Hakutulokset

  1. N

    Toukokuiset 2021

    Mä oon jahkaillut FB-ryhmään liittymisen kanssa, kun ei oo yhtään sellanen olo että olis raskaana ja NT-ultraankin vielä 4 pitkää viikkoa aikaa.. Mutta ajattelin, että ois kiva kuitenkin mahtua sinne mukaan, joten laitoin Mim1 sulle viestiä.
  2. N

    Toukokuiset 2021

    LA/nimimerkki/ikä/kuinka mones 1.5. / Vappuvauva / 38 / 1. 4.5 / Viuleija / 33/ 2. 4.5/ Avaolivia/35/3 4.5/ ~Sannukka~/31/2. 6.5/ Mustikkako/34/1 7.5. / Coconutt / 34 /1 6.5./ Reetaleena / 40/ 6. 8.5. / Pihaportti / 30 / 1. 8.5. / Disco Volante / 37 / 1. 9.5. / Haavekuvia / 25 / 2. 9.5 /...
  3. N

    Toukokuiset 2021

    Moikka kaikille. Mäkin oon jo jonkin aikaa seuraillut keskusteluja. Hyppään listan loppuun, tänään kävin varhaisultrassa ja siellä pieni syke pompotteli, viikkoja 6+4. Mulla ollut aika oireetonta, pientä väsymystä, terävää hajuaistia ja tiheämpiä vessakäyntejä lukuun ottamatta. Yks ihana 4-v...
  4. N

    Tammikuiset 2020

    Onko täällä ketään muuta oireetonta? On jotenkin ihan hirvee epäusko koko raskauteen nyt, kun se viikko-pari sitten ”vaivannut” väsymyskään ei juuri enää tunnu normaalia väsyä kummemmalta. Vaikkakin esikoista odottaessa oli kyllä samanlaista ja hyvin vaikea oli uskoa koko juttua silloinkaan. (n)...
  5. N

    Tammikuiset 2020

    Moi! Tuun kans vähän kurkkimaan tänne. Eilen aamulla pämähti kaksi paksua viivaa tikkuun ja omien laskujen mukaan la 10.1. Muita oireita ei ole, kuin väsymys (sitä on tosin muutenkin ni en osannut vielä siitä ajatella mitään), mut sen lisäksi hajuaisti on supertarkka! Onneks ei mitään hirveen...

Yhteistyössä