Hakutulokset

  1. E

    Joulukuiset 2021

    Täällä myös yksi joulukuinen tulossa. Toinen poika ja la 4.12.
  2. E

    Tammikuiset 2020

    @Mollama laitatko minullekin? En pysty laittamaan sinulle.
  3. E

    Tammikuiset 2020

    Täällä ollaan edelleen. Käytiin viikko sitten tiistaina kuuntelemassa sydänääniä kun ultra on vasta tänään 13+2 viikoilla. Itkuhan siinä pöydällä tuli. :D Vieläkään ei mitään eriskummallisia oireita jatkuvaa pissahätää lukuunottamatta. Etova olo tulee vain jos ei syö 3 tunnin välein. Porukoille...
  4. E

    Tammikuiset 2020

    Minua pelottaa kertoa vanhemmille, koska äiti on ilmoittanut ettei halua vielä mummoksi. Tällä kertaa en osaa todellakaan sanoa, onko kyseessä vitsi vai tosi. Mummo kysyi äitienpäivänä, joko minä olen seuraavana äitienpäivänä äiti, oma äiti älähti siihen tiukasti ei. Tiesinhän minä jo silloin...
  5. E

    Tammikuiset 2020

    Täällä menossa 8+4, tulevana tiistaina eka neuvolakäynti ja kyllä minua jännittää niin paljon, että haluaisin ekan ultran jo. Siitä ei kyllä ollut puhetta, toki aina saa toivoa. Aika oireetonta on ollut. Rinnat kasvaa ja on kipeät. En tiedä vielä kuinka kauan uskallan/pystyn omalla hevosella...
  6. E

    Tammikuiset 2020

    Täällä odotellaan myös innolla ensimmäistä neuvolakäyntiä 11.6. Olo on ollut ihan hyvä, välillä vähän etoo, vaihdoin liivit jo kokoa isompaan ja väsy on kova, mutta muuten ei mitään ihmeellistä. Haluan myös jakaa ajatuksia tupakanpolton lopetuksesta ja toivoisin myös muilta kokemuksia asiaan...
  7. E

    Tammikuiset 2020

    Minä varasin tänään ensimmäisen neuvolakäynnin. Eihän tätä oikeasti voi uskoa vielä todeksi! :D
  8. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Minun oli pakko vielä käydä viikkonäytöllinen testi ja nyt vasta alan oikeasti uskoa. Ajatus on todella pelottava, koska kyseessä ensimmäinen raskaus. Huomenna soittelen neuvolaan koska nyt on sellainen olo, etten yhtään tiedä mitä seuraavaksi pitää tehdä. :p @Palleroita kyllä on selkeästi...
  9. E

    Tammikuiset 2020

    Moikka! Täällä varovasti ilmoittelen olemassaolostani. Eka haalea plussa tehty keskiviikkona, toinen vahvempi torstaina ja eilen illalla tein vielä yhden ja se oli jo aika hyvin vahvistunut. Laskettu aika olisi 14.1 jos kaikki menee hyvin. :love: Kyseessä ensimmäinen raskaus ja yk2, helmikuussa...
  10. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos kaikille. :love: Tein puolitoista vuorokautta myöhemmin edellisestä vielä toisen ultran ja viiva vahvistui hieman. Mietin, pitäiskö tässä käydä hakemassa viikkonäytöllinen testi varuilta alkuviikosta. Menkat ei ole kyllä vieläkään alkaneet ja tässä on tullut kiinnitettyä huomiota...
  11. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kävin hakemassa apteekista kahden paketin (valkoinen laatikko vihreällä testillä) herkkiä testejä ja mielenkiinnosta testasin. (n)
  12. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    On. Apteekki oli mennyt jo kiinni, eikä kaupasta löytynyt oikein muita hätähousulle. :D Huomenna käyn apteekista pari niitä apteekin omia testejä.
  13. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Voiko tämä olla sitä mitä luulen?!! Vai onko testi vaan kiusankappale? :D
  14. E

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Täällä esikoisesta haaveileva kirjotteli ekaa kertaa tuntemuksia ylös. Onhan tässä ollut jo (kuviteltuja) oireita vaikka minkälaisia, vaikka mennään miehen kanssa "tulee sitten kun tullakseen" ajatuksella. :D Ovulaatiota en ole koskaan tuntenut tai sitten on ollut niin oireeton, etten ole...
  15. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täällä mukaan liittyy uusi malttamaton vaikka tyyppi saa tulla kun on tullakseen. 10.3 jätettiin cerazetet pois. Jännittävää!

Yhteistyössä