Hakutulokset

  1. mursutin

    ~Elokuiset 2020~

    Minä laitoin kaveripyyntöä fb ryhmään. On ihan todella epävarma olo - eka haamu saatu 6 vrk sitten ja edellinen raskaus päättyi keskenmenoon. Jos kaikki menisi hyvin olisi laskettu aika arviolta 24.8.❤️
  2. mursutin

    Haaveena vauva 2020

    Laitan tännekin, eli mulla kierto 24-31 ja toissapäivänä clearbluen testi oli täysin blankko negatiivinen. Nyt kp 26. Tein aamulla testin ja se on haalea plussa! :eek::eek::eek: Eka ajatus on, että nyt odotellaan, milloin joku menee pieleen, ja voisiko joku kelata seuraavat 12vkoa eteenpäin niin...
  3. mursutin

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    A-pu-a! Mulla kierto siis 24-31 ja toissapäivänä clearbluen testi oli täysin blankko negatiivinen. Nyt kp 26. Tein äsken testin ja se on haalea plussa! :eek::eek::eek: Eka ajatus on, että nyt odotellaan, milloin joku menee pieleen, ja voisiko joku kelata seuraavat 12vkoa eteenpäin niin...
  4. mursutin

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    voi vitsi, hurjasti onnea ja toivotaan parasta ❤️❤️❤️
  5. mursutin

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Mä testailin aluksi itse mutta soitin noin 4vko jälkeen (kun silloinkin tulos oli plussa kotitestillä) naistenpolille josta laitettiin lähete verikokeisiin. Muistaakseni kolmesti kävin antamassa hcg näytteen ja lopulta se laski normaalille tasolle. Oli ikävää kun prosessi oli niin pitkä joten...
  6. mursutin

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    mulla hcg oli koholla sen n. 6vkoa. Tuntui todella pitkältä ajalta. Naistenpolin kautta asiaa seurattiin, mutta ei ultrattu, kun hcg oli koko ajan laskusuunnassa. Raskausoireita oli ainakin pari viikkoa tyhjennyspäivästä (esim selkeästi turvonneet rinnat). Lopun viimein kroppa toipui itsekseen...
  7. mursutin

    Haaveena vauva 2020

    Paljon onnea matkaan w.we, wintersun ja mohan ❤️! Samoin jokaiselle piinailijalle❤️ Täällä kp 24/24-31 ja puhdas nega testi tehty. Ennen vuotoa en toki kirvestä kaivoon heitä mutta huonolta näyttää. Tosin, nyt tiedän mitä tehdään joululomalla:p . Pitää ostaa ovistikkuja avuksi.
  8. mursutin

    Haaveena vauva 2020

    @hemuliina90 ja @pikkuhaave , voi harmi! Toivotaan että tulos vielä siitä muuttuisi! @nenskuli , varmasti helpottavaa ❤️ Nyt kroppa pääsee palautumaan täysin ❤️
  9. mursutin

    Haaveena vauva 2020

    eli siis ovis tapahtunut ennen limoja? Aika jännä! Itse meinaan kyllä tikuttaa ennen ovista seuraavassa kierrossa, jos nyt ei tärppää, kun ei tästä ota selvää muuten että milloin tapahtuu :D. Oli puhe limatulpasta, niin mun mielestä pieni ”limatulppa” voi tulla ennen ovista, tai niin ainakin...
  10. mursutin

    Haaveena vauva 2020

    toivottavasti sullakin viittaisi raskauteen:love: tulehan kertomaan testailun tulokset(y)!
  11. mursutin

    Haaveena vauva 2020

    Hei, muistelen että täällä oli parikin kirjoittelijaa, joilla ei ole alkanut ”kuivaa kautta” oviksen jälkeen. Mitä teille kuuluu? Minä en tiedä milloin ovis oli, mutta oudosti nyt on 1,5vko jatkunut ”ovislimat” mikä on kyllä minusta erikoista. Nyt vasta kp 18/24-31, viimeisin kierto oli lyhyt...
  12. mursutin

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    voi ei! Käy ihmeessä näytillä jos ei pian helpota!
  13. mursutin

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Mulla oli LA helmikuussa ja ehdin jo fiilistellä, kuinka ennen joulua jään varhennetulle äitiyslomalle. Luulen että kkm jälkeen jos raskaaksi tulen, en pysty kyllä fiilistelemään tai nauttimaan ainakaan ekasta kolmanneksesta. Samoja fiiliksiä myös plussasta, sen saaminen tikkuun olisi samalla...
  14. mursutin

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Hieno juttu @Mohan (y)(y) onnenpotkuja tulevaan:love:! Meillä nyt yk2 kkm jälkeen. Merkkejä oviksesta on ollut jo viikon ajan ja selkeää kuivaa kautta ei ole tullut(n). En myöskään ole tikuttanut ovista, enkä tuntenut kipuja. Nyt kp 15/24-31. Ajattelin että jos ei tärppää voisin kokeilla...
  15. mursutin

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Tervetuloa uudet, ikävä kun tavataan näissä merkeissä :cry:. Pikaista toipumista ja voimia! tylleröinen_21, hurjasti onnea❤️ Tuo on niin toivoa antava uutinen:love::love:
  16. mursutin

    Haaveena vauva 2020

    Onnea @Hedvig:love: ! Minustakin tuo on jo plussa, kunpa siitä vahvistuisi ja kaikki sujuisi hyvin :love:! Itellä ”hedelmälliset päivät” meneillään, oviksesta en tiedä menikö jo vai onko vasta tulossa. Jännä, kun nyt on jo valmiiksi semmoinen pyyhkeen kehään heittänyt-fiilis, että kuitenkaan...
  17. mursutin

    Haaveena vauva 2020

    Paljon onnea Minic:love::love::love:!
  18. mursutin

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Osanottoni nenskuli:cry:❤️. Tuo on niin rankkaa ja surullista. Jokaisen tapa selvitä menetyksestä on erilainen. Minä ajattelen että suru on päästettävä ulos, itkemällä, puhumalla, lukemalla saman kokeneiden tarinoita jne... ❤️. Toisille parasta lääkettä on se että antaa mahdollisimman pian...
  19. mursutin

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Täällä tänään kp1, kierto oli vaan 24 päivää. Oli kyllä varma tunne muutenkin että ei ole raskaus alkanut, vaikka sinänsä ajoitukset osui kohdilleen ja luulen tunnistaneeni oviksen. Jotenkin on toiveet korkealla ensi kierron suhteen, täytyy toivoa että miehen kanssa ei menisi aikataulut ristiin...
  20. mursutin

    Haaveena vauva 2020

    Hurjan paljon onnea nyyyti:love:! Ihania uutisia. Paljon tarrasukkia pienelle matkaan :love:

Yhteistyössä