Hakutulokset

  1. A

    Tammikuiset 2020

    Mekin käytiin torstaina nt-ultrassa ja laitoin viestiä fb ryhmästä. Ultrassa kaikki oli hyvin. La vaan aikaistui 6 päivällä. Olin varautunut et tää toka raskaus kuluu nopeemmin, mut tämmösiin 6 päivää hetkessä en ollu varautunu
  2. A

    Tammikuiset 2020

    Miäkin oon alkanu spekuloida sukupuolta tämän samanlaisen raskauden perusteella, et oisko samaa sukupuolta kuin esikoinenkin.
  3. A

    Tammikuiset 2020

    Täällä ollaan ja fb ryhmä kiinnostaa, semmonen suljetumpi ja rajatumpi. Puolitoista viikkoa on vielä aikaa nt-ultraan, mutta sen jälkeen voisin liittyä. @millionnea kiva jos laitat uuden ryhmän pystyyn. Väsymys vaivaa edelleen välillä, mutta muuten tämä raskaus vaikuttaa yhtä helpolta kuin...
  4. A

    Tammikuiset 2020

    Minä! Väsymyskin alkaa helpottaa, pari pitkään nukuttua yötä ja ehkä pelkkä tieto, että loma alkoi piristivät. Meillä eka neuvola oli eilen ja varasin heti sen jälkeen nt-ultran. Se on 11.7. Ajatus on että sinne asti odotellaan, että pikkuinen nähdään, vaikka välillä arvon että varaisiko...
  5. A

    Tammikuiset 2020

    Töissä on saanut kyllä nyt taiteilla, kun on suunniteltu tulevaa syksyä ja talvea tai kun työkaverit suunnittelivat terassikierrosta, niin oli keksittävä tekosyy, ettei lähdekään.. Onneksi loma alkaa ensi viikolla ja sen jälkeen voi kertoa raskaudesta, jos kaikki on mennyt hyvin siihen asti. :)...
  6. A

    Tammikuiset 2020

    Minä myös olen vielä pysynyt poissa facesta. Ensi viikolla on eka neuvola, ehkä sen jälkeen. Jos tuo ryhmä menee täyteen niin voisi sitten pohtia uuden salaisen ryhmän tekoa meille pidempään face ryhmään liittymistä odotelleille. Mulla on ollu oireena lähinnä väsymystä, lauantaina nukuin...
  7. A

    Tammikuiset 2020

    Mulla myös lähes oireetonta, väsymystä lähinnä, mutta myös esikoisen raskaus oli hyvin oireeton, joten en oo pahemmin stressannu enkä edes varannut varhaisultra, vaan ajattelin että jos kaikki tuntuu menevän hyvin niin odotetaan sinne nt-ultraan asti näkemistä, kuten esikoisellakin.
  8. A

    Tammikuiset 2020

    Täältä myös liityn mukaan. Toissapäivänä ensimmäiset kaksi viivaa ja tänään uudelleen. Esikoinenkin on tammikuinen vuosimallia 2018. ❤️ Vointi on ollut hyvä, mutta eipä esikoisestakaan pahoinvointia ollut. Neuvolaan varasin jo ajan, mutta en muistanut kysyä mikä sen laskujen mukaan on la. Eri...

Yhteistyössä