Hakutulokset

  1. E

    Tammikuiset 2021

    Ota vain, mulla ei taida aikaa riittää tarpeeksi kuitenkaan että saisin sitä päivitettyä..
  2. E

    Tammikuiset 2021

    Onko teillä alaselkä kipuja? Mietin että onkohan ihan normaali oire? Siitä on niin pitkä aika kun oon ollu viimeks raskaana niin en muista yhtään. Viivat tummuneet tasavahvoiksi, testi viiva melkein kontrollia vahvempi. Digillä pitäis loppuviikosta tulla se +3, sit ehkä pystyn lopettaa testailun.
  3. E

    Tammikuiset 2021

    Te jotka kyselitte fb ryhmän perään, niin tammikuisille löytyy ainakin yksi ryhmä, johon kuuluu vielä alle 10 ihmistä. Se on yksityinen ja piilotettu eikä löydy siis haulla. Jos kuulutte vauva2021 Facebook ryhmään niin sieltä löytyy aloitus josta saa lisäohjeita liittymiseen
  4. E

    Tammikuiset 2021

    Anteeksi että olen ollut tosi hiljainen! Oon ollut tosi väsynyt ja voisin vain nukkua. Muu aika meneekin päivisin lasten kanssa touhutessa. Yritän huomenna päivittää listan ajan tasalle. ihanaa että tänne alkaa löytämään porukkaa. Mä en ole enää ihan varma tuosta mun lasketusta, luultavasti...
  5. E

    Tammikuiset 2021

    Mulla ei ole oikein ollut mitään oireita. Tosi outoa. Ennen plussaa oli yöllä repivää kipua kyljissä ja selässä. Nyt eilen ja tänään ollut vähän alaselkä kipua. Plussasin toissapäivänä selkeet haamut ja digillä eilen ja tänään. Tänään pitäisi olla Dpo12. Menkat pitäisi alkaa pisimmän kierron...
  6. E

    Tammikuiset 2021

    Tammikuisia 2021? En vielä löytänyt ryhmää tammikuisille joten ajattelin aloittaa tämän keskustelun. Josko pian muitakin tammikuisia alkaisi tupsahdella mukaan. Katsoin vähän mallia aiemmista keskusteluista eli tähän voisin päivitellä listaa. Eli Laskettuaika, nimimerkki, monesko lapsi on ja...
  7. E

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Mä haluan kanssa tulla tänne päivittelemään. En ole tikuttanut ovista, mutta aiemmissa kierrossa kun olen tikuttanut se on ollut kp13/25. Mulla on ovulaation aikana kipuja joista tunnistan oviksen (omasta mielestä) hyvin. Mulla on muutama sovellus käytössä johon merkkailen tuntemuksia...

Yhteistyössä