Hakutulokset

  1. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    @Karhurouvanen Ihanaa että hcg noussut noin hyvin! <3 Mulla ollut myös koko raskaus oikeestaan ihan oireeton. Ja silti mennyt kaikki tosi hyvin, nyt jo puolivälissä :)
  2. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Oon käyny täältä välillä kurkkimassa teidän kuulumisia :whistle: Ja niin ihania uutisia saanu nyt lukea!!! Onnea onnea kaikille ja nauttikaa odotuksesta <3 <3 :love:
  3. P

    Tammikuiset 2020

    @joulutoive laitoin yksityisviestin :)
  4. P

    Tammikuiset 2020

    Liityn mukaan myös. Reilu viikko sitten plussasin ja laskettu aika olis joskus tammikuun puolivälissä. Oireita ei oo kauheesti ollut muuta kun vähän vatsakipua ja väsymystä. Ultrassa käytiin kattomassa onko kohdunsisäinen kun on kohonnut riski kohdunulkoiseen mutta siellä sisällä se oli ja joku...
  5. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    @Aislinn83 Kiitos <3 @Karhurouvanen Kiitos onnitteluista <3 Ihan hullua kyllä, tosiaan ei ne arvot tainnu kaikkee kertoa! Tai sitte oli ihan mega super tuuri! Kävin eilen hcg-verikokeessa ja sekin oli 393 eli hyvä, ja ens viikolla viel ultraan kattoo että onhan kohdun sisänen. Miten teillä...
  6. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    @Karhurouvanen Onneks oli useempi folli siellä, toivottavasti jatkaa hienosti kasvua <3 Meille ainakin lääkäri sano myös ettei yhden hoitokierroksen perusteella voi vielä sanoa mitään. Ja voi että miten ikävää auton ja jääkaapin kanssa! Ehkä jääkaapista voi valittaa, ei kai uuden pitäis noin...
  7. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Voi @nyuu , teillä on kyllä ollu ihan liikaa vastoinkäymisiä!:cry: Mutta ihana kuulla että teillä on nyt noin monta blastoa, toivon ja uskon todella että nillä onnistuu <3 @Karhurouvanen miten meni ultrassa? Jännittää teidän puolesta! Toivottavasti hyviä uutisia <3 Mulle sanottiin se...
  8. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    @Karhurouvanen No niinpä, kivaa että välillä hyviäki uutisia! Hyvä jos piikittely maistuu! :D Varmaan kun menee piikit niin hyvään ja tärkeeseen tarkotukseen niin tuntuukin kivemmalta :love: Onneks on vissiin ohuet neulat! Mulle kans se piikitys selitettiin tänään, ens viikolla pääsee sit...
  9. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Tänään kävin alotusultrassa ja näky toisessa munasarjassa 9 pientä follikkelia ja toisessa vähintään 4, niin pienennettiin tota lääkeannosta melkeen kolmasosa. Saattaa kuulemma olla vähän nyt aktivoitunu munasarjat, toivottavasti!
  10. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    @nyuu Aika kallis hoito ois kyllä vaan yhden solun kasvatus! Meille mainittiin myös että välillä tehdään monta hoitokiertoa niin että vaan kasvatetaan pakkaseen mahdollisimman paljon alkioita. Ilmeisesti ainakin jos selkeesti toivoo useempaa lasta niin toi vois olla järkevää. Me nyt toivotaan...
  11. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    @Karhurouvanen Onneks puol vuotta on kuitenkin suht lyhyt aika, ja nyt ootte jo hoidoissa. Kyllä mäki varmaan potkisin ovia jos pitäs julkisella vaan odottaa ja odottaa kun tuntuu et ei yhtään voi heittää aikaa hukkaan. Mulle määrättiin siis pergoveristä maksimiannos (300) ja synarelaa siihen...
  12. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    @nyuu okei ei vitsi! No sun ei ainakaan tartte jossitella että mitä jos oisit aiemmin alottanu.. Aika hurjaa jos on röntgenistä tollaset seuraukset tullu. Nyt alko kyllä jännittää että ollaanko valittu ihan huono klinikka! Saako kysyy mikä teillä meni siellä hoidoissa pieleen? Tosi hyvin kyllä...
  13. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Moi @nyuu ! Joo me ollaan yksityisellä kun tuntuu ettei oo nyt yhtään aikaa hukattavaksi. Ollaan felicitaksella, ja tähän saakka ainakin ollaan oltu tosi tyytyväisiä. Onko dextrassa siis erityisesti perehdytty matalaan amh:hon? Onks teille muuten selvinnyt syytä tohon matalaan amh-arvoon...
  14. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Kiitos viestistä @Karhurouvanen. Oon pahoillani että teillä on ollut useempi keskenmeno, mutta hienoa että raskaus on ainakin alkanut! Toivottavasti nyt IVF hoidolla menis loppuun saakka :) Ihan hyvin oon alkushokin jälkeen pärjäilly. Oon kyllä ilonen että hakeuduin ite verikokeisiinkin...
  15. P

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Moi! Oon lukenu tätä palstaa vertaistuen toivossa ja päätin kirjoittaa omasta tilanteestani. Toivottavasti palsta vielä aktivoituis lisää! Mulle selvis ihan yllättäen alhainen amh arvo (0.82) ja korkea fsh (15-18). Noista johtuen lääkäri suositteli ivf hoitoa mahdollisimman pian. Ei oltu edes...

Yhteistyössä