Hakutulokset

  1. U

    Lokakuiset 2020

    Nyt kun olen jo viikolla 16 niin vähän alkaa mieli rentoutua ja uskoa siihen että kyllä tässä nyt loppuun asti mennään ja saadaan vauva syliin silloin lokakuussa. Neuvolassa oli kiva taas kuulla sydänääniä, ne jotenkin antaa sitä vahvistusta kun liikkeitä ei vielä itse tunne. Ilmeisesti pitäisi...
  2. U

    Lokakuiset 2020

    Lohduttaa vähän, kiitos kun jaoit. Mua kiinnostaisi myös tietää miten herkästi tuon tartunnan saa eli vaatiiko minkälaista kontaktia jo-sairastuneeseen että se hyppää ihmisestä toiseen. Tiedät siis mistä sait sen?
  3. U

    Lokakuiset 2020

    Mullakin jo ekat pienet hankinnat tehty ja hirveästi tekisi mieli jo mennä testailee vaunuja. Vaikka LA on vasta lokakuun alussa ja onhan tässä aikaa... mutta ehkä se on myös tämä korona-aika kun ei ole hirveästi muuta tekemistä kuin miettiä vauvaa ja mitä kaikkea sille pitää ostaa Bugaboot...
  4. U

    Lokakuiset 2020

    Mullakin on ollut suht oireeton raskaus. Väsynyt olin kyllä, mutta ei ollut hirveästi mitään pahoinvointia, töissä pystyi olemaan ns ihan normaalisti ja ruokahalu oli hyvä koko alkuraskauden ajan. En myöskään kokenut mitään hajuyliherkkyyksiä tai ruokahimoja. Aluksi pelotti tuo oireettomuus...
  5. U

    Letrozol & ovulaatio

    Ajattelin tulla tänne kertomaan oman tarinani, jos se toisi lohtua jollekin yrittäjälle. Tiedän miten ärsyttävää se on kun oma keho ei toimi kuten pitää. Mä käytin ensin teroja, joista ei ollut oikeastaan mitään hyötyä. Sen jälkeen 4-5 letrokiertoja, mutta koska niistäkään ei haluttua tulosta...
  6. U

    Lokakuiset 2020

    Mullakin nyt nt-ultra takanapäin ja kaikki hyvin. Itkuhan siinä tuli kun näin sen ihanan olennon siellä ruudulla pomppimassa. Toivotaan kaikille muillekin hyviä uutisia ultrasta. Nyt tuntuu että uskaltaa jo vapaammin puhua esim töissä asiasta. Mulla on maha alkanut tällä viikolla enemmän...
  7. U

    Lokakuiset 2020

    Yritän kans miettiä positiivisen kautta: saa piilotella vatsaa ainakin rauhassa kotona nyt ainakin pari viikkoa kun on etänä :D Viime viikolla jo tuntui et alkaa vähän pömpöttää, mutta tuskin sitä oikeasti kukaan muu huomaa kuin minä itse. Tänään 10+5.
  8. U

    Lokakuiset 2020

    Varmaan kannattaa soittaa/laittaa viestiä suoraan neuvolaan ja kysyä. Meillä ainakin neuvolasta on saanut hyvin vastauksia kun sinne on ollut yhteydessä.
  9. U

    Lokakuiset 2020

    Mulla tuli kans 4+jotain päivinä pari päivää ruskeaa vuotoa sekä yks yö lirahti kirkasta verta pönttöön kun kävin vessassa. Kaikki kuitenkin hyvin ja varhaisultrassa näkyi syke.
  10. U

    Lokakuiset 2020

    Mulla kesti pari päivää et se tuli näkyviin sinne palveluun neuvolan jälkeen.
  11. U

    Lokakuiset 2020

    Jes, nyt pääsin jo varaamaan nt-ultraa viikolle 13. Otin ensimmäisen vapaana olevan ajan maaliskuun vikalle viikolle. Jännää :) Oireina edelleen väsymys ja pieni ajoittainen paha olo, joka helpottaa kyllä heti kun syö jotain. Mulla onkin laukussa nykyään aina mukana pähkinäpussi niin pärjää...
  12. U

    Lokakuiset 2020

    Minäkin uskaltaudun nyt vihdoin liittyä mukaan, eilen oli varhaisultra ja syke näkyi . Nyt menossa 8+0, LA 9.10. Mulla on todettu kilpirauhasen vajaatoiminta ja on tällä hetkellä lääkitys siihen. Joulukuussa otettu viimeksi kokeet ja silloin 2,1. Viitearvothan on 0,4-4,5 ja mulle ainakin...
  13. U

    Letrozol & ovulaatio

    Mulla oli yllätysyllätys kesätauolla tapahtunut ovis ihan itsestään (onnistuin tikuilla bongaamaan sen vaikka kröhöm just viime kommentissani sanoin että tauolla en tikuta. Eikai sitä tässä tilanteessa noista tavoista kuitenkaan pääse eroon ). Tänään dpo 13 ja negaa näyttää. Ruskeaa tuhrua on...
  14. U

    Letrozol & ovulaatio

    Mulla menossa tällä hetkellä ”kesätauko” eli yksi kierto ilman lääkkeitä. On tehnyt ihan hyvää kun ei ole tarvinnut miettiä lääkkeitä, kiertopäiviä tai tikutella ovulaatiota. Sillä ajatuksella mennään että hoidot jatkuu syyskuussa (vaikka tietenkin mielessäni toivon, että meillekin tulisi yht...
  15. U

    Letrozol & ovulaatio

    @K123 : minkälainen suunnitelma teillä on jatkolle? Mulla menossa nyt kolmas letrokierto ja en tiedä kuinka montaa näitä tekisi ennen ns.järeimpiä hoitoja. IVF meille varmaan seuraava steppi jos letrot ei auta. Se on kuitenkin tosi kallista yksityiselllä, joten sekin mietityttää. Ja onhan niissä...
  16. U

    Letrozol & ovulaatio

    Paljon onnea @Pipura!! Oliko sulla muita lääkkeitä kuin letrozol? Ihanaa kuulla positiivisia kertomuksia, ehkä mullakin on vielä toivoa
  17. U

    Letrozol & ovulaatio

    Mites täällä muilla menee? Minulla toinen letrokierto tulokseton, menkat alkoi eilen ja voi että kun taas masentaa ☹️ Olisi tosi kiva kuulla positiivisia kokemuksia letroista, mutta tuntuu siltä et tänne keskustelupalstoille eksyy vaan meitä keitä ei onnista.
  18. U

    Letrozol & ovulaatio

    @K123 : Ihana kuulla et niukka vuodon määrä ei välttämättä tarkoita mitään negatiivista. Kävin tänään toisen letrokierron seurantaultrassa: kp11 ja limakalvo kuulemma päiviin nähden tosi hyvä ja vasemmalla puolella näkyi 15-16mm folli. Ovulaatiota gyne ennusti viikonlopulle. Sain tähän...
  19. U

    Letrozol & ovulaatio

    Mulla on nyt menossa toinen letrokierto, kp 5 tällä hetkellä ja letroja syön siis kp 3-7. Kp11 on seurantaultra ja siellä nähdään taas miten lääke on vaikuttanut. Ja saan varmaan jatko-ohjeita eli otanko ovitrellen vai kenties terot tukemaan ovulaation jälkeen. Mun kuukautiset on olleet terojen...
  20. U

    Letrozol & ovulaatio

    @Kiya : mulle tehtiin lisäksi aukiolotutkimus ja mitään tukoksia ei löytynyt. @Maria1988 : kuulostaa siltä, että voisit olla raskaana. Kannattaa testata uudelleen parin päivän päästä. Omat fiilikset vaihtelee päivästä toiseen, joskus masentaa paljonkin ja toisinaan mietin että kyllä se meidän...

Yhteistyössä