Hakutulokset

  1. R

    Raskaana ja menkat??

    Niin voi kyllä olla... Mutta toisaalta pillereiden lopetuksesta on jo aikaa, niin luulisi että kroppa on jo tasaantunut. Tiedä tuota. Olin laskenut itse kokoajan väärin ja laittanut raskauslaskuriinkin kokoajan väärän kierron pituuden. Eli jos se vuoto oli vaan kiinnittymisvuotoa tai ihan jotain...
  2. R

    Raskaana ja menkat??

    Hei, pakko tulla tänne kyselemään taas! Tosiaan oireet ovat pysyneet, pahoinvointi lisääntynyt ja vatsassa tuntuu kuplivan enemmän. Nyt on menossa kp35. Jos noi menkat oli menkat niin kp 8. En kuitenkaan merkannut noita menkkoja flouhun, sillä ne ei tuntunu menkoilta. Edellinen kierto kesti 35...
  3. R

    Raskaana ja menkat??

    Jep, laskin että jos hedelmöittyminen olisi tapahtunut vähän myöhemmin mitä olin ajatellut niin viikkoja olisi nyt 3+jotain eli taidan suosiolla hetken odotella. Tämä pahoinvointi nyt vaan vaivaa, ilmeisesti voisi näillä viikoilla jo kuitenkin ilmetä
  4. R

    Raskaana ja menkat??

    Voi ollakin että oireet on pään sisällä.... Tänään kyllä nousi oksennusta kurkkuun ku puuro olikin öllöttävän makuista. Olin/olen oikeesti aika varma että joku on vialla, en välttämättä raskaana ole, mutta kaikkea en varmasti kuvittele. En tiedä. Tein raskaustestin iltapissasta, nega. Ajattelin...
  5. R

    Raskaana ja menkat??

    Tässä nyt lueskellut erilaisia tarinoita. Minulla ollut jo noin viikon ajan tällaisia oireita: - tein pari päivää ennen menkkojen alkua raskaustestin, näytti negaa - nyt kp 5, menkat alkoivat 1pv myöhässä. Alkuun ruskeaa niukkaa vuotoa, sen jälkeen tummanpunaista vuotoa ihan hetken, eilisen...

Yhteistyössä