Hakutulokset

  1. M

    sack"n seat matkasyöttötuoli!

    moi! onko kellään kokemusta kyseisestä kankaisesta tuoliin laitettavasta matkasyöttötuolista? ollaan mahdollisesti hankkimassa sellaista vauvallemme syöttötuoliksi, tilan puutteen vuoksi. vai olisiko mahdollisesti pöytään kiinnitettävä syöttötuoli parempi, kenellä kokemusta..niin otan...
  2. M

    täs on meijän tuleva talo!

    [
  3. M

    Poskihampaita...

    Meillä kohta 1-vuotias poika ja nyt on tulossa eka poskihammas. Ollut koko viikon kitisevä, ei viihdy muualla kuin sylissä, lämpöä hieman. Miten teillä muilla on poskihampaitten tulo vaikuttanut lapseen? meillä poika ei siis ole ollut yhtään oma itsensä ja jos vaan saisi niin nukkuisi koko ajan...
  4. M

    Raskaana ja mieli sekaisin..

    Heippa!! Mielialan vaihtelut on ihan normaalia raskausaikana,ja kun kroppakin muuttuu, ja mieli on herkässä..Mutta jos alakuloinen olo jatkuu, itkettää vaan kokoajan tms..niin sitten kyse on masennuksesta. Itse sairastuin VAKAVAAN masennukseen odotusaikana 2006 helmikuussa.(alkoi tulemaan...
  5. M

    pakkoajatuksista kärsivät äidit?

    Millaisia pakkoajatuksia teillä on?Itselläni oli pakkoajatuksia oman vauvan satuttamisesta, sekä paniikkikohtaikset..ne menivät ohi kun sain lääkkeet, nyt mulla toinen lääke sen aiemman sijaan..ja taas pelottaa iltalehtien otsikot yms..esim kadonneet ihmiset. Asiat jää päähän mylläämään.En...
  6. M

    efexor-masennuslääke kokemuksia

    kertokaa miten teillä vaikuttanut, onko sopinut tai onko mieliala lähtenyt nousemaan!! Kiitos :xmas:
  7. M

    mesekavereita miksei "oikeitakin"

    Mulle voi pistää mailia tulemaan. Oon 24 vuotta, vauva 5kk. lena@mail.suomi.net
  8. M

    meiliystäviä =)

    Mulle voi pistää mailia. Oon 24 vuotta ja poika 5kk. mamma82@luukku.com
  9. M

    Uusia tuttavia koko perheelle

    Oon 24-vuotias äiti Oulusta. Perheeseen kuuluu aviomies ja vajaa 5kk ikäinen poika. Mulle voi pistää mailia osoitteeseen mamma82@luukku.com
  10. M

    oulun mammat!!

    Täällä ois 24-vuotias äiti Oulusta. Vauva 4kk. Pistä mailia tulemaan mamma82@luukku.com
  11. M

    Miten taloudellisesti järkätty..?

    \ Meillä kävi tuuri..saatiin kaupungilta ostettua tontti(23 000?),nyt samalta alueelta myydään huutokauppa tyyliin myös kaupungin tontit!Hinnat tän kokosesta(900m2) on kaupungilla n.40 000? ja yksityiseltä n.76 000-100 000...ihan hullua :/
  12. M

    Neela,mitä pidätte...

    Ei oo liian erikoinen...tunnen monta pikku Neelaa...ihan kiva nimi =)
  13. M

    Miten taloudellisesti järkätty..?

    Niin ja tosta sisustuksesta nii kyllä edullisemminkin saa kaunista ja mielikuvitusta käyttämällä erilaista kuin tusinatalot...pikku hiljaa,pikku hiljaa =)
  14. M

    Vatsan päältä työntäminen ponnistusvaiheessa

    \ Joo mutta on kyse minusta ja minun lapsesta niin silloin asiat kuuluu minulle,en ole haukkunut kätilöitä!Synnytykseni aikana vuoro kerkesi vaihtua 3 kertaa(olin kokoajan salissa)ja kaikki olivat ihania ja ammattitaitoisia,mutta kun jotain tehdään niin siitä voisi mainita äidille että nyt...
  15. M

    Miten taloudellisesti järkätty..?

    Näin meillä onnistui rakentaminen...(ei varmaan muuten olisi onnistunutkaan) miehellä on oma rakennusliike ja hänen isänsä myös kirvesmies,itse olen ravintola-alalla.Tutulta ostettiin puut pohjosesta,joka kävi kaatamassa ne omasta metsästä.Sahuri sahasi puut laudaksi,lankuksi ja jne. ihan sitten...
  16. M

    Vatsan päältä työntäminen ponnistusvaiheessa

    Mulla kanssa painettiin mahan päältä ja lopulta lutsuttiin lääkäri imukupin kanssa apuun...irtosi toi kuppi kerran vauvan päästä ja tuli ikävät mustelmat.Miksi tälläisistä riskeistä ei kerrota synnyttäjälle??Minultakin vaan nostettiin jalat tuille ja lääkäri tunki kupin hanurii ja kukaan ei...
  17. M

    Jos jätän viljat pois ruuasta..

    Siis meinaatko että olisi keliakia?Mun tietääkseni 2 viikkoa pitäs olla ilman mitään viljatuotteita...eli ei mitään leipää ja makaroneja.Peruna-ja maissi jauhoja voi käyttää sekä tattaria ja hirssiä ja tietysti gluteenittomia tuotteita joita löytyy tavallisesta marketista...on...
  18. M

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    \ No en ole tätä täällä aiemmin nähnyt..anteeksi nyt vaan kauheasti mokani,joku on kaivellu tän jostain takasivuilta varmaan \|O :whistle: :/
  19. M

    Välilihan puudutus

    Mulla synnytys kesti 19 tuntia josta ponnistus vaihe 1.5 tuntia jonka jälken kutsutiin lääkäri imukupin kanssa auttamaan kun ei mahtunut.Itse koin supistukset kaikista kivuliaimmiksi..epidurali meni ilmeisesti pieleen,koska supistukset tuntuivat alaselässä ja pyllyssä kauheana paineen ja kivun...
  20. M

    Montako lasta alle 30v?

    24 vuotta olisi takana ja 1 pieni prinsessa on plakkarissa(3kk) =)

Yhteistyössä