Hakutulokset

  1. Mammutti93

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Varovainen plussa kyllä. Uutta testiä vaan joku päivä. Ootteko kuinka tehny noita viikkonäytöllisiä? Tänä aamuna tein sain raskaana 3+ Ja viikkoja menkoista laskettuna 4+3. Onko se niinku ihan niinku pitää. Vai oiskohan mun ovis ollu sitte vähä aikasemmi
  2. Mammutti93

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Niin no mä en niistä tiedä kyllä yhtään mitään. Mutta paremmalta kuulostaa vielä tuo sunkin oma. 8.5 vasta lääkäri. Ei vaan jaksa odottaa
  3. Mammutti93

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onnea plussille ja haamuille. ❤️ Te ketkä tiiätte näistä veren hcg arvoista niin mulla pitäis olla tänään rv 4+2 ja arvo oli tänään 739. Onko se niinku ny sitte hyvä vai huono juttu? Toki oon käsittänyt että yhdestä arvosta ei paljo mitään saa irti mutta mutta...
  4. Mammutti93

    Tammikuiset 2020

    Kyllä mä uskon et voi lopettaa jo testaamisen. Onnittelut vaan, ja tarrasukkia. ❤️
  5. Mammutti93

    Tammikuiset 2020

    Onnea plussaneille. Täälä kans odotan face ryhmää. Tätä kun en osaa oikee käyttää
  6. Mammutti93

    Tammikuiset 2020

    Eipä oikee muuta ku et oksettava olo, rinnat aristaa.
  7. Mammutti93

    Tammikuiset 2020

    Täälä kans testejä tehty niin et kohta varmaa konkurssi iskee tummuu ne vaan päivä päivältä. LA olis vissiin 4.1.2020 Taustaa sen verran et poika on 4/14 täs välis kaks keskenmenoo, molemmat viikoll. Sit toinen poika 12/16 ja tyttö 4/18. Kierukka poistettiin maaliskuun alussa jotaki tuhrua oli...
  8. Mammutti93

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllä minäkin punertavana tuon näkisin ☺️
  9. Mammutti93

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Joo aamusta tein heti, ja livenä olevinansa näky punertavaa. ☺️
  10. Mammutti93

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Apua aivan uskomatonta et vois muka jo näin äkkiä tärpätä edellistä tehtiin kumminkin myös kierukan jälkeen 8kk.
  11. Mammutti93

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Helou. Oon täällä lueskellut ja piinaillu teidän kans ja nyt rohkenin vasta kirjoittelemaan. ☺️ Oon 26v kolmen lapsen äiti lapset vuosimallia - 14 - 16 ja - 18. Maaliskuussa alussa kierukka otettiin pois. Ja nyt ois menos periaatteessa vasta yk1. Ja täälä ku oon kattella noita teidän viivoja...

Yhteistyössä