Hakutulokset

  1. N

    Haaveena vauva 2020

    Tämmösten asioiden kanssa on kyllä usein tosi yksin :( Onneks on näitä ryhmiä ja vertaistukea. Reilu 4kk meni, viides kierto kkm jälkeen kun tärppäsi. Lämpimästi toivon plussaonnea teille ja toki kaikille täällä!
  2. N

    Haaveena vauva 2020

    Kyllä se helpottaa pikku hiljaa. Mulle lopulta paras ratkaisu oli poistua hetkeksi kaikista vauvaryhmistä niin sain selvitettyä päätäni ja yritykseen rennomman mielen. Sitten tämä tuore plussa tulikin ihan yllättäen. Ja nyt toki pelko siitä, että vastaava toistuu :(
  3. N

    Haaveena vauva 2020

    Tuun täältä taustalta toivottamaan voimia! Mulla oli sama tilanne viime heinäkuussa. Kkm todettiin nt-ultrassa ja 13+0 lääkkellinen tyhjennys sairaalassa. Siinä on paljon käsiteltävää, kun on 3 kuukautta ollut onnellisesti raskaana ja yhtäkkiä se kaikki viedään pois :cry: Tsemppiä hurjasti!
  4. N

    ~Heinäkuiset 2020~

    Me ollaan kans varattu touko-kesäkuun vaihteeseen huvila Kroatiasta. Ehdittiin tosin varata jo ennen raskautta, mutta nyt viikot olisi sillon just noin 30-31 :) Ihanaa, et on reissu tiedossa mitä odottaa :love:
  5. N

    ~Heinäkuiset 2020~

    Hei vaan kaikille :) Mäkin taidan uskaltautua jo joukkoon, vaikka aamulla vasta plussasin. Menkoista laskettuna olisi 3+5 mutta taitaa olla muutaman päivä edellä, kun digikin näytti tänään jo 2-3 viikkoa. Flown ovisennusteen mukaan taas olisi jo 4+2 mikä vois olla paremmin paikkansa pitävä...
  6. N

    Haaveena vauva 2020

    Heipat täältä pitkästä aikaa! Mä oon täällä satunnaisesti seuraillut teidän kuulumisia, mut en oo osannut oikeen sen heinäkuun kkm jälkeen itse kirjoitella kun mieli on ollut niin maassa tämän vauvahaaveen osalta. Mutta nyt siis yk10 ja tänään tein plussan raskaustestiin! Hirveät onnenitkut...
  7. N

    Haaveena vauva 2020

    Pikaiset oma napailut. Dpo 9 aamulla testattu puhdas nega. Ärsyttää miksi päästinkin toivon heräämään :( Kp 25/24, mut viime kiertokin venyi 29 päivään.
  8. N

    Haaveena vauva 2020

    Lämpimät onnittelut @Mohan :love: Ja lupaavia oireita siellä @KirJoh89, toivottavasti vielä muuttuisi plussaksi (y) Mulla on noi repäisykivut ollu aina eka selkeä oire ennen plussaa. Täällä dpo 7. Päänsärkyä ja mahanippailua siihen malliin, että odottelen menkkoja alkavaksi normaalisti tiistaina.
  9. N

    Haaveena vauva 2020

    Hei vaan täältä pitkästä aikaa! :) Olen muutaman kuukauden nyt täällä taustaillut tuon kkm takia ja sen jälkeen pari kiertoa oli vielä ihan sekavia. Nyt vaikuttaisi tasaantuneen, mutta luteaalivaihe on edelleen onnettomat 8 päivää... Tässä kierrossa oli selkeät ovisoireet ja tallettelut osui...
  10. N

    Haaveena vauva 2020

    Joo vuoto loppui sillon sitten, kun viimeksi kirjoittelin ja nyt ihan ajallaan alkoi menkat, mutta ne jäikin sitten vaan kahden päivän ihan minituhrutteluksi (n) Tein testinkin varuiksi, mutta ihan puhdas nega. Niin en tiedä mitä tässä taas tapahtuu ja fiiliksetkin on aika epätoivoiset ja...
  11. N

    Haaveena vauva 2020

    Huutelin jo aiemminkin, mutta siis mut voisi poistaa kp-listalta...
  12. N

    Haaveena vauva 2020

    Kiva tosiaan lukea millaisia tarinoita kaikilla on :) Me ollaan tavattu 12/2015. Muutettiin yhteen virallisesti 4/2016 ja plussasin ekasta yrityksestä 1/2017. Välissä mentiin kihloihin 3/2017, ostettiin yhteinen omakotitalo 6/2017 ja esikoinen syntyi 10/2017. Naimisiin mentiin 9/2018 ja...
  13. N

    Haaveena vauva 2020

    Mut voi poistaa kp-listalta. Mulla ei oo mitään hajua mikä kp nyt pitäis ajatella olevan, kun alko tää uus vuoto. Saa nähdä millon tässä pääsis oikeesti uuteen yritykseen :(
  14. N

    Haaveena vauva 2020

    Ei pitäis kyllä vielä olla ovis, eikä oo mitään siihen viittaavaa muuta (n) Tein nyt vielä yhden kaappiin jääneen ovistestinkin ja nega oli. Joo vuoto itseasiassa on tänään vielä yltynyt ja nyt on selkeästi jo veristä eikä vaan vaaleanpunaista. Täytyy siis soitella vieläkö ne mut ottais suoraan...
  15. N

    Haaveena vauva 2020

    Mitähän nyt taas (n) Mullahan siis just vasta oli ne ekat menkat sen kkm jälkeen. Nyt kp 11 ja jo muutaman päivän ajan on tullut pyyhkiessä semmoista vaaleanpunaista vuotoa. Kuukautisvuoto ehti välissä loppua kyllä jo kokonaan niin mitähän tämä nyt sitten meinaa... Mitään kipuja tai muuta...
  16. N

    Haaveena vauva 2020

    Oi ompa tänne taas ropissut plussia! Onnittelut kaikille :love: Mulla alkoi eka kierto kkm jälkeen. Vajaa 5 viikkoa meni tyhjennyksestä. Voisin vaikka hypätä kp-listalle mukaan :) Tänään kp 6 /24
  17. N

    Haaveena vauva 2020

    @Helmiina1978 on kyllä todella kummallinen tilanne. Ihan hirveästi voimia ja toivottavasti kaikki ratkeaa pian! @Wintersun Toivottavasti ei vaikuttaisi hoitojen aloitukseen! Teillä on kyllä jo liiaksi ollut vastoinkäymisiä matkassa. Tsemppiä! @KukkaSosuli mulla on ollut sama juttu kahvin...
  18. N

    Haaveena vauva 2020

    Ei oo alkanut mulla vielä. Nyt vasta reilu kaks viikkoa tyhjennyksestä. Ja mäkin uskon, että aika auttaa kunhan vaan ensin käy läpi nämä ikävät fiilikset! Kiitos ja tsemppiä sullekkin :love:
  19. N

    Haaveena vauva 2020

    Ompas täällä ollut aktiivista juttua! Lueskelin just reippaat 500 viestiä. Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä kaikille eri tilanteisiin :love: Mun kkm jälkivuodot alkaa olla ohi päin. En muista kerroinko tänne sen enempää vielä, mutta osastolla ensin koitettiin lääkkeellisesti tyhjentää...
  20. N

    Haaveena vauva 2020

    Hei taas tänne! Mun matkani tammikuisissa päättyi tänään, kun nt-ultrassa todettiin keskeytynyt keskenmeno :cry: Maanantaina menen sairaalaan tyhjennykseen ja sitten pikku hiljaa koitamme saada taas ajatukset kohti uutta yritystä kunhan se on mahdollista. Tyhjennys jännittää kovasti, mutta kiva...

Yhteistyössä