Hakutulokset

  1. B

    Lokakuiset

    Minä kävin tässä vähänaikaa sitten ultrassa. Kaikki tosi hyvin, mutta en pysty tarttumaan yhtään tähän kun pelottaa niin kovin. Käyn vielä reilu viikonpäästä uudestaan ja jos kasvanut normisti ja kaikki edelleen ok, niin josko sitten uskaltaisi olla varovaisen onnellinen ja ehkä jopa kertoa...
  2. B

    Lokakuiset

    Mulla myös illalla pahin pahoinvointi. Ei vielä *kopkop* oksentelua, mutta niin lamauttava olo että… Mä en muista yhtään esikoisen ajalta miltä rpahoinvointi tuntuu. Miten te kuvailisitte sitä? Minulla on ihan vatsa kipeä ja oudon tuntuinen ja ällöttävä olo, ja kurkussa tunne että kohta tulee...
  3. B

    Lokakuiset

    Hei mulla oli täysin sama tilanne esikoisen kanssa. Mulla oli mun muistaakseni ainakin 5+3, eikä kohdussa näkynyt muuta kun ruskuaispussi. Kävin reilu vkn-2 päästä uusiksi ja sitten löytyikin alkio ja pikkusydän.
  4. B

    Lokakuiset

    Hei saako kysyä (onko menny multa ohi), miksi hcgtä mitattu?
  5. B

    Lokakuiset

    Täällä alkukuusta la, vähän vaihtelee miten laskee. Saan julkiselta varhaisultran, se on muutaman viikon päästä niin katsoo sitten mihin la menee😊 Hyvä fiilis tästä raskaudesta, pahoinvointia meinannut jo olla, sekä rinnat kipeät. Myös väsymystä ollut ja ruokahalu vaihtelee ylensyönnistä kaiken...
  6. B

    Kotidopplerin luotettavuus?

    Vuosi sitten uutena ostettu angelsounds doppleri näyttää ruudulle 140-150 sykkeitä, mutta mitään ei kuulu. Ihan vitsillä kokeilin, vieläkö toimii. En siis ole raskaana. Kai. Voiko esim patterin loppuminen tehdä tuota, vai mikä ihme tuota "sykettä" näyttää??
  7. B

    .

    .

Yhteistyössä