Hakutulokset

  1. W

    Kuinka pian pillereiden lopettamisen jälkeen tulit raskaaksi?

    Alunperin oon alottanut minipillerit joskus 16-vuotiaana, välissä vaihdoin hormonikierukkaan, mutta oiskohan ollut 2017, kun vaihdoin takas minipillereihin. Desogestrel-minipillerit lopetin nyt huhtikuussa, oiskohan ollut 3.4, ekat kuukautiset tuli omaksi yllätykseksi 3.5 ja nyt 26.8...
  2. W

    Toukokuiset 2020

    Wilme/25v./1.lapsi/ LA 7.5 Mulla oireena ollu menkkamaiset alavatsakivut (lievempänä kylläkin ku oikeesti menkkojen aikaan), repäisykivut, rinnat alkanu olee aremmat päivä päivältä ja treenatessa huomaa, ettei todellakaa jaksa samalla tavalla ku ennen, jos tekee liian lujaa niin tulee huono olo...
  3. W

    Toukokuiset 2020

    Soitin jo eilen neuvolaan, kun pohtisin sitä milloin soittaisi ja vertaistuki eli tällä hetkellä raskaana oleva ystäväni neuvoi soittamaan. Sainkin ensimmäisen ajan jo ensiviikon torstaille, mikä olikin iso yllätys. Tiesin kyllä, että tiedossa olisi luultavasti enemmän seurantaa, mutta en...
  4. W

    Toukokuiset 2020

    Täälläkin tänään plussattu, n. 3+3-3+5 eli laskettu aika jotain n. 7.5.2020 :love: koko viime viikon oli outoa polttelua vatsassa aamuisin ja iltaisin, ja vatsa aivan sekaisin. Jotenkin oli semmonen olo, että nyt on tärpännyt. Ei aluksi ees pitäny tehä testiä tänään, mutta tein ja olikin plussa...
  5. W

    tänne ovulaatiotesti kuvia.

    Ensimmäistä kertaa tikutellu ovista, miten näitä sitten tulkita? Jokunen hetki sitten tein ton viimesimmän testin eli KP16 ilta, viiva selvästi vaaleampi kuin aamuinen. Koko eilinen päivä oli menkkamaista alavatsan juilintaa ja ilmavaivoja, samoin tänä aamuna vielä oli alavatsalla juilintaa...
  6. W

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Haamu, viivanpaikka vai nega
  7. W

    Haaveena vauva 2020

    Hei, täällä yks uusi kommentoija, sivusta seuraillu keskustelua kuitenkin jo jonkin aikaa! Oon siis 25-vuotias "ensikertalainen", elikkä esikoisen yritys aloitettu :) mies täyttää 25 tänä vuonna, yhteistä taivalta takana 5,5 vuotta ja meillä yhteinen omakotitalo, jossa ois huone vapaana yhdelle...

Yhteistyössä