatkuvassa odotustilassa, siinä kun unohtaa niin helposti nauttia elämästä! (y)
  4. T

    Haaveena vauva 2020

    Testi oli negatiivinen. Toivottavasti jos ensi kierrossa ei tärppää niin kierto olisi sentään lyhyempi.
  5. T

    Haaveena vauva 2020

    Dodii, aamulla oli pari tippaa verta housuissa mutta ei kuitenkaan alkanut enempää vuotamaan vielä. Testiä en ole tehnyt uudelleen, käyn varmaan tänään ostamassa ja teen sen negan niin voin sitten rauhassa odottaa vuodon alkua! Ihan ihme juttu kyllä että oon ollu tosi hyvällä tuulella vaikka nyt...
  6. T

    Haaveena vauva 2020

    Samanlainen haalea viiva tuli kuin eilenkin ja katosi taas. En tosin jaksanut pidättää paria tuntia pidempään. Jospa sitä jaksais pitää taukoa testaamisesta nyt hetkeksi ja odottaa mitä tapahtuu.
  7. T

    Haaveena vauva 2020

    @Naarassusi en halua enää testata aamusta, ravaan vessassa monta kertaa yössä aina ku herään ja jos suunnitelmissa siintää aamutesti johon pitäisi pystyä pidättämään niin nukun vielä huonommin ja tuntuu ettei millään pysty pidättelemään. Testaan tuossa alkuillasta taas. Pidätän nyt niin kauan...
  8. T

    Haaveena vauva 2020

    Tervetuloa kaikille uusille vauva-haaveilijoille! :love: Illan testi antoi haamua testiajalla, mutta lopulta se haalistui olemattomaksi. Varmaan siis vaan viivanpaikka. Tässä kuitenkin kuvat kun viiva vielä näkyi. Vielä ei tietoakaan menkoista. Odottavan aika on pitkä!
  9. T

    Haaveena vauva 2020

    Argh, nyt alkoi sen verran turhauttamaan tuo negatiivinen että tekisi mieli juosta heti kauppaan ja tehdä uusi testi josko tuossa muka olisi ollut jotain vikaa :notworthy: näin tässä aina käy kun alkaa testailemaan eikä suostu hyväksymään tulosta! :rolleyes: Päädyin jo googlettamaan...
  10. T

    Haaveena vauva 2020

    Aamutesti negatiivinen. Olen kuitenkin jostain syystä ihan varma että olen raskaana ettei edes negatiivinen testi saanut mieltä matalaksi ja ruusunpunaisia laseja silmiltä. :geek: Voihan toki olla että kuvittelen kaiken, mutta eipä se mikään erikoisuuskaan olisi että vielä ei näy testissä...
  11. T

    Haaveena vauva 2020

    En tiedä vielä kyllä yhtään :LOL: testaan heti kun uskallan!
  12. T

    Haaveena vauva 2020

    Vielä ei menkkoja, säännöllisiä kohtutuntemuksia on kyllä mutta ei yhtään menkkamaista kipua. Vielä en ole testannut, tosin kävin tänään ostamassa testin. Jotenkin on niin raskaana oleva olo että kauhistuttaa jos testi olisikin negatiivinen ja mä vaan taas kuvittelen kaiken. :rolleyes:
  13. T

    Haaveena vauva 2020

    @Naissoturi ihanaa! Paljon onnea! :love: Itselläkin oli eilen illalla aikas kovaa vihlontaa ja kipuilua kohdun alueella että pisti ihan irvistämään, toivottavasti olis samoista oireista kyse! :X3: Vieläkään ei ole tullut yhtään tiputtelua, viimeksi kun ei tiputellut ollenkaan ennen menkkoja...
  14. T

    Haaveena vauva 2020

    @Naissoturi oi wau, noihan on jo ihan kunnon viivat! (y):love: varsinkin toi vika ei oo edes haamua nähnytkään! :barefoot: Paljon tarrasukkia!
  15. T

    Haaveena vauva 2020

    @Naissoturi täällä kanssa jännät paikat! Huomenna pitäisi menkkojen alkaa flown mukaan, tosin kierto on vaihdellut sen verran paljon etten tietylle päivälle niitä odota. Varsinkin nyt kun ovulaatio tapahtui vielä normaaliakin myöhemmin niin varmaan alkaakin myöhemmin jos on alkaakseen. Testata...
  16. T

    Haaveena vauva 2020

    Pakko tulla ihan hehkuttaan: viime kierrossa mulla alkoi tiputteluvuoto jo kp 24 ja jatkui päivittäin sinne kuukautisiin asti, nyt mennään jo kp 30 eikä ole ollut veristä tiputtelua ollenkaan! Oon vaan niin onnellinen tästä varsinkin kun kipuilin aika paljon viimeksi kun tuli vuotoa. Kyllä nyt...
  17. T

    Haaveena vauva 2020

    @Haavejuttu tämä juhannus menee töitä tehden niin ei tarvitse edes miettiä alkoholia @Apustaja hienoa kuulla että olet kanssa tietoisesti yrittänyt rauhoittua! Itse olen tämän kuukauden ottanut iisimmin vauvarintamalla ja keskittynyt positiivisiin asioihin niin huomaa kyllä jo nyt todella...
  18. T

    Haaveena vauva 2020

    Totta, lähinnä ihmetyttää tuo yli asteen ero kun googlettamalla selvisi että voi olla "jopa" puoli astetta eroa kainalosta ja peräsuolesta mitattuna. o_O kaipa se sitten on vaan sattumaa.. Heti sitä vaan alkaa miettiä onko tämä normaalia vai onko jossain taas vikaa kun heittää noin paljon.
  19. T

    Haaveena vauva 2020

    Tein mielenkiinnosta testin kuinka paljon eroa lämmössä on mitattuna eri paikoista ja tulokset on kyllä hämmentävän erilaisia, Kainalosta 35,97 Kielen alta 36,48 Peräsuolesta 37,17 Mikäköhän näistä on sitten lähimpänä totuutta o_O
  20. T

    Haaveena vauva 2020

    Tosi monella tuntuu tulevan nykyään aivan törkeitä viivanpaikkoja (n) Yritän nyt asennoitua niin etten oikeasti testaa kertaakaan ennen kuin menkat ovat reilusti myöhässä. Säästyy rahaa sekä toivottavasti mielenterveys. Hulluksihan siinä tulee jos joutuu joka kerta pohtimaan meinaako se viiva...

Yhteistyössä