Hakutulokset

  1. N

    Haaveena vauva 2020

    Tilannepäivitystä itseltä nyt vaan tähän väliin, mut voi päivittää kp 1/29-36 huomiselle perjantaille. Nyt illalla alko menkat mikä ei ollut kyllä yllätys koska tein parit negatestit ja menkkamerkit alkoi jo pari pv sitten. Näköjään kierto vaan lyhenee koko ajan... Tää tarkoittaa meille...
  2. N

    Haaveena vauva 2020

    Se voi käydä tosi nopeesti! Itse en ois bongannut jos en olis tikuttanut kahta kertaa päivässä (y) toi näyttää kovasti siltä että päivä on ihan käsillä. Omaanapaa mullakin tähän väliin: mut voi siirtää piinailemaan kp 25/ dpo 9. Itsekin oon nyt tällä yrityskerralla jo siirtynyt vahvasti...
  3. N

    Haaveena vauva 2020

    Täältä tsempit kaikille <3 on välillä kyllä niin turhauttavaa, pitäisi samaan aikaan olla aktiivinen, laskea ja tehdä toimia, ja olla kärsivällinen ja luottaa tulevaan... Vastauksena KukkaSosulille, itse testasin aamuin illoin (päivisin töissä ei olis onnistunut). Sinä aamuna kun ovisplussan...
  4. N

    Haaveena vauva 2020

    Ahaa, ok! Mietinkin että mikä on se tekijä joka siinä aiheuttaa epävarmuutta. En ole itse löytänyt tuon kaltaisia varsinaisia selityksiä asialle, jossain paikoissa vain maininnan että voisi antaa väärän negan, kun taas esim. alla olevassa että väärän posin. Tiedä nyt sit häntä että miten tää...
  5. N

    Haaveena vauva 2020

    @Haavejuttu itse tilasin ovistikut Raskauskeijulta, tosi perus One Step -liuskoja mutta niitä herkempiä taisivat olla. Ne näyttivät selkeästi viivan tummenemisen ja huipun sekä sen jälkeisen viivan katoamisen. Tulkitseminen ei ole ihan helppoa kun viivoja pitää vertailla keskenään että ovatko...
  6. N

    Haaveena vauva 2020

    Hei, liityn seuraan ekaa kertaa joten esittäydyn ennen muuhun kommentointia :) Täällä yritys alkanut 1/2019/ ikä 29/ 1. ja ainoa lapsi toiveissa/ yk 4/ kp 17/32-36. Pillerit lopetettu tammikuun alkupuolella, minkä jälkeen olen opetellut tuntemaan luonnollisen kierron oireita :) vasta tässä...

Yhteistyössä