Hakutulokset

  1. M

    Haaveena vauva 2020

    Löytyi vielä 24 raskauskeijun liuskatesti ja 6 PC:n liuskaa. Nekin voin lähettää haluavalle. Eka saa. En viittis roskiinkaan heittää.
  2. M

    Haaveena vauva 2020

    Kuka haluaa raskauskeijun liuska ovistestejä. 26kpl jäljellä. Itselle ei käyttöä. Voin postittaa. Muoks... meni jo
  3. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    . Voi ei. Hurjasti voimia sinne. En ole ehtinyt edes ketjua lukemaan. Nyttenkin kovassa flunssassa ja pitäisi jaksaa joulua järjestellä. Luen myohemmin mitä ootte kirjoitelleer. Mulla oli se nipt tutkimuskin joku aika sitten m. Terve pikkuinen sen mukaan. Sukupuoli saatiin tietää.
  4. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    https://aijaa.com/p7jNBV Pikkuinen muuten nt-ultrassa kovasti vilkutteli mulle. Ultraaja sanoikin, että Moikkq äiti, täällä mä olen.❤ Kuvia sain monta, mutta tässä tämä moikkaus kuva.❤ Toivottavasti kaikki on ok!❤
  5. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    Mun mielestä pikkuinen näytti tytölle ultrassa. Tosin olen nähnyt poikaunia. No eiköhän tuo selviä ennen joulua.
  6. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    Katsoin just omakannasta noita seulonta verikokeiden ja nt-ultran tuloksia. Kaikki niissä oli hienosti. Otettu rv 10+4 S-hCG-B-V 73,87 ug/i S-PAPP-A 1729 mU/l Down ikäriski 1:35 Down riskisuhde (1.sikiö) 1:1196 T18-riskisuhde 1:100000 PAPPA korjattu MoM 1,58 hCG-B-V korjattu MoM 1,3 NT...
  7. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    Ihan älyttämän paljon voimia sinulle. <3
  8. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    @hanba Minä en edes näitä seuloja ajattele niin, että keskeytys, jos lapsi olisi sairas. Vaan siksi, että tieto olisi etukäteen ennen syntymää. Tiedettäidiin varautua. Synnytys olisi mahdollisesti yliopistollisessa sairaalassa. Tietenkin, jos 100% varmuudella tiedettäisiin, että lapsi ei...
  9. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    @Effis Juu, kyllä ne täällä niptin tarjoaa. Olikohan kaikille 40v täyttäneille. Minullahan ei ollut tarkoitus edes ottaa tähän nt-ultraan liittyviä verikokeita, mutta terveydenhoitaja lähetteen laittoi. Mut samoi eilen, et nipt mulle tarjotaan, vaikka nyt nämäkin kokeet otettiin. Vaikka niissä...
  10. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    @Annnvei olen pahoillani. Kovasti voimia sinne! Aika on tuntunut, että on kulunut nyt aika nopeasti. Täällä jo nt-ultrat jollain takana ja pian monella edessä. Eihän siitä ole kauan, kun oltiin hännähuippuja täällä. Nyt on jo elokuisillakin ketju avattu. Minulla oli tänään ultra . Kaikki oli...
  11. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    Olenkin ollut vähän hiljainen. On tässä ollut vähän yhtä sun toista ja en ole jaksanut palstailla. Tosi kova väsymys ja huimaus. Eto olo on hävinnyt. Pikkuisen sykkeet kuuluu hienosti. Kaksi viikko nt-ultraan.
  12. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    Joko teillä on tullut semmonen vatsan silittely ja käden pitäminen vatsalla. Mä huomaan tekeväni jo tätä. Tästähän minun teinini edellistä odottaessa tajusi, et pikkuinen tulossa. Ei haluta vielä kertoa lapsille asiasta kuitenkaan. Pitäisi siis yrittää piilossa silitellä masua. Mä tunnen...
  13. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    Eilinen oli oloineen parempi, kun pitkään aikaan. Ajattekin, et jo helpottaa. No tänään sitten sainkin juosta oksentamaan, kun tein aamupalaa lapsille. Pahin "krapula"aamu tänään. Siis ihan krapulainen olo. Tänään kuuntelin sykkeitä. Sattumalta osui kerralla oikeaan kohtaan.❤ Kyllä siellä...
  14. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    Voimia @Mohan ❤
  15. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    Toi olisi kyllä hyvä, jos kaikkialla olisi noin. On kurjaa, kun joskus tuulimunat ja keskeytyneet keskenmenot näkyy vasta nt-ultrassa. Noin voisi jo useampi viikko ennen saada tietää, että vauvaa ei tulekaan.
  16. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    Soittelivat neuvolasta äsken. No, sitähän asiaa oli, että kun aikaisemmin oli puhe, että olisi nt-ultran yhteydessä lääkäri samalla. Siksi, koska nipt-tutkimus vaatii sen lääkärillä käynnin ja lääkärin ultrankin kai (viimeeksi ainakin näin). Ei olekaan aikoja niin, että hoituisi nuo samalla...
  17. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    Jee, se on jo heinäkuistenkin ketju. Ei olla enää hännänhuippuja. Rokotuksista ootte keskustelleet tai tuosta influenssa rokotteesta. En aio ottaa, eikä meillä ota muutkaan. Vaikka esikoinen pm riskiryhmään kuuluva Muille kertomisesta: ei aiota kertoa vielä pitkään aikaan tai ehkä vasta, kun...
  18. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    Mäkin saattaisin tehdä näin. Tosin enpä minä kaksosiin usko.
  19. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    Tosiaan varasin sen ajan neuvolaan tänään. Ikäni puolesta pääsen siihen nipt-tutkimukseen. Ennen täällä on vaan varattu aika neuvolaan ja menty tai ainakin viimeeksi näin. Nykyään terveydenhoitaja soittaa ennen ajan varaamista. Soittikin tosiaan tänään ja puhelimessa kyseli jo kaikenlaista...
  20. M

    Kesäkuiset 2020 <3

    Mulla on kans vaikea olla pahoinvoinnin kanssa. Siis vaikka hulkulla tapaa kai olen onnellinen näistä oloista. Enkä mä nyt ole edes joutunut oksentamaan, kun kerran. Mut ai kamala miten paljon oksentamista pelkäänkään. Ihan älyttömästi. Hirmu kiva muuten. Mulle tulee pahempi olo miehen...

Yhteistyössä