Hakutulokset

  1. E

    SUURKYSELY kaikille joilla lapsiluku on täynnä!

    3 lasta ja olen vaaka =)
  2. E

    En enää käy täällä, mutta nyt oli pakko tulla kun...

    kuulin tossa, että joku taas levittelee tietoja minusta. Asia ei sinänsä haittaa, koska ihan totta oli tälläkertaa, mutta olisi kiva jos saisin asian itse ilmaista. =) ;) eli siis, meidän kuopus syntyi helmikuun lopussa eli on nyt 3vkoa vanha =) ja poikahan sieltä tuli. Nyt meillä on...
  3. E

    Oletko koskaan jättänyt/voisitko jättää lapsen kaupassakäynnin ajaksi ( n.10 min) autoon nukkumaan?

    no mulla on kyllä ihan oma sänky missä nukkua niin ei tarvii autossa koisata :whistle: ;)
  4. E

    Vieraileeko hän teilläkin

    :laugh: :laugh: mulle käy noin kohta.... :hug:
  5. E

    Oletko koskaan jättänyt/voisitko jättää lapsen kaupassakäynnin ajaksi ( n.10 min) autoon nukkumaan?

    rattaissa on yleensä se alakori ja onhan sulla kaksi kättä, varmaankin. hyvin helppoa ja tätä testattu useamman lapsen kanssa. =)
  6. E

    heippa

    nyt pitää laittaa pojat kuntoon ja lähtee kaupoille ettii pojan kaverille synttärilahjaa =) :wave: :wave: :wave: voikaa hyvin :hug:
  7. E

    näin unta viimeyönä tytöstä

    2poikaa 5v ja yli 8v ja toisaalta toivon tyttöä, mutta toisaalta poikaa. oishan ainakin pojalle vaatteita ja muita ja kun on jo poikien maailmassa sisällä. mutta silti tytölle ois ihana hankkia rimsua ja röyhelöä :whistle: :whistle: tai sitten hänestä tulis poikatyttö kun kahen isomman...
  8. E

    näin unta viimeyönä tytöstä

    niin kuitenkin =) no samapa tuo.
  9. E

    Ruokarukous-gallup

    1. luettiin 2. joo kuulemma, mutta luokassa ennen ruokailuun menoa 3. Päijät-Hämeessä
  10. E

    näin unta viimeyönä tytöstä

    siis nyt kun ootan meille sitä 3 lasta niin näin ihan selkeetä unta tytöstä viime yönä... ja jotenkin muutenkin on sellainen olo koko ajan, että ois tyttö tulossa.... =) =)
  11. E

    icepeakin vaatteista!!

    minkäikäisen?? kun meillä tulis 5v ja yli 8v pojille niin mietin tota kestävyyttä :whistle:
  12. E

    Oletko koskaan jättänyt/voisitko jättää lapsen kaupassakäynnin ajaksi ( n.10 min) autoon nukkumaan?

    no jos tietää että on yön nukkunut huonosti ja ei meinaa nukahtaa, niin laittaisin rattaisiin ja kävelisin kaupalle tai ottaisin autoon rattaat mukaan ja siirtäisin niihin sitten... siis jos on pieni lapsi kyseessä. kyllä 3v mahtuu viel tollasessa tapauksessa rattaisiin nukkumaan. ja isomman...
  13. E

    Kuopus tänään 1v

    :flower: :flower: onnea pikkuiselle =) :hug:
  14. E

    icepeakin vaatteista!!

    ois ihan uudet, pakasta vedetyt, ja saisin tutun kautta edullisesti joka on siellä itse töissä. meiän esikoista houkuttelevat heille sovitusmalliksi. =)
  15. E

    icepeakin vaatteista!!

    just tota mietin kun toi esikko on sellainen pitkänhuiskea luuviulu, siis pituutta jo lähes 140cm ja painoa alta 30kg että istuuko hyvin... =)
  16. E

    icepeakin vaatteista!!

    saisin meinaan pojille icepeakin talvivaatteet edullisesti... luultavasti, siis kun en oikeita hintoja tiiä. yhteensä tulis maksaa 35euroo, siis haalari ja sitten takki-housut yhdistelmä =)
  17. E

    mistä hyviä pahvilaatikoita?

    no meillä varastossa on paljon huonekaluja joita sitten tarvis uudessa kodissa, ja joitain miehen romuja, sen ois ehkä syytä käyä ne läpi. ja vaatehuoneen oon siivonnut niin monta kertaa, että siel ei oo mitään ylimääräistä, mutta eipä sinne laatikoitaan mahdu. no rauhassa, meil on koko lokakuu...
  18. E

    icepeakin vaatteista!!

    en niistä paljoa tiiä, muutakuin että taitaavat olla aika hinnakkaita ja laadukkaita. ovatka kestäviä lasten päällä?? lähinnä talviulkovaatteet? =)
  19. E

    Iiiks, mittari näyttää -3!

    meillä vasta -0.1 ja talvea ootellessa :whistle:
  20. E

    Noh. Onko anaaliseksi osa "arkista seksiä"? Kyllä/ei/eos?

    ei arkiseen, se on sitten erikoistilanteissa ;) ;) :whistle:

Yhteistyössä