Hakutulokset

  1. V

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    https://aijaa.com/kKOZ4D Varoituksen sana rfsu:n perusliuskoista: oon ite tehny näitä vuosien varrella paljon raskaana ja ei-raskaana. Nyt oon taas törmännyt huonompaan testierään, joka antaa aina räikeää valeviivaa kun muut testit ei näytä mitään. Ja siis raskauden mahdollisuus on teoriassa...
  2. V

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tuo on hyvä kuulla, koska mulla tikut on käyttäytyny kans just noin toistaiseks.
  3. V

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Arvoisat himotestaajat. Luvassa pari kuvaa epäselvän tuntuisesta tilanteesta. Tunsin oviksen kohta pari viikkoa sitten ja digiovistesti näytti plussaa edeltävästi. Dpo9 sain haaleaakin haaleampia viivoja rfsu:n herkkään ja rfsu:n punaiseen liuskaan. Sen jälkeen joka testiin on tullut haamu...
  4. V

    PCOS ja raskautuminen

    Ymmärrän tuon anonyymiyden(y) Mut jos mieli muuttuu niin täällä ollaan:D Mulla on kokemusta oi-hoidoilla onnistumisesta ja mielelläni kerron vaikka yv:llä lisää meidän historiasta:) Toinen lapsi on siis nyt toiveissa ja siksi nää keskustelut ajankohtaisia. Mitään kiertoa mulla ei ole ja...
  5. V

    PCOS ja raskautuminen

    Osallistuisin mielelläni tähän keskusteluun, oisko muilla intoa wa-ryhmään? Siinä ois helpompi viestitellä ja laittaa testikuvia yms:)
  6. V

    Haaveena vauva 2020

    Laitoin yksityisviestin. Pitäiskö perustaa ihan whatsapp-ryhmä (PCO-tyypeille)? Oisin mukana!
  7. V

    Haaveena vauva 2020

    Moikka! Sivustaseuraaja ilmoittautuu! En kuitenkaan ehkä vielä uskaltaudu piinailulistalle varsinkaan kun omasta kierrosta ei ole oikein mitään tietoa. Imetän vielä alle 1 v esikoista, mutta toinen lapsi on haaveissa pienellä ikäerolla. Menkkoja ei oo näkyny vielä synnytyksen jälkeen ja ennen...
  8. V

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Minä hakisin:love: Onnea! Mahtava ajoitus äitienpäivään vieläpä:)
  9. V

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Joo, ymmärsit oikein. Ei oo vielä kierto alkanut, kiinteiden maistelu aloitettiin 6 kk kohdalla hiljattain niin siinä mielessä vois alkaa palautua. En saanut ovista tikkuihin mut oireista päättelin et vois olla eka ovis. On tää yhtä salapoliisityötä.. Oon saanut nyt DPO8-9 tällasia testejä...
  10. V

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Totta tosiaan nyt kun itsekin katson kuvaa niin viiva näyttää hämäävästi siltä rajakohdalta. Livenä katsottuna on kyllä testialueella. Mut turha tätä on tietty spekuloida, raskauden kyllä aina tunnistaa ennemmin tai myöhemmin - vaikkei kyllä missään nimessä DPO6 :ROFLMAO:
  11. V

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Moi! Täältä sivustaseuraajana kyselen kun jäin ihmettelemään vanhaa kunnon PC-raskaustestiliuskaa. Himotestaajana tein (6 pv mahdollisesta s-kerrasta) ekan PC:n, jonka kuvan yritän liittää tähän. Kosteana oli selvästi punaista ja niin kyllä nyt kuivanakin kun livenä katsoo. Mieskin näki. Onko...

Yhteistyössä