Hakutulokset

  1. C

    Onko minusta tulossa teiniäiti?!

    jälkiehkäisypilleri on olemassa, toki ei taida olla tilanteessasi enää apua. Raskaaksi et välttämättä tuu kerrasta mutta onhan se mahdollista. Ehkäisy kannattas hommata...
  2. C

    Tammikuiset 2020

    Täällä rv 6+2 ja väsymystä sekä rintojen arkuutta ja masun turvotusta edelleen, mutta huomasin että masutuntemukset ovat harventuneet älyttömästi. Taas huoli nousee onko kaikki hyvin mutta ei tässä auta muu kuin odotella. Vaaleanpunertavaa vuotoa tuli eilen rakastelun jälkeen, mutta se hiipui...
  3. C

    Tammikuiset 2020

    Tervetuloa Nöppis! Meillä on sama laskettu aika
  4. C

    Tammikuiset 2020

    Ultrassa käyty ja kohdussa oli täysin viikkoja vastaava pikkuinen ja sykekin saatiin näkyviin ❤❤❤❤
  5. C

    Tammikuiset 2020

    Ihan mahtavaa Miisa19! Onnea hyvistä ultrakuulumisista (y) ❤❤ Mulla tänään edessä ultra, jännittää ihan sikana! :eek: Vuoto on ainaki loppunut ja oireet jatkuu, mikä on tosi jees. Äskettäin pieni oksetus astui kehiin, mutta meni onneks ohi ku söi. Mulla ei oo ennen ollu raskauspahoinvointia...
  6. C

    Tammikuiset 2020

    Tsemppiä Vega3 ja Miisa19! Mites Miisa annettiinko jotain lääkettä tulehdukseen? Mietin voisko olla sama, kuulostaa minunki oireilta nuo. Vähän helpotti olo ku vuoto ei oo mitenkään lisääntyny eikä kivutkaan juuri. Samanlaista nippailua ja jomotusta ku muulloin, ei mitenkään vakavan tuntuista...
  7. C

    Tammikuiset 2020

    Mulla aika kaamea flunssa ollut pari päivää jonka vuoksi oon saikulla. Nyt äsken pissareissulla pyyhkiessä tuli vaaleanpunertavaa verta. Kipuja ei vielä toistaiseksi ole. Mä niin pelkään että huonosti käy :cry: huomenna on se ultra iltapäivällä. Nyt 5+4 ois viikkoja...
  8. C

    Tammikuiset 2020

    Mulla on juurikin tunne että ihan ku olisin ekaa kertaa raskaana. Silloin olin nuori 19 v ja peloton mistään keskenmenoista ym. ja nyt ihan eri fiiliksellä ku on nähny että se ei ole helppoa tuo raskautuminen välttämättä. Isommalla kiitollisuudella oon tän raskauden ottanut vastaan ❤
  9. C

    Tammikuiset 2020

    Mullaki esikoinen 13 v ja toinen lapsi täyttää syksyllä 12v. Molemmat entisestä liitosta. Nyt eka yhteinen lapsi nykyisen miehen kanssa.
  10. C

    Tammikuiset 2020

    Liityn kans mukaan. Plussasin maanantaina kp 32/29 selkeän plussan. Piti poissulkea raskaus kun kuukautiset eivät alkaneetkaan viikonloppuna ja näin kävi. Periaatteella tulee jos on tullakseen on menty 3.5 vuotta ja siihen mahtuu kaksi kemiallista 10/2016 ja 1/2019. Tämä raskaus tuli sitten...

Yhteistyössä