Hakutulokset

  1. P

    Helmikuiset 2020

    Täällä 12+1 ja ultra maanantaina, joka jännittää kovasti.. ensimmäinen lapsi tulossa pitkän odotuksen jälkeen :love: Kertooko suurin osa työnantajalle tämän ultran jälkeen vai pystyykö moni oikeasti piilottelemaan toiseen ultraan asti? (n)
  2. P

    Letrozol & ovulaatio

    Kiitos :love: ihan varmasti on toivoa! Itseänikin aina harmitti, kun missään ei ollut positiivisia kokemuksia letroista. Ei muuta. Ensimmäisessä kierrossa ovitrelle, mutta siitä ei ollut hyötyä..
  3. P

    Letrozol & ovulaatio

    Tein positiivisen raskaustestin lauantaina viidennestä ja viimeisestä letro-kierrosta, älkää siis menettäkö toivoa :love: yritystä takana aika tasan 2 vuotta. Lisäksi käytin viime kuukaudet vehnänalkioöljyä, gelee royalia ja tietysti perus D-vitsmiini ja foolihappo. Tiedä sitten mistä johtui...
  4. P

    Letrozol & ovulaatio

    Mulla on ja herättää samoin joka kuukausi turhia toiveita.. nyt viime kuukausina alavatsa ollut myös tosi turvonnut ja oudon tuntuinen (n)
  5. P

    Letrozol & ovulaatio

    Samoja fiiliksiä käydään täällä läpi :( tuntuu myös että kaikkialta tulee vauvauutisia ja kaikilla tuntuu onnistuvan lähes heti, vaikka eikai se niin ole.. Meillä nyt takana 5 letrokiertoa ja odottelen pääsyä aukiolotutkimukseen ja sen jälkeen sovitaan jatkosta. Perus verikokeita otettu, mutta...
  6. P

    Letrozol & ovulaatio

    Sain ovitrellen vain ensimmäiseen kiertoon, kun ultrattiin ja varmistettiin samalla tilanne.. sen jälkeen en saanut (n)
  7. P

    Letrozol & ovulaatio

    Ymmärrän.. mulla nyt kp1 ja 4 tuloksetonta letrokiertoa takana :cry: nyt pitää soittaa poliklinikalle ja sopia uusi aika.. saa nähdä mitä se tuo tullessaan ja tuleeko nyt jokin kesätauko :(
  8. P

    Letrozol & ovulaatio

    Voi olla, ihmetyttää vaan kun kolme ensimmäistä sujui normaalisti.. turhauttavaa vaan odotella kuukautisia :mad: Ulpu_ meillä ainakin ollut apteekissa aina saatavilla.. varmaan pystyvät tilaamaan ja tulevat heti seuraavaksi päiväksi? Niin ainakin minulle tehtiin ovitrelle piikin kanssa...
  9. P

    Letrozol & ovulaatio

    Mulla ollut tosi säännölliset kuukautiset lähes kaksi vuotta heti pillereiden lopetuksen jälkeen. Letroilla kierto lyheni muutaman päivän, mutta nyt neljäs letrokierto menossa ja kuukautiset myöhässä lähes viikon ja raskaustesti näyttää negaa (n) mistähän tämä voisi johtua.. seuraava lääkäri...
  10. P

    Letrozol & ovulaatio

    Juoksuproggiksen testasin viime vuonna puolimaratonin muodossa, ei auttanut :unsure: työ on onneksi myös mulle tärkeä ja iso osa elämää, joka saa ajatukset muualle. Tosin se on toisinaan hyvinkin stressaavaa mikä huolettaa välillä :( Perheelle annoin vaan tulla yhtenä lauantai iltana, itkin...
  11. P

    Letrozol & ovulaatio

    Ihanaa että testailu on teille yhteinen juttu ja saa sitä kautta tukea meillä mies on niin rento ja heidän perheessä muuta huolta niin jään välillä aika yksin tämän kanssa.. tosin uskomatonta, mutta totta niin minulla on ”onneksi” yksi parhaista ystävistä samassa tilanteessa. Ja perhe ja ystävät...
  12. P

    Letrozol & ovulaatio

    Ei paljoakaan, mutta vähän lyhentyi ja nyt kierto hyvin tasainen 28pv. Onnea Vuuti! On ihana kuulla, että jollain toimii nämä lääkkeet :)
  13. P

    Letrozol & ovulaatio

    Moikka, liityn mukaan keskusteluun. Yritystä takana reilu 1,5v ja letroja takana kolme kiertoa tuloksetta. Syön myös kp 3-7 tupla-annoksella, ensimmäisessä kierrossa ultrattiin ja sain ovitrelle irrotuspiikin, koska näytti niin hyvältä.. ovuloin normaaliati ja kierto tasainen. kummastakaan ei...

Yhteistyössä