Hakutulokset

  1. M

    tänne ovulaatiotesti kuvia.

    https://aijaa.com/0i1nxe Moi. Tässä mun tän illan testi. Olen joskus tikuttanut ovista, mutta en ole koskaan saanut kiinni. Nyt muistin yhden tikun olevan kaapissa, niin kokeilin. Alavatsaan alkoi nippailla ja todella runsaasti tullut tänään sellaista juoksevaa limaa. Voiskohan ovis olla jo...
  2. M

    Välivuotoja ja alavatsa kipuja

    Eli pillerit jätetty 12/18. Kierto heti suht normaali 29-31pv. Sitten alkaa; Huhtikuussa ihan normi menkat, mutta oletetun ovulaatio aikaan 4pv kestävä tiputteluvuoto. Samoihin aikoihin kovia vatsakipuja ja verestä raskaus nega (kp23). Loppukierrosta ei enää kipuja, mutta menkat myöhässä...
  3. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hellou! Mulla kierto ollut 29-35, yleensä 29-31, mutta ekat luomumenkat oli 35pv tammikuussa. Nyt kp 35, menkkamaisia kipuja on ollut, mutta menkkoja ei ole näkynyt. Mulla oli kyllä tässä kierrossa välivuotoa, eli sekin voinut sekoittaa. Eilen tein apteekin omalla testillä ja näytti todella...
  4. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Dpo6-10 kp21/28-30. Joo tiedän että on tosi aikaista ja yritän nyt hetken olla tikuttamatta niin saisi sitten ihan varmaa tietoa.
  5. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    https://aijaa.com/ZH7ylT Onko haamu? Itse nään haamuviivan. Aamuvirtsasta siis tämä, päivällä tein kokeen vuoksi toisen, enkä siinä nähnyt kyllä mitään. Vielä yritän olla ajattelematta liikoja...
  6. M

    Esikoisesta haaveileva

    Heippa! Heräteltäisiinkö tämä ketju eloon? Onko täällä nuoria kuumeilijoita? Olen nyt pariin ketjuun kirjoitellut, mutta mukava olisi saada vertaistukea toisilta nuorilta. Itse olen 19v, mies 22v. Pillerit jätetty 12/2018. Siitä asti menty kumilla tai keskeytetyllä. Itsellä on kova vauvakuume...
  7. M

    Haaveena vauva 2020

    Heippa! Minä jo yhteen ketjuun kirjoittelin mut tulenpa vielä tännekin! 19v/1./pillerit jätetty 12/2018 Itsellä ollut jo hyvän aikaa vauvakuume, joka kasvaa vaan. Mies toputtelee mikä on ihan hyvä, kun työasiat on vähän epäselviä (ei tiedä vielä jatkuuko miehen työt). Jätettiin e-pillerit...
  8. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Moi! Lista on pitkä mutta minäkin taidan mukaan tuputtautua. Vauva haaveet olleet jo pitkään mielessä, e-pillerit jätin pois joulukuussa. Nyt ollaan menty kumilla ja keskeytetyllä. Minä voisin jo vauvaa tosissaan duunailla, mutta mies ei vielä ja ihan hyvä niin. Tällä hetkellä työasiat vähän...

Yhteistyössä