Hakutulokset

  1. M

    Tammikuiset 2020

    Täällä edelleen :) en oo vielä siirtynyt faceen, vaikka rv 11+3 menossa. Mukavasti on mennyt, oireet vähän muuttuneet eli pahoinvointi väistynyt ja tilalle tullut jatkuva pissahätä, sekä rintojen arkuus ja väsymys edelleen jatkuvat. Ja pikkutyyppi voi oikein hyvin ja eloisasti! oman mielenrauhan...
  2. M

    Tammikuiset 2020

    @Sofia555 : helpottavaa kuulla että jollain muullaki on näitä, eiköhän oo sitte ihan normaalia raskauteen kuuluvaa :) nyt menossa rv 9+2 ja viime keskiviikkona ultrassa oli ainaki kaikki hyvin (y)
  3. M

    Tammikuiset 2020

    Mä murehdin ekat viikot ku ei ollu sitä pahoinvointia - no nyt on about viimisen viikon tilanne ollu se että iltapäivästä lähtien aamuyöhön asti olo on todella etova, välillä ei tiiä miten päin ois ja oikein mikään ei maistu. Oksentanut en kuitenkaan oo kertaakaan, se on vaan se kamalan etova...
  4. M

    Tammikuiset 2020

    Tänään käyty ultrassa ja siellä näkyi ihan viimisimmistä menkoista laskettuna viikkoja vastaavan kokoinen vauvanalku eli rv 8+4! Aika jännä kun 2 viikkoa sitten lääkäri arveli olevan viikkoa pienempi, silloin siis arvelu oli 5+. Mutta toisaalta ei saanut mitattua kun kone ei mitannut alle 5mm...
  5. M

    Tammikuiset 2020

    Mä en ole (vielä) siirtynyt fb:iin, saman pelon takia myös. Kuvailit täysin samanlaiset oireet kuin mullakin on ollut, lisäksi väsymystä ja uupumusta on esiintynyt normaalia enemmän. Aamuvuorosta kun kotiutuu niin jaksan juuri ja juuri ruuan tehdä (aina niin hirveä nälkä että pakko ekana syödä...
  6. M

    Tammikuiset 2020

    Mulla ei ole ollut aiempia keskenmenoja kun en ole ennen edes raskaana ollut, mutta kun tätä raskautta on 2 vuotta yritetty niin tuntuu ihan uskomattomalta että tää saattaisi päättyä onnellisesti. Rv 6+ vasta menossa ja vaikka viikko sitten ultrassa löytyi syke niin silti pelottaa että jotain...
  7. M

    Tammikuiset 2020

    Ihana uutinen! ❤
  8. M

    Tammikuiset 2020

    Pidän sulle peukkuja!!! Mullaka ei enää tänään tullu verta ja lääkäri hieman tuntu kyseenalaistavan kannattaako mun antibioottia syödä jollei mitään tulehduksen oireita ole. Kuitenki sanoi rusehtavaa vuotoa näkyvän kun sisätutkimuksen teki. Tiiäppä sitte...
  9. M

    Tammikuiset 2020

    Varhaisultrassa käyty ja pikkuisella oli kaikki hyvin! :love: pieni oli eli luultavasti viikkoja onkin vasta 5+, mutta oikeassa paikassa ja syke lepatti jo kuvaruudussa ❤ lääkärin mukaan normaali raskaus. Parin viikon päästä uudestaan jolloin pystytään paremmin arvioimaan uusi LA. Kyllä meinas...
  10. M

    Tammikuiset 2020

    Christine86 ; sain kefexin antibioottikuurin ja flagyl-emätinpuikkoja. Sitä flagyliä en vielä uskaltanut aloittaa kun pakkausselosteessa luki ettei saa käyttää raskauden ekan kolmanneksen aikana. Varmistan vielä huomenna lääkäriltä tämän, mutta kummalliselta tuntuu että silti määräsi sitä mulle...
  11. M

    Tammikuiset 2020

    Mulla on tänään vuotanu vaaleanpunertavaa limaista vuotoa. Iltapäivällä mukaan tuli lievää selkäkipua, enemmänki tuntui niinku lihakset ois jumissa. Kävin kuitenki lääkärissä ja emätintulehdus diagnoosina sekä huomiselle lähetettä varhaisultraan. Nyt jännittää että mitä siellä huomenna näkyy vai...
  12. M

    Tammikuiset 2020

    Samaa oon koittanu järkeillä että matkustajalla tuskin tässä vaiheessa on hätää vatsan suojissa :) muutaman päivän päästä alkaa yövuorot. hassua ku toisaalta toivoisi töiden sujuvuuden kannalta ettei raskausoireita tulisi, mutta sitten taas kuitenkin toivoisi niitä oireita jotta oikeasti...
  13. M

    Tammikuiset 2020

    Täällä ei onneks tällä hetkellä oo tiedossa mitään juhlia tms jossa tulis ongelmaks miten piilottaa oma juomattomuus, mutta työni puolesta oon paljon miettinyt että missä kohtaa olisi hyvä työpaikalla kertoa raskaudesta. Työskentelen lähihoitajana joten työ on fyysistä eikä aina...
  14. M

    Tammikuiset 2020

    Moi kaikille! Taidan liittyä minäki teidän seuraan, kun viime sunnuntaina plussasin ja sen jälkeen oon tällä viikolla tehny vielä kaks plussatestiä lisää, ihan vaan uskoakseni että totta tämä on. Vaikka edelleen on vaikea uskoa ja koko ajan pelottaa että se on tuulimuna tai meneekin kesken...
  15. M

    Haaveena vauva 2020

    Moi kaikille! En ole tänne pitkään aikaan kirjotellu, muttei kyllä ole ollut mitään kerrottavaakaan... Paitsi että lauantaina menkat ei alkaneetkaan kuten olisi pitänyt ja sunnuntaina aamulla tein elämäni ekan plussatestin! :) cb digitesti näytti positiivista! Eilen iltapäivällä vielä tein...
  16. M

    Haaveena vauva 2020

    Hauska kuulla etten oo ainut joka bongaa nyt hirveesti vauvoja ja raskausvatsoja :D Ei tarvinnu raskaustestiä tehdä uudestaan, eilen alkoi menkat joten nyt menossa kp 2. Jospa sitä näitten jälkeen alkais ovista metsästämään, viime kierrossa tikutin vaan kerran jolloin näytti haaleaa toista viivaa.
  17. M

    Haaveena vauva 2020

    Minäki voisin uutena liittyä seuraan, hetken aikaa oonki jo seurannu tätä keskustelua :) Esikoinen on jo pidempään ollu haaveissa, mutta mulla pcos joka vaikeuttaa tämän haaveen toteutumista... kuukausi sitten sain lääkkeet ovulaation avustukseen, mutta lääkärin mukaan saattaa mennä 3kk...

Yhteistyössä